Освітня лінія «Мовлення дитини» передбачає засвоєння дитиною культури мовлення та спілкування, елементарних правил користування мовою у різних життєвих ситуаціях. Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом специфічно людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства.
Що розвиває мнемотехніка?
- мислення за допомогою асоціацій;
- уяву; - слухову і зорову память; - увагу (зорову і слухову).
Мнемотехнічні прийоми:
- ПІКТОГРАМИ;
- СЮЖЕТ;
- ТЛУМАЧЕННЯ;
- АНАЛОГІЯ;
- МНЕМОКВАДРАТИ.
Мнемотехнічніі прийоми:
- мнемодоріжки;
- мнемотаблиці; - передача змісту відповідними рухами; - передача змісту через гру драматизацію.
Мнемотехнічні прийоми:
- НАОЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ;
- ТРАНСФОРМАЦІЯ;
- ЛОГІЧНІ ЗАПИТАННЯ;- ЗВЯЗУВАННЯ (КОЛАЖ); - НЕБИЛИЦІ.
ЯК БУДЬ-ЯКА РОБОТА, МНЕМОТЕХНІКА
БУДУЄТЬСЯ ВІД ПРОСТОГО ДО
СКЛАДНОГО. ПОЧИНАТИ РОБОТУ
ВАРТО З НАЙПРОСТІШИХ
МНЕМОКВАДРАТІВ, ПОСЛІДОВНО
ПЕРЕХОДИТИ ДО МНЕМОДОРІЖОК І
ПІЗНІШЕ - ДО МНЕМОТАБЛИЦЬ. СХЕМИ СЛУЖАТЬ СВОЄРІДНИМ ЗОРОВИМ
ПЛАНОМ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МОНОЛОГІВ,
ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ
ВИБУДОВУВАТИ: СТРУКТУРУ
РОЗПОВІДІ ПОСЛІДОВНІСТЬ РОЗПОВІДІ
ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНУ
НАПОВНЮВАНІСТЬ РОЗПОВІДІ
РОБОТА З МНЕМОТАБЛИЦЯМИ
ДОПОМАГАЄ ДІТЯМ ШВИДШЕ
СПРИЙМАТИ МАТЕРІАЛ.ВІДІГРАЄ
ВАЖЛИВУ РОЛЬ У РОЗВИТКУ
МОВЛЕННЯ. АДЖЕ ЗМІСТ
МНЕМОТАБЛИЦІ- ЦЕ ГРАФІЧНЕ АБО ЧАСТКОВЕ ЗОБРАЖЕННЯ
ПЕРСОНАЖІВ, ЯВИЩ, ДІЙ ТА ІН.
ШЛЯХОМ ВИДІЛЕННЯ ГОЛОВНИХ ЗМІСТОВНИХ З'ЄДНАНЬ СЮЖЕТУ.
РОБОТА З МНЕМОТАБЛИЦЯМИ
ДОПОМАГАЄ ДІТЯМ ШВИДШЕ
СПРИЙМАТИ МАТЕРІАЛ.ВІДІГРАЄ
ВАЖЛИВУ РОЛЬ У РОЗВИТКУ
МОВЛЕННЯ. АДЖЕ ЗМІСТ
МНЕМОТАБЛИЦІ- ЦЕ ГРАФІЧНЕ АБО ЧАСТКОВЕ ЗОБРАЖЕННЯ
ПЕРСОНАЖІВ, ЯВИЩ, ДІЙ ТА ІН.
ШЛЯХОМ ВИДІЛЕННЯ ГОЛОВНИХ
ЗМІСТОВНИХ З'ЄДНАНЬ СЮЖЕТУ.