Планування корекційно розвиткових заннять для дітей з порушенням ОРА 1 кл

Про матеріал
Планування корекційно розвиткових заннять для дітей з порушенням ОРА 1 кл. За програмою Наливкіна Н.М., вчитель - дефектолог вищої категорії спеціального навчально-виховного комплексу «Мрія» м. Києва
Перегляд файлу

Погоджено

Заступник директора

Троцюк Л.П. __________  Дата _______ 20_____н.р.

 

Планування корекційно – розвивальних занять для дітей із порушенням ОРА.

1-А кл.

2020- 2021н.р.

№п/п

Мета заняття

Зміст  роботи

Дата проведення

Діагностичний етап

1

Визначення рівня пізнавальних процесів

Методика « Знайди відповідність»

 

Корекційно – розвивальний етап

Розвиток різних видів уваги.

2

 Розвиток зорової уваги

Формування вміння маніпулювати  дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності.

 

3

Розвиток зорової уваги

Формування вміння маніпулювати  дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності.

 

4

Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги

Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок.

 

5

Розвиток зорової уваги

Формування вміння маніпулювати  дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності.

 

6

Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги

 Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок.

 

7

 

Розвиток зорової уваги

Формування вміння маніпулювати  дидактичним матеріалом дотримуючись певної послідовності.

 

8

Розвиток обсягу, розподілу, концентрації уваги

Формування вміння відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок.

 

9

Розвиток уміння швидко зосереджуватися

Виконання вправ,спрямованих на розвиток зосереджуваності. Вправа «М’ячики з числами» , Вправа              « Вгадай та плесни у долоні»

 

10

Розвиток мимовільної уваги,концентрації уваги.

Виконання вправ,спрямованих на розвиток мимовільної уваги, концентрації. Вправа « Хто уважніший?», Вправа «Кошик».

 

11

Розвиток слухової уваги.

Формувати уміння відтворювати прослуханий ритмічний малюнок,

на слух вирізняти звук

 

 

 

 

12

Розвиток зорового,тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій

Формувати уміння виконувати  аплікації застосовуючи різноманітний матеріал

 

 

 

 

 

 

13

Розвиток координації рухів, формування охайності та організованості. Аплікація з пластиліну і шматочків кольорового паперу

Формувати вміння вирізати ножницями  по лініях розмітки,  виготовляти закладок за допомогою дорослого

 

14

Розвиток слухової уваги.

Формувати уміння відтворювати прослуханий ритмічний малюнок,

на слух вирізняти звук

 

15

Розвивати вміння виділяти предмети за однією характерною ознакою.

 

Формувати вміння виділяти спільні та відмінні ознаки.

 

Розвиток різних видів пам’яті.

 

16

Розвиток короткочасної зорової пам’яті

Формувати вміння  відтворює з пам’яті побачений орнамент, малюнок.

 

17

Розвиток короткочасної пам’яті шляхом концентрації уваги і запам’ятовування оточуючих  предметів з подальшим їх називанням та місцем їх розташування.

Формувати вміння концентрувати увагу на малюнку і відтворювати з пам’яті побачені предмети.

 

18

Розвиток короткочасної зорової пам’яті

Формувати вміння  відтворювати з пам’яті побачений орнамент, малюнок.

 

19

Розвиток комбінованої пам’яті

 

Виконання вправ,спрямованих на розвиток комбінованої пам’яті. Вправи «Запам’ятай і зроби», «Запам’ятай і відтвори», «Фотоапарат детектива».

 

20

Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.

 

Формувати вміння  називати  почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності.

 

21

Розвиток процесів запам’ятовування з використанням мнемотехніки та ейдетики, заучування чистомовок та прислів’їв.

Формувати вміння  розфарбовувати предмети на малюнку згідно вказівок почутих в оповіданні

 

22

Розвивати та збільшувати об’єм кінетичної пам’яті та уваги через повторення рухів та послідовним їх відтворенням, запам’ятовуванням умовних чи заборонених рухів

Формувати вміння  відтворювати побачені рухи зберігаючи правильну послідовність. Запам’ятовувати та виконувати правила гри, запам’ятовувати  рух, який не можна виконувати

 

23

Розвиток короткочасної зорової пам’яті

Виконання вправ,спрямованих на розвиток зорової пам’яті. Вправи «Каскад цифр, букв», «Пронумеруй фігуру», «Фотоапарат детектива».

 

24

Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.

 

Формувати вміння  називати  почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності.

 

25

Розвиток логічної пам’яті.

Виконання вправ,спрямованих на розвиток логічної пам’яті. Вправи «Відтвори за кодом» , «Додай та запам’ятай», «Естафета слів»

 

 

26

Розвиток продуктивності пам’яті

Виконання вправ,спрямованих на розвиток продуктивності пам’яті. Вправи «Античас», «Додай та запам’ятай».

 

27

Розвиток механічної пам’яті

Виконання вправ,спрямованих на розвиток механічної пам’яті. Вправи «Бабуся складає у свою валізу» , « Подорож на море», « Слова».

 

 

28

Розвивати та збільшувати об’єм кінетичної пам’яті та уваги через повторення рухів та послідовним їх відтворенням, запам’ятовуванням умовних чи заборонених рухів

Формувати вміння  відтворювати побачені рухи зберігаючи правильну послідовність. Запам’ятовувати та виконувати правила гри, запам’ятовувати  рух, який не можна виконувати.

 

29

Розвиток довільної слухової пам’яті шляхом запам’ятовування комбінацій почутих звуків, складів, слів з послідуючим їх відтворенням.

 

Формувати вміння  називати  почуті звуки, склади, слова в правильній послідовності.

 

30

Розвиток короткочасної зорової пам’яті

Виконання вправ,спрямованих на розвиток зорової пам’яті. Вправи «Каскад цифр, букв», «Пронумеруй фігуру», «Фотоапарат детектива».

 

31

Розвиток механічної пам’яті

Виконання вправ,спрямованих на розвиток механічної пам’яті. Вправи «Бабуся складає у свою валізу» , « Подорож на море», « Слова».

 

 

32

Розвиток процесів запам’ятовування з використанням мнемотехніки та ейдетики, заучування чистомовок та прислів’їв.

Формувати вміння  розфарбовувати предмети на малюнку згідно вказівок почутих в оповіданні

 

 

 

 

Розвиток процесів мислення.

 

33

Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами.

Формувати вміння  виявляти в об'єктах різноманітні властивості, називати  їх.

 

34

Розвивати наочно-образне мислення.

 

Виконання вправ,спрямованих на розвиток наочно –образного мислення. Вправи «Склади з літер слово» , «Придумай, перелічи», «Назви предмет» .

 

35

Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами.

 

Виконання вправ,спрямованих на розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між предметами. Вправи «Складання речень» (за Є.В.Заїкою), «Пошук аналогів» (за Є.В.Заїкою), «Пошук протилежних предметів» (за Є.В.Заїкою).

 

36

Розвивати наочно-образне мислення.

Виконання вправ,спрямованих на розвиток наочно – образного мислення. Вправи «Склади з літер слово», «Придумай, перелічи», «Назви предмет», «Розфарбуй, щоб стало правильно».

 

37

Розвивати логічне мислення.

Формувати  вміння  встановлювати логічні зв’язки. Вправи «Геометричні фігури», «Давай подумаємо», «Про що мова?».

 

 

38

Розвивати словесно-логічне мислення.

 

Формувати  вміння  відновлювати ряд літер за певним принципом, знаходить зайве слово, малюнок. Вправи «Придумати слова», «Букву почуй, на малюнку знайди й розфарбуй».

 

 

39

Розвивати здібність швидко встановлювати логічні зв’язки між звичайними предметами.

 

Виконання вправ,спрямованих на розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між предметами. Вправи «Складання речень» (за Є.В.Заїкою), «Пошук аналогів» (за Є.В.Заїкою), «Пошук протилежних предметів» (за Є.В.Заїкою).

 

40

 

 

 

41

 

 

 

42

 

 

 

43

 

 

 

44

 

 

 

45

 

 

 

46

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

49

 

 

 

50

 

 

 

Розвиток уяви.

 

51

 

 

 

52

 

 

 

53

 

 

 

54

 

 

 

55

 

 

 

56

 

 

 

57

 

 

 

58

 

 

 

59

 

 

 

60

 

 

 

61

 

 

 

62

 

 

 

63

 

 

 

64

 

 

 

65

 

 

 

Діагностичні заняття.

 

66

 

 

 

67

 

 

 

68

Тиждень. Кількість днів. Назва днів тижня. Поняття: «завтра», «сьогодні», «вчора».

Формувати вміння називати дні тижня; знає кількість днів у тижні; може назвати який день був учора, який буде завтра, попередній і наступний день.

 

 

 

69

Впізнавання, називання, імітація дій, відповідних людям, тваринам і рослинам в різні частини доби (вдень і вночі) по наслідуванню діям дорослих і по можливості за словесніою інструкцією.

 Формувати вміння про характерні ознаки різних пір року показує на малюнках ознаки, які характеризують осінь, зиму, весну, літо.

 

 

70

Впізнавання, називання, імітація дій, відповідних людям, тваринам і рослинам в різні частини доби (вдень і вночі) по наслідуванню діям дорослих і по можливості за словесніою інструкцією.

Формувати вміння про характерні ознаки різних пір року показує на малюнках ознаки, які характеризують осінь, зиму, весну, літо.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку