Брейн – ринг
« Збережемо зелене диво Землі»
Мета: Закріпити знання учнів з різноманітністю рослин України та рідного краю. Систематизувати знання про рослини, як частину живої природи. Розвивати вміння класифікувати, порівнювати, знаходити істотні ознаки та робити певні висновки. Пробуджувати пізнавальний інтерес. Виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.
З англійської Brain – мозок, розум, розумові здібності. Отже, сьогодні у нас інтелектуальні змагання.
(Клас поділений на 3 команди, кожна має назву та капітана)
Гра починається.
1 етап.
2 етап.
3 етап.
( Гра « Художники». На дошці закріплені малюнки різних органів трьох квіток, учасники команд повинні знайти частини рослин і з’єднати їх.
Гравці тягнуть жеребок із запитанням: Яке значення для рослин має корінь і стебло, листя, квіти і плоди?
4 етап.
Гра « Світ рослин» - учні мають продовжити стовпчики, дописуючи в кожний по 2 назви.
дерева |
кущі |
трав’янисті рослини |
овочі |
фрукти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 етап. Конкурс капітанів.
Капітани складають текс – міркування щодо збереження природи.
6 етап. Команди розгадують кросворд. Назвіть ключове слово по вертикалі.
По горизонталі:
1 |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
||||||
4 |
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|||||||
7 етап. Скласти фізхвилинку на природничу тематику.
8 етап. Відгадай рослину по опису.( Завдання для кожної команди)
1 . Її тіло буває у формі кульки, пластинки, ниток. Вони не мають справжніх органів, (діти далі доповнюють самостійно про водорості)
2. Це багаторічні трав’янисті рослини . З’явилися на нашій планеті дуже давно. ( Хвощі та папороті).
3. У цих рослин є стебло і листя, але немає кореня. (Мохи)
9 етап.
10 етап.
Підбиття підсумків гри.