Календарний план-конспект на групу уроків
Для 5 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Історія розвитку легкої атлетики та її види |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Загальна характеристика ЗСЖ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Фізичне виховання у Стародавній Греції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Основи самоконтролю під час занять фізичними вправами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Фізичні якості, що розвиваються засобами л\а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування ,перешикування з колони по одному в колону по два. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ходьба по діагоналі, «протиходом» та «змійкою»; різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Високий старт,«фінішування» нахилом вперед |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 10 м.- 30 м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Повторний біг 4х30, 2х60 м. |
Поступове прискорення та повільний біг до «старту» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Рівномірний біг: до 1000 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Стрибки у довжину з місця; |
Серія з трьох разів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Багатоскоки |
З скакалкою, «потрійний» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу з місця та в горизонтальну та вертикальну ціль |
Способом «із-за спини через плече», три п’ять кроків розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 5 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Історія розвитку легкої атлетики та її види |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Правила з техніки безпеки на уроц з л / а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Загальна характеристика ЗСЖ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Фізичне виховання у Стародавній Греції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Основи самоконтролю під час занять фізичними вправами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Фізичні якості, що розвиваються засобами л\а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування ,перешикування з колони по одному в колону по два. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ходьба по діагоналі, «протиходом» та «змійкою»; різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Високий старт,«фінішування» нахилом вперед |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 10 м.- 30 м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Повторний біг 4х30, 2х60 м. |
Поступове прискорення та повільний біг до «старту» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Рівномірний біг: до 1000 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Стрибки у довжину з місця; |
Серія з трьох разів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Багатоскоки |
З скакалкою, «потрійний» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу з місця та в горизонтальну та вертикальну ціль |
Способом «із-за спини через плече», три п’ять кроків розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 6 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Правила з техніки безпеки на уроці з л /а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Рухові якості, що розвиваються засобами л\а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Олімпійські ігри у Стародавній Греції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Засоби і методи контролю витривалості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : А). Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування раніше вивченими способами; стройовий крок; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розмикання та змикання на місці |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Різновиди ходьби, команди: «Збільшити дистанцію», «Зменшити дистанцію»; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б). Спеціальна фізична підготовка швидкість , спритність |
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт, види фінішування |
«На старт ,«увага»,«руш», види фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Високий старт,«фінішування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 10 м. |
Поступове прискорення та повільний біг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Повторний біг на відрізках 10–30 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Рівномірний біг: до 1200 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Стрибки у довжину з місця; |
Серія з трьох разів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Багатоскоки |
З скакалкою, «потрійний» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Метання малого м’яча на дальність |
в горизонтальну та вертикальну ціль З трьох кроків розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.Кидання набивного м’яча |
(0,5– 1 кг) з різних положень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 6 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Правила з техніки безпеки на уроці з л /а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Рухові якості, що розвиваються засобами л\а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Олімпійські ігри у Стародавній Греції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Засоби і методи контролю витривалості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : А). Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування раніше вивченими способами; стройовий крок; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розмикання та змикання на місці |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Різновиди ходьби, команди: «Збільшити дистанцію», «Зменшити дистанцію»; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б). Спеціальна фізична підготовка |
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт, види фінішування |
«На старт ,«увага»,«руш», види фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Високий старт,«фінішування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 10 м. |
Поступове прискорення та повільний біг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Повторний біг |
на відрізках 10–30 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Рівномірний біг: до 1200 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Стрибки у довжину з місця; |
Серія з трьох разів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Багатоскоки |
З скакалкою, «потрійний» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Метання малого м’яча на дальність та в горизонтальну та вертикальну ціль |
З трьох кроків розбігу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.Кидання набивного м’яча |
(0,5– 1 кг) з різних положень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|