Погоджено
Заступник директора
Троцюк Л.П. __________ Дата _______ 20_____н.р.
Планування корекційно – розвивальних занять для дітей із порушенням ОРА.
1-А кл.
2020- 2021н.р.
№п/п |
Мета заняття |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Діагностичний етап |
|||
1 |
Визначення рівня пізнавальних процесів |
Методика « Знайди відповідність» |
|
Корекційно – розвивальний етап Розвиток різних видів уваги. |
|||
2 |
Розвиток зорової уваги |
Формування вміння маніпулювати дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності. |
|
3 |
Розвиток зорової уваги |
Формування вміння маніпулювати дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності. |
|
4 |
Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги |
Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок. |
|
5 |
Розвиток зорової уваги |
Формування вміння маніпулювати дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності. |
|
6 |
Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги |
Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок. |
|
7 |
Розвиток зорової уваги |
Формування вміння маніпулювати дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності. |
|
8 |
Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги |
Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок. |
|
9 |
Розвиток уміння швидко зосереджуватися |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток зосереджуваності. Вправа «М’ячики з числами» , Вправа « Вгадай та плесни у долоні» |
|
10 |
Розвиток мимовільної уваги,концентрації уваги. |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток мимовільної уваги, концентрації. Вправа « Хто уважніший?», Вправа «Кошик». |
|
11 |
Розвиток слухової уваги. |
Формувати уміння відтворювати прослуханий ритмічний малюнок, на слух вирізняти звук
|
|
12 |
Розвиток зорового,тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій |
Формувати уміння виконувати аплікації застосовуючи різноманітний матеріал
|
|
13 |
Розвиток координації рухів, формування охайності та організованості. Аплікація з пластиліну і шматочків кольорового паперу |
Формувати вміння вирізати ножницями по лініях розмітки, виготовляти закладок за допомогою дорослого |
|
14 |
Розвиток слухової уваги. |
Формувати уміння відтворювати прослуханий ритмічний малюнок, на слух вирізняти звук |
|
15 |
Розвивати вміння виділяти предмети за однією характерною ознакою.
|
Формувати вміння виділяти спільні та відмінні ознаки. |
|
Розвиток різних видів пам’яті.
|
|||
16 |
Розвиток короткочасної зорової пам’яті |
Формувати вміння відтворює з пам’яті побачений орнамент, малюнок. |
|
17 |
Розвиток короткочасної пам’яті шляхом концентрації уваги і запам’ятовування оточуючих предметів з подальшим їх називанням та місцем їх розташування. |
Формувати вміння концентрувати увагу на малюнку і відтворювати з пам’яті побачені предмети. |
|
18 |
Розвиток короткочасної зорової пам’яті |
Формувати вміння відтворювати з пам’яті побачений орнамент, малюнок. |
|
19 |
Розвиток комбінованої пам’яті
|
Виконання вправ,спрямованих на розвиток комбінованої пам’яті. Вправи «Запам’ятай і зроби», «Запам’ятай і відтвори», «Фотоапарат детектива». |
|
20 |
Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.
|
Формувати вміння називати почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності. |
|
21 |
Розвиток процесів запам’ятовування з використанням мнемотехніки та ейдетики, заучування чистомовок та прислів’їв. |
Формувати вміння розфарбовувати предмети на малюнку згідно вказівок почутих в оповіданні |
|
22 |
Розвивати та збільшувати об’єм кінетичної пам’яті та уваги через повторення рухів та послідовним їх відтворенням, запам’ятовуванням умовних чи заборонених рухів |
Формувати вміння відтворювати побачені рухи зберігаючи правильну послідовність. Запам’ятовувати та виконувати правила гри, запам’ятовувати рух, який не можна виконувати |
|
23 |
Розвиток короткочасної зорової пам’яті |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток зорової пам’яті. Вправи «Каскад цифр, букв», «Пронумеруй фігуру», «Фотоапарат детектива». |
|
24 |
Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.
|
Формувати вміння називати почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності. |
|
25 |
Розвиток логічної пам’яті. |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток логічної пам’яті. Вправи «Відтвори за кодом» , «Додай та запам’ятай», «Естафета слів»
|
|
26 |
Розвиток продуктивності пам’яті |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток продуктивності пам’яті. Вправи «Античас», «Додай та запам’ятай». |
|
27 |
Розвиток механічної пам’яті |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток механічної пам’яті. Вправи «Бабуся складає у свою валізу» , « Подорож на море», « Слова».
|
|
28 |
Розвивати та збільшувати об’єм кінетичної пам’яті та уваги через повторення рухів та послідовним їх відтворенням, запам’ятовуванням умовних чи заборонених рухів |
Формувати вміння відтворювати побачені рухи зберігаючи правильну послідовність. Запам’ятовувати та виконувати правила гри, запам’ятовувати рух, який не можна виконувати. |
|
29 |
Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.
|
Формувати вміння називати почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності. |
|
30 |
Розвиток короткочасної зорової пам’яті |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток зорової пам’яті. Вправи «Каскад цифр, букв», «Пронумеруй фігуру», «Фотоапарат детектива». |
|
31 |
Розвиток механічної пам’яті |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток механічної пам’яті. Вправи «Бабуся складає у свою валізу» , « Подорож на море», « Слова».
|
|
32 |
Розвиток процесів запам’ятовування з використанням мнемотехніки та ейдетики, заучування чистомовок та прислів’їв. |
Формувати вміння розфарбовувати предмети на малюнку згідно вказівок почутих в оповіданні
|
|
Розвиток процесів мислення.
|
|||
33 |
Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами. |
Формувати вміння виявляти в об'єктах різноманітні властивості, називати їх. |
|
34 |
Розвивати наочно-образне мислення.
|
Виконання вправ,спрямованих на розвиток наочно –образного мислення. Вправи «Склади з літер слово» , «Придумай, перелічи», «Назви предмет» . |
|
35 |
Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами.
|
Виконання вправ,спрямованих на розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між предметами. Вправи «Складання речень» (за Є.В.Заїкою), «Пошук аналогів» (за Є.В.Заїкою), «Пошук протилежних предметів» (за Є.В.Заїкою). |
|
36 |
Розвивати наочно-образне мислення. |
Виконання вправ,спрямованих на розвиток наочно – образного мислення. Вправи «Склади з літер слово», «Придумай, перелічи», «Назви предмет», «Розфарбуй, щоб стало правильно». |
|
37 |
Розвивати логічне мислення. |
Формувати вміння встановлювати логічні зв’язки. Вправи «Геометричні фігури», «Давай подумаємо», «Про що мова?».
|
|
38 |
Розвивати словесно-логічне мислення.
|
Формувати вміння відновлювати ряд літер за певним принципом, знаходить зайве слово, малюнок. Вправи «Придумати слова», «Букву почуй, на малюнку знайди й розфарбуй».
|
|
39 |
Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами.
|
Виконання вправ,спрямованих на розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між предметами. Вправи «Складання речень» (за Є.В.Заїкою), «Пошук аналогів» (за Є.В.Заїкою), «Пошук протилежних предметів» (за Є.В.Заїкою). |
|
40 |
|
|
|
41 |
|
|
|
42 |
|
|
|
43 |
|
|
|
44 |
|
|
|
45 |
|
|
|
46 |
|
|
|
47 |
|
|
|
48 |
|
|
|
49 |
|
|
|
50 |
|
|
|
Розвиток уяви.
|
|||
51 |
|
|
|
52 |
|
|
|
53 |
|
|
|
54 |
|
|
|
55 |
|
|
|
56 |
|
|
|
57 |
|
|
|
58 |
|
|
|
59 |
|
|
|
60 |
|
|
|
61 |
|
|
|
62 |
|
|
|
63 |
|
|
|
64 |
|
|
|
65 |
|
|
|
Діагностичні заняття.
|
|||
66 |
|
|
|
67 |
|
|
|
68 |
Тиждень. Кількість днів. Назва днів тижня. Поняття: «завтра», «сьогодні», «вчора». |
Формувати вміння називати дні тижня; знає кількість днів у тижні; може назвати який день був учора, який буде завтра, попередній і наступний день.
|
|
69 |
Впізнавання, називання, імітація дій, відповідних людям, тваринам і рослинам в різні частини доби (вдень і вночі) по наслідуванню діям дорослих і по можливості за словесніою інструкцією. |
Формувати вміння про характерні ознаки різних пір року показує на малюнках ознаки, які характеризують осінь, зиму, весну, літо.
|
|
70 |
Впізнавання, називання, імітація дій, відповідних людям, тваринам і рослинам в різні частини доби (вдень і вночі) по наслідуванню діям дорослих і по можливості за словесніою інструкцією. |
Формувати вміння про характерні ознаки різних пір року показує на малюнках ознаки, які характеризують осінь, зиму, весну, літо.
|
|
1