Буклет "Профілактика безпритульності і правопорушень неповнолітніх"

Про матеріал
Правопорушення, здійснені неповнолітніми, - це небезпечне соціальне явище. У підлітків завжди виникає бажання стати незалежним, спробувати щось нове, побувати в новій, цікавій обстановці. Це природно і навіть корисно для дітей - все це частина дорослішання. Але вони можуть ризикувати, особливо коли опиняються поза увагою своїх батьків. Тиск однолітків, нудьга, нестримна енергія, а можливо, й інші фактори, що впливають на поведінку, наприклад вживання пива ... можуть призвести до невиправданого ризику - і навіть коштувати життя. Проявивши непослух один раз, дуже легко потім здійснити більш серйозний проступок.
Перегляд файлу

Орієнтовні аспекти вивчення особистості учня, якого важко виховувати

 

  1. Загальні дані—вік, освіта, місце проживання.
  2. Фізичний розвиток і стан.
  3. Умови сімейного виховання — склад сім'ї, освіта і посада батьків, матеріальні, житлово-по­бутові умови, характер стосунків між батьками, батьками та дітьми.
  4. Успішність; причини неуспішності, ставлення до навчальної діяльності, до окремих дисциплін.
  5. Ставлення до праці, як проявляє себе в різних видах праці, в школі й вдома, який вид праці най­більше полюбляє. Повага до праці інших людей.
  6. Суспільна активність, чи має громадські до­ручення, як ставиться до їх виконання.
  7. Участь у гуртках, спортивних секціях.
  8. Статус у класному колективі, характер вза­ємин з учителями, товаришами, особливості спілку­вання з навколишніми.
  9. Чи має друзів, які вони, на чому ґрунтується дружба.
  10.    Дисципліна в школі та вдома, які є пору­шення дисципліни, які застосовувалися засоби впливу,
  11.    Навички культурної поведінки.
  12.    Особливості пам'яті, уваги, мислення, мов­лення.
  13.    Найбільш типовий психічний стан (переважає збудження, гальмування або врівноваженість).

 

  1.   Характер інтересів, ідеалів, потреб, нахилів.
  2.   Які моральні якості, риси характеру прагне виховати в собі.
  3.   Плани на майбутнє, яку професію думає обрати після закінчення школи.
  4.   Особливості розвитку моральних, вольових якостей.
  5.   Як використовує вільний час, чим займаєть­ся, з ким спілкується.
  6.   Характер читацьких інтересів.
  7.   Особливості позашкільного оточення.
  8.   Ставлення до природи, тварин, птахів тощо.
  9.   Найвиразніші риси характеру.
  10.   З якого віку (класу) характеризується як «важкий»?
  11.   Які позитивні властивості мав раніше?
  12.   Які позитивні властивості має зараз?
  13.   Якими вадами вирізнявся раніше?
  14.   Які вади має зараз?
  15.   Чи усвідомлює свої вади?
  16.   Чи прагне подолати їх?
  17.   Оцініть загальну моральну спрямованість виховного впливу сім'ї: позитивний, нейтральний, негативний.

 

 

Телефони районних служб, до яких можна звернутися за допомогою

 

  • Служба у справах дітей – 4-23-04
  • Відділ у справах сім’ї та молоді – 4-11-82
  • Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 4-11-26
  • Кримінальна міліція у справах дітей –

      4-13-79

  • Відділ освіти – 4-10-20, 4-11-45

 

 

 

БАРВІНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

 

 

 

Профілактика безпритульності і правопорушень неповнолітніх

 

 

 

 

«Людину можна виховати лише добром»

 

   В. Сухомлинський

 

 

2018

 

 

 

Пам’ятка класному керівникові щодо запобігання правопорушень учнів

 

  1. Завітайте до учнів. Зверніть увагу на такі аспекти:
  • склад сім’ї (соціальний та матеріальний стан);
  • робоче місце дитини;
  • стосунки дорослих і дітей;
  • що читає учень, чим захоплюється;
  • його друзі, загальні інтереси;
  • роль у вихованні (особливо сина) батька.
  1. Візьміть на облік сім’ї, де:
    • батьки не контролюють поведінку дитини;
    • залишають дітей самих;
    • зловживають спиртними напоями;
    • батьки уникають контактів зі школою;
    • дорослі постійно сваряться.
  2. Дізнайтеся про стан здоров’я учня (медичні показники, бесіди з батьками).
  3. З’ясуйте, як відбувалося формування характеру в дошкільному віці.
  4. Зумійте розкріпачити учня, щоб він міг довіритися вчителям.
  5. Шукайте індивідуальний підхід до кожного, враховуючи його психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення позитивні сторони характеру, уміння.
  6. пам’ятайте: учень має бути зайнятий корисною справою.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку