Бінарний урок з англійської мови і математики "Шкільне приладдя. Цифри 1-10. Число і цифра 9"

Про матеріал

Бінарний урок з англійської мови і математики "Шкільне приладдя. Цифри 1-10. Число і цифра 9" містить детальну розробку конспекту уроку.

Перегляд файлу

Конспект бінарного уроку

Предмет: Математика + Англійська мова

Клас: 1

Дата: 13/11

Вчителі: Максимук Оксана Володимирівна, Маковецька Яна Петрівна

Математика

Англійська мова

Тема уроку

Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел.

Моя школа. Шкільне приладдя.

Цифри 1-10.

Задачі:

  • Навчальні:

        продовжити формування в учнів поняття числа; вправляти в утворенні чисел натурального ряду; учити писати цифру 9; порівнювати числа в межах 9; вдосконалювати обчислювальні навички; вчити учнів аналізувати написане, перевіряти, виправляти помилки, вимагати від дітей охайності під час письма та дотримання норм каліграфічного письма;

  • Корекційно–розвивальні: удосконалювати навички усного  рахунку;розвивати мислення,увагу учнів; мотивувати мовленнєву діяльність, розвивати словник, вміння вірно підбирати необхідні слова виражаючи свою думку; корегувати загальну, артикуляційну моторику, просторову орієнтацію;
  • Виховні:

виховувати старанність, акуратність, бережливе ставлення до природи, громадянську компетентність, фор-мувати спостережливість, працювати в парах.

  • Здоров’язберігаючі:

сприяти створенню комфортного психологічного клімату, усвідомлю-вати здоров’я як вищу життєву цінність.

-        Навчальні:

активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, сформувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння);

-        Корекційно-розвивальні:

розвити інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки;

-        Виховні:

виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою, почуття відповідальності за колективну справу;

-        Здоров’язберігаючі:

сприяти створенню комфортного психологічного клімату, усвідомлю-вати здоров’я як вищу життєву цінність.

 

 

 

 

 

Обладнання

Мультимедійна презентація,  цифри, предметні малюнки,  контейнери з манкою, танграми, картки, 6 цеглинок.

НМК, флеш-картки, картки та прищепки для роботи в парах.

Тип уроку

Формування ключових компетентностей.

Розвиток ключових компетентностей.

Змістові лінії

  • “Лічба”
  • “Числа. Дії з числами”
  • уміння вчитися упродовж життя(використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання).

Компетентності

  • уміння вчитися
  • математична
  • мовна (учні ідентифікують і називають шкільне приладдя)
  • соціальна(учні працюють в парах, рахують, задають запитання і відповідають на них про кількість предметів на картці)
  • математична (учні практикують назви цифр, рахуючи пальчики та предмети).

Очікувані результати

- лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично) [2 МАО 1-4.2-1];

- утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці  [ 2 МАО 2-4.2-4];

- порівнює натуральні числа в межах 9, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО2-4.2-6];

- співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [ 2 МАО 2-4.2-7]

Learning outcomes:

  • By the end of the lesson pupils will be able to identify 9 classroom objects.
  • By the end of the lesson pupils will be able to name 5 of 9 new classroom objects.
  • By the end of the lesson pupils will be able to count objects and choose the right number of it.

Хід уроку

 

І. Start of the lesson.

1. Greating. Hello song.

2. Speaking

- My name is Yana Petrivna. What are your names?

- My name is…

- I am twenty-nine. How old are you?

- I am …

- I am fine. How are you?

- I am …

II. Warm-up

“True or false game”

To review animals and colours.

Pupils stand up when the sentence is true and sit down when it is false.

Words: hippo, giraffe, flamingo, zebra, lion, parrot; rainbow`s colours(red, orange, yellow, green, blue, purple).

 І. Організація учнів до уроку.

 Девіз уроку

Міркуємо -  швидко,

Відповідаємо – точно!

Рахуємо – вірно,

Пишемо – гарно!(Слайд 1)

1. Повторення вивченого матеріалу

  •                 Гра «Так – Ні» (Слайд 3)

У веселки 7 кольорів (Так) (Слайд 4)

У трикутника – 4 сторони (Ні)  (Слайд 5)

Два вогники у світлофора (Ні)  (Слайд 6)

Тиждень – це 7 днів  ( Так)  (Слайд 7)

  •                 Усний рахунок. Технологія 6 цеглинок.

4+1=5        7+1=8

6+1=7         5+1=6      

   2. Каліграфічна хвилинка

          - Запишіть числа у порядку зростання

  4, 7, 3, 6, 5, 2,1,8( Слайд 8)

 - Зараз запишемо ці цифри в зошит. Спочатку згадаємо про правильну посаду за партою.

Зошит свій я відкриваю

навскоси його кладу,

ручку я ось так тримаю,

сяду рівно не зігнусь

до роботи я берусь.

 

 

III. Presentation and practice.

1. Speaking.

Let`s name numbers in your workbooks.

2. Presentation of new words.

- Hold up each flashcard in turn. Say the word for pupils to repeat in chorus. Do this three or four times.

- Book, page 28 - Listen, point and say.

Pupils look at the picture in their Pupil`s Books. Play the recording (CD 1, track 43)

1.rubber, 2. pen, 3. pencil, 4. bag, 5. book, 6. desk, 7. ruler, 8. notebook, 9. pencil case

Pupils point to the objects when they hear them and say.

3. Practice of new words.

- Work with cards. Hold up each flashcard in turn. Pupils name objects in chorus.

- Workbook, Ex. 1, p. 24

Match, ask and answer.

What`s number 1? – It`s a bag.

What`s number 2? – It`s a pen.

What`s number 3? – It`s a book.

What`s number 4? – It`s a desk.

What`s number 5? – It`s a pencil case.

What`s number 6? – It`s a ruler.

4. Listening

Listen, sing and dance.

“Hand and shoulders song”

5. Speaking. Numbers practice.

- Count fingers and say “Double super” verse.

- Let`s count numbers on the caterpillar from 1 to 10.

ІІ. Робота над темою уроку

 

1. Повідомлення теми і задач уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Відео

 - Сьогодні на уроці ми познайомимося з числом і цифрою 9. Навчимося писати число 9,розв’язувати приклади і задачі, порівнювати числа.

       2. Утворення числа 9. Робота із числовим рядом.

 - Яка цифра стоїть наступною за цифрою 8? (9)

- Назвіть сусідів числа 8. (7 і 9)

  •             Як утворити число 9 із числа 8?
  •             (До 8+1=9).Перевіримо. (Слайд 9)

 - Порахуйте скільки предметів на малюнку? (8)

 - Що потрібно зробити, щоб стало 9? (Ще додати 1)

 - Полічіть від 1 до 9; від 9 до 1.

      3.  Ознайомлення з рукописною цифрою 9

  •                 Порівняння друкованої і писаної цифри  (Слайд 10)
  •                 Чим відрізняються друкована цифра від писаної? (Рукописні цифри з нахилом)
  •                 Пояснення вчителя.

Цифра 9 складається з малого овалу і великого правого півовала. Починають писати цифру трохи нижче за правий верхній кут клітини (приблизно там, де і початок цифри 6), ведуть лінію вгору ліворуч, заокруглюючи її до центра клітини, потім праворуч угору до вихідної точки. Від початкової точки пишуть великий правий півовал, торкаючись середини нижньої сторони клітини.

   4. Написання цифри в повітрі під рахунок «раз-i, два-і».

   5. Написання цифри у контейнерах з манкою.

   6. Робота в зошитах.

  •                 Написання цифри в зошиті.

Шість і дев’ять — близнюки.

В різні дивляться боки.

Дев’ять знизу хвостик носить,

Шість нагору закидає.

Пальчикова гімнастика

Діти ритмічно згинають і розгинають пальці, промовляють за вчителем   слова:

Пальці в піжмурки гуляли.

 І голівоньки ховали.

Ось так, ось так —

Всі голівоньки ховали.

  •                 Завдання №2  с. (Слайд 11)
  •                 Порівняння чисел у межах 9. Завдання №3 с.  (Слайд 12)

9 >8             8>3        6>2         7=7        6<4 2 <9             3 <6        9>7         7>6

ІІІ..Закріплення вивченого матеріалу

  •                 Скласти цифру 9. (Танграм)

(Слайд 13 -14)

Робота в парах. (Слайд 15)

  •                 Знайди серед шісток одну дев’ятку.

6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6

6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   6   9   6   6 

 

 

IV. Summary

-Take cards with clothespins. Count classroom objects and choose right number, use the clothespin to answer.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

Гра «Закінчи речення»

  •                 Сьогодні на уроці я вчився …
  •                 Я дізнався …
  •                 Мені було … (цікаво)
  •                 Найбільше сподобалось …

- Давайте завершимо наш урок піснею.

 

 

-Goodbye song.

 

 

docx
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку