Календарний план-конспект на групу уроків
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 7 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а Правила безпеки на біговій доріжці, в секторі для метання та стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Відродження Олімпійських ігор сучасності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шерен говий; зміна напрямку заходженням плечем; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди бігу, стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 15 м. |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг на відрізках 15–30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Повільний біг до 1500 м(без урахування часу) |
Старт групою, правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу |
На точність, способом «із-за спини через плече |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 7 класу Тема : Легка атлетика
Завдання :
Навчальні: Вивчити основні елементи техніки легкоатлетичних вправ, ознайомитись з історією розвитку та видами легкої атлетики;розвивати фізичні якості та рухові здібності, формувати практичні навички для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.;
Оздоровчі : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, запобігання розвитку плоскостопості та порушень постави.
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя, формування високих моральних якостей
Місце проведення : Спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання : бігові доріжки, стрибкова яма, стійки з планкою, секундомір, рулетка ,м’ячики для метання
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико-методичні знання
|
1. Правила з техніки безпеки на уроці з л / а Правила безпеки на біговій доріжці, в секторі для метання та стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Відродження Олімпійських ігор сучасності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимірювання пульсу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одно шерен говий; зміна напрямку заходженням плечем; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди бігу, стрибків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різновиди ходьби, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗРВ на місці та в русі, у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б. Спеціальна фізична підготовка
|
Спеціальні бігові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Старт та стартовий розбіг |
«На старт» , «увага», «руш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Біг: 30 м. |
З низького старту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Біг: 60 м. |
Низький старт – біг по дистанції - фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Прискорення 15 м. |
Із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Повторний біг на відрізках 15–30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Повільний біг до 1500 м |
Старт групою, правильне дихання. (без урах. часу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рівномірний біг: до 1000 м. |
Старт групою. Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 «човниковий» біг 4×9 м; |
Правильне дихання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Стрибки у довжину з місця; |
«потрійний стрибок» з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Стрибок у довжину з розбігу |
Способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Стрибок у висоту з розбігу |
Способом «переступання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Метання малого м’ячика на дальність з розбігу |
На точність,способом «із-за спини через плече |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба, прості вправи в русі та на місці, вільне глибоке дихання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Підведення підсумків, оцінювання. |
Вимірювання пульсу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Домашнє завдання : |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Контрольні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|