Матеріал містить різноманітні завдання на розвиток логічного мислення, уваги, пам"яті, навичок діалогічного мовлення. Учні мають змогу розкрити свій творчий потенціал, створивши власні проекти.
Fruits and Vegetables
(Брейн – ринг для учнів початкової школи)
Мета:
Навчальна: повторити й активізувати лексичні одиниці теми;
навчати застосовувати їх в усному монологічному та діалогічному мовленні;
Розвивальна: розвивати навички правильної вимови, логічне мислення, увагу, пам’ять;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, дбайливе ставлення до свого здоров’я;
Обладнання: тематичні картки «Fruits and vegetables», роздатковий матеріал, папір формату А3, клей, ножиці, кольорові олівці.
Хід заходу
1.Greeting
T: Good afternoon, children! I’m glad to see you. How are you today?
P: Good afternoon, teacher! We are fine, thank you!
2. Aim
T: At this lesson we’ll check your knowledge of the topic “Fruits and Vegetables”.
3. Warming up
T: Look at the pictures and name fruit or vegetable (teacher shows pictures with fruit and vegetables and children name them).
After short warming up the pupils unite into two teams and the teacher gives each team their tasks.
Task 1
Сортувати розрізані картки з назвами овочів та фруктів окремо одні від одних:
Apple |
Carrot |
Pineapple |
Cucumber |
Melon |
Tomato |
Water-melon |
Potato |
Peach |
Pepper |
Pear |
Peas |
Plum |
Radish |
Apricot |
Beet |
Banana |
Onion |
Orange |
Garlic |
Tangerine |
Cabbage |
Task 2
Перестав літери на свої місця та отримай назву фрукта чи овоча:
arotrc – carrot
lomen – lemon
bacgeba – cabbage
totapo – potato
bercumcu – cucumber
noino - onion
gerano – orange
lepap – apple
Task 3
«Яка літера зникла?». Дописати пропущені літери.
pepp…r
r…dish
c…bb…ge
mel…n
pin…appl…
pe…r
p…ach
ga…lic
Task 4
Speaking (Розвиток навичок говоріння)
Кожна команда загадує по кілька фруктів та овочів та озвучує їх іншій команді такими словами: “It is fruit. It is yellow” (banana). “It is vegetable. It is orange” (carrot).
Далі декілька гравців кожної команди ставлять один одному питання:
“What is your favourite fruit (vegetable)”
Task 5
Crossword
Task 6
Project work.
За результатами жеребкування одна команда створює проект “Fruits”, інша – “Vegetables”. Діти отримують від вчителя набір карток із зображенням фруктів та овочів, папір формату А3, клей, ножиці, кольорові олівці.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заключна частина: члени журі підраховують кількість балів кожної з команд та оголошують команду – переможця.