Бланк для практичної роботи "Порівняльна характеристика діячів національно-визвольної війни 1648-1657 рр.: Іван Богун та Адам Кисіль"

Про матеріал
Матеріал для уроку являє собою шаблон бланку практичної роботи з питаннями (критеріями) для порівняння історичних осіб та віконцями для відповідей учнями. Мість місце для висновку та особистого судження-погляду учня\учениці на вказані історичні особи. Блан друкується на аркуші А4 з обох сторін і готовий для використання учнями при виконанні роботи.
Перегляд файлу

Історія України                                           Практична  робота  № ___

учн(-я, -ниці) 8- ___ класу   ________________________________________                                      ___________________________

Порівняльна  характеристика відомих діячів національно-визвольної війни 1648-1657 рр.

Мета: 1. сформувати вміння складати порівняльні історичні характеристики історичних діячів – учасників історичної події, що різнилися політичними поглядами на майбутнє України та шляхи його досягнення;

2. формувати вміння користування різними джерелами інформації та вміння узагальнювати отримані факти

Критерії для характеристики та порівняння

C:\Users\user\Desktop\Flag_of_the_Cossack_Hetmanat.svg.pngІван

Богун

C:\Users\user\Desktop\100px-POL_COA_Namiot.svg.pngАдам

Кисіль

 

Погляди на історичних діячів деяких сучасних дослідників історії.

А як думаєте ви ?

Багато дум і пісень оспівують Івана Богуна – талановитого стратега, майстра польових боїв та захисника міст. Сучасники теж описують його як високоосвічену людину, розумну та хитру, яка має неабияку хоробрість та талант полководця.

Це був справжній патріот, який душею і тілом переживав за долю України та боровся за неї

У XVII столітті він був єдиним православним шляхтичем, що зміг стати сенатором Речі Посполитої. Волинський магнат Адам Кисіль переймався болючою проблемою — вирішенням релігійного питання, що постало перед православними і греко-католиками, а згодом, в часи козацько-селянських повстань, на його плечі звалилася іще важча ноша — бути посередником між польським королем Яном Казимиром та Богданом Хмельницьким

 

1. Походження, освіта та особистісні якості історичного діяча

 

________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________

___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________

 

2. Політична позиція  в історії  (до і в роки національно-визвольної війни): мета, суть та шляхи її реалізації

 

 

3. Військово-політична діяльність напередодні та в роки національно-визвольної війни з реалізації політичної позиції (основні події та факти)

 

 

________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________

 

________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

 

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

 

 

4. Відомі соратники та однодумці

 

 

 

 

 

5. Ваше особисте ставлення до історичної особи та оцінки його діяльності деякими сучасними істориками

 

 

 

________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

 

 

6. Висновок

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України 8 клас (Сорочанська Н.М., Гісем О.О.)
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
3279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку