Брейн - ринг " Збережемо зелене диво Землі"

Про матеріал
Мета: Закріпити знання учнів з різноманітністю рослин України та рідного краю. Систематизувати знання про рослини, як частину живої природи. Розвивати вміння класифікувати, порівнювати, знаходити істотні ознаки та робити певні висновки. Пробуджувати пізнавальний інтерес. Виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

                                                                  Брейн – ринг

                                             « Збережемо зелене диво  Землі»

Мета: Закріпити знання учнів з різноманітністю рослин України та рідного краю. Систематизувати знання про рослини, як частину живої природи. Розвивати вміння класифікувати, порівнювати, знаходити істотні ознаки та робити певні висновки. Пробуджувати пізнавальний інтерес. Виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.

 

     З англійської Brain – мозок, розум, розумові здібності. Отже, сьогодні у нас інтелектуальні змагання.

(Клас поділений на 3 команди, кожна має назву та капітана)

Гра починається.

1 етап.

  • Що таке природа?
  • На які дві групи вона поділяється?
  • Що належить до живої природи?
  • Що таке довкілля?
  • Від чого залежить родючість ґрунту?
  • З чого утворюється перегній?

2 етап.

  • На які п’ять царст вчені поділили живі організми?
  • Чому рослини називають зеленим дивом Землі?

3 етап.

  • Які органи має рослина?

( Гра « Художники». На дошці закріплені малюнки різних органів трьох квіток, учасники команд повинні знайти частини рослин і з’єднати їх.

  1. команда – кульбаба, 2 команда – ромашка, 3 команда – пролісок.

      Гравці тягнуть жеребок із запитанням:  Яке значення для рослин має корінь і стебло, листя, квіти і плоди?

       4 етап.

Гра « Світ рослин» - учні мають продовжити стовпчики, дописуючи в кожний по 2 назви.

         дерева

           кущі

 трав’янисті           рослини

           овочі

        фрукти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      5 етап. Конкурс капітанів.

Капітани складають текс – міркування щодо збереження природи.

  • Якби я міг, я б… .

6 етап. Команди розгадують кросворд. Назвіть ключове слово по вертикалі.

По горизонталі:

  1. Чим рослина кріпиться до ґрунту?
  2. Що дають восени фруктові дерева?
  3. Що знаходиться всередині плода?
  4. Орган, який утримує гілки і листки?
  5. Що дерева скидають на зиму?
  6. Куди садять насіння?
  7. Орган, з якого виростає плід.

  

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 


 

7 етап. Скласти фізхвилинку на природничу тематику.

8 етап. Відгадай рослину по опису.( Завдання для кожної команди)

1 . Її тіло буває у формі кульки, пластинки, ниток. Вони не мають справжніх органів, (діти далі доповнюють самостійно про водорості)

2. Це багаторічні трав’янисті рослини . З’явилися на нашій планеті дуже давно. ( Хвощі та папороті).

3. У цих рослин є стебло і листя, але немає кореня. (Мохи)

9 етап.

  • Як рослини пристосувалися до середовища в якому живуть?
  • Як розмножуються рослини?
  • Як можна виростити рослину без насіння?

10 етап.

  • Які рослини називаються рідкісними або зникаючими?
  • Куди занесені зникаючі види рослин?
  • Чому вона має таку назву?
  • Складіть пам’ятку про те, як люди повинні зберегти зелене диво Землі для інших поколінь?
  • Діти виконують пісню про природу.

Підбиття підсумків гри.

 


 

 

 

 

  

docx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку