Буклет "Підвищення якості освіти шляхом розвитку творчих здібностей та обдарованості учнів"

Про матеріал
Кожна дитина – потенційний геній. Створити умови, оптимальні для виявлення і розвитку таланту – обов’язок дорослих.
Перегляд файлу

Методи та форми роботи:

 

  • Самоосвіта вчителя з питання «Як працювати зі здібними дітьми?». Розробка власної методики роботи зі здібними учнями (використовувати досвід роботи учителів району, міста. області).

 

  • Спостереження за змінами психічних властивостей дітей (увага, пам’ять, уява, уміння спостерігати за оточуючим середовищем).

 

  • Анкетування типу «Мої захоплення» (з’ясовуються уподобання дітей).

 

  • Тестування типу «Чи має дитина схильність до творчості?» або «Схильності заради схильностей?»

 

  • Створення бази даних дітей (за уподобаннями).

 

  • Індивідуальні бесіди, консультації з учнями про їхні захоплення.

 

  • Конференції-презентації  (А мені подобається...)

 

  • Тренінг з розвитку пам’яті, мислення.

 

 

Кожна дитина – потенційний геній. Створити умови, оптимальні для виявлення і розвитку таланту – обов’язок дорослих

 

 

 

Наша адреса:

 

відділ освіти

Барвінківської районної

державної адміністрації

Харківської області

вул. Центральна, 3

м. Барвінкове

64701

тел.(05757) 4-12-18

  4-10-20

 

E-mail: rvo_barv@meta.ua

 

 

 

 

 

Барвінківська районна державна адміністрація

Харківська область

 

Відділ освіти

 

Підвищення якості освіти шляхом розвитку творчих здібностей та обдарованості учнів

 

 

Головний закон всіх змін в житті – творчість

   Н.А. Бердяєв

 

 

2017

 

Основні цілі психологічної служби:

  • виявити приховані здібності дітей;
  • допомогти дітям повірити у свої сили, перетворитися на нестандартно мислячих, оригінальних, творчих особистостей;
  • розвиваючи творчі здібності, підвищити якість освіти.

 

Основні задачі

Початкова ланка:

  • систематично збирати , аналізувати, синтезувати матеріал про вікові та психологічні зміни дітей;
  • психологічні характеристики дітей;
  • діагностика здібності дітей;
  • навчально-методична робота з педколективом;
  • вироблення єдиних вимог до роботи зі здібними дітьми (критерії оцінювання)
  • створення банку даних.

Середня школа:

  • учителям предметникам розробити алгоритм роботи зі здібними дітьми.

 

Старша школа:

  • удосконалювати форми та методи роботи зі здібними та обдарованими дітьми.

Структура психологічного супроводу обдарованої дитини

              

 

 

Діагностика здібностей:

  • інтелекиуальні;
  • пізнавальні;
  • спортивні;
  • музичні;
  • мовні.

Алгоритм роботи зі здібними  дітьми:

 

Результативність роботи:

  • вироблення чіткої навчальної мотивації;
  • підвищення пізнавальної діяльності дітей;
  • інтерес до засвоєння знань;
  • навчальний процес є особистісно орієнтованим;
  • співпраця учня та вчителя стане нормою (синергетична модель навчання).

                                                                                          

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку