Буклет "Переваги інклюзивного навчання"

Про матеріал
Переваги інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами, інших дітей, батьків та педагогів.
Перегляд файлу

 

 

        З'являються можливості кращого розуміння своєї дитини, соціальної суті; починає руйнуватися комплекс неповноцінності, пов’язаний із

народженням            і           вихованням     хворої  дитини;

        imageз’являється відчуття рівноваги, усвідомлення, що суспільство прийняло тебе; задоволення від того, що дитина живе повноцінним життям, доглянута та перебуває серед доброзичливих людей;

        формується відчуття власної причетності до процесу виховання та навчання завдяки участі в складанні індивідуалізованих навчальних планів, підборі завдань для дитини;

        з’являється можливість працювати, реалізовувати себе поза родиною (в улюбленій справі);

        створюються можливості для взаємодії з іншими родинами і, зокрема, із сім’ями, які виховують дітей з  особливими потребами;

        поступово з’являється впевненість у завтрашньому дні (де навчатися, що робити далі), надійне повноцінне  дитинство;

        мають змогу постійно отримувати інформацію про сильні та слабкі сторони своєї дитини як навчати її вдома;

        переконуються, що навчальне середовище є безпечним для їхньої дитини.

image

 

 

image 

        Створюються сприятливі умови, коли можна виявити свою моральну сутність (допомогти, підтримати);

        складаються сприятливі умови для виховання у своїх дітей практичних умінь виявляти співчуття, милосердя, доброзичливість;

        починає руйнуватися егоцентричне ставлення до світу: з’являється розуміння проблем інших, формується ціннісне ставлення до життя, підвищується соціальна чутливість;

        починають більше розуміти сім’ї, де є діти з особливими освітніми потребами.

image 

 

                  ЗЗСО І-ІІІ ст. №8 м.Ковель

                    Асистент вчителя  Шворак І. М.

 


 

 

        Виникає прагнення наслідувати здорових дітей, досягти кращих результатів у навчанні, творчості, бажання  нічим не вирізнятися;

        формуються демократичні настанови щодо ціннісного ставлення до кожної людини;

        руйнуються комплекси, виникає вільне спілкування, набувається досвід подолання труднощів;

        посилюється інтерес до життя, з’являється додаткова мотивація до навчання;

        з'являється можливість розвиватися на рівні зі здоровими дітьми, формуються звички до життя в колективі, зникає

відчуття самотності в житті;

        створюються додаткові можливості розвитку, формується відчуття причетності до життя суспільства та почуття ідентичності («Я такий, як інші»);

        відбувається  процес самоствердження як повноцінної людини,  компенсації своєї недуги, подолання комплексу неповноцінності, розвиток комунікабельності;

        заявляється можливість почуватися  не ізольованим, а повноцінним, здоровим і щасливим;

        відбувається підготовка до умов реального життя;

        створюється більше можливостей брати участь у різних видах діяльності; 

        підвищується позитивна самооцінка; урізноманітнюється спілкування; виникає додаткове спонукання.

 

 

 

        Виховуються моральні почуття до інших: повага, співчуття, доброзичливість, прихильність, симпатія, уміння знаходити

підходи в  спілкуванні з іншими;

        формується розуміння того, що всі люди різні, але всі рівні, незважаючи на фізичні та психічні вади;

        з’являється почуття відповідальності за себе та інших, розуміння того, що є люди, які потребують допомоги, співпереживання, співчутті;

        набувається досвід взаємодії з іншими в процесі спільних ігор, праці, спілкування;

        з’являється можливість набуття досвіду моральної поведінки: допомоги, опікування;

        виховується здатність цікавитися не лише собою, а й перейматися інтересами інших, брати їх до уваги,  розуміти їхні проблеми.

 

 

 

 

 

 

 

        imageСтворюються    умови         для постійного     професійного вдосконалення        (педагоги вчаться на практиці здійснювати індивідуальний підхід, складати індивідуалізовані,       навчальні програми,      апробувати різноманітні методи навчання й виховання,         ураховувати особливості        стилів         навчання, здійснювати      різнорівневе оцінювання        знань          дітей, розробляти        завдання     різного ступеня складності);

        з являються сприятливі умови для ефективного виховання всіх дітей   (завжди        є        можливість створити ситуації,  де діти можуть виявити                увагу, терпіння, співпереживання); 

        опанування мистецтва побудови гармонійних взаємин з дітьми; не        принизити жалістю,     не дозволити                  образити,    «не зіпсувати» підвищеною увагою .

      

 

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 жовтня 2020
Переглядів
807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку