Тема: Бліц-турнір «Казка вчить як на світі жить»
Мета:
Форма проведення: бліц-турнір
План
Початок заходу
І.Організаційний момент
1.Слово вчителя
ІІ. Візитка
1.Слово вчителя
Основна частина заходу
ІІІ. Розминка « У світі фольклору»
1.Слово вчителя
ІV.У світі народної казки
1.Слово вчителя
V. Плутанка « Хто чи що це?»
1.Слово вчителя
VI. «Найрозумніший»
1.Слово вчителя
Заключна частина заходу
VII. Підсумки бліц-турніру
1.Слово вчителя
VIII. Нагородження
Хід бліц-турнір
Початок заходу
І.Організаційний момент
1.Слово вчителя
Добрий день, діти. Сідайте, будь ласка. Сьогодні у нас з вами незвичайний день ,ми поринемо у світ чарівних казок. Наш турнір буде складатися із п’яти раундів, прийматимуть участь дві команди,а оцінювати буде наше журі.
ІІ. «Візитка»
1.Слово вчителя
Кожна команда разом зі своїм командиром презентує себе, виголошує свій девіз. Цей раунд журі оцінює у 2 бали.
Основна частина заходу
ІІІ. Розминка « У світі фольклору»
1.Слово вчителя
Я по черзі буду задавати командам по 1 запитанню і кожна правильна відповідь 1 бал.
1. «Фольклор» у перекладі з англійської означає... (Народна мудрість)
2. Художня усна розповідь фантастичного характеру. (Казки)
3. Короткий влучний вислів, який уміщує в собі оцінку подій, якостей людей. (Прислів'я)
4. Поширений образний вислів, який не містить висновку або повчання. (Приказки)
5. Невеликий твір, у якому в прихованій формі описується предмет, який слід назвати. (Загадка)
6.Невеликий ліричний твір, що поєднує поетичний текст і мелодію. (Пісні)
7. Невеликий твір, завдяки якому вдосконалюється вимова звуків. (Скоромовка)
8. Синонімом до поняття «усна народна творчість» є... (Фольклор)
(Оцінювання журі)
ІV. « У світі народної казки»
1.Слово вчителя
Наступний раунд це гра «Упізнай казку за ілюстрацією», я даю вам переплутані частинки ілюстрацій з твору і ви маєте впізнати, що це за герой,назвати казку та вказати країну. Цей раунд журі оцінює в 4 бали.
«Фарбований шакал» (Індійська народна казка)
«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик» (Японська народна казка)
(Оцінювання журі)
V. Плутанка « Хто чи що це?»
1.Слово вчителя
Кожній команді я роздам листок на якому ви побачите назви творів та авторів чи країни , ви маєте стрілками їх поєднати, хто швидше і правильно визначить той і переможе. Цей раунд журі оцінює в 5балів.
І команда
« Третя подорож Синдбада» Німецька народна казка
« Панні Метелиця» Арабська народна казка
« Казка про мертві царівну та сімох богатирів» О.С. Пушкін
ІІ команда
« Пензлик Маляна» Г.К.Андерсон
« Соловейко» О.Уайльд
« Хлопсик-зірка» Китайська народна казка
( Оцінювання журі)
VI.«Кращі знавці казок »
1.Слова вчителя
Кожній команді я задаю певну кількість запитань за 1 хвилину і хто дасть більше правильних відповідей той і переможе.
( Оцінювання журі та визначення переможця)
Заключна частина заходу
VII. Підсумки бліц-турніру
1.Слово вчителя
Сьогодні у нас був дуже насичений турнір, сподіваюся, що винесли із нього багато чого цікаво та корисного для себе, зрозуміли,що казка відіграє важливе місце у житті дітей. Запрошуємо наше журі, яке вже визначилося з переможцем.
VIII. Нагородження