|
|
П'ятиднівська гімназія |
педагогічній діяльності |
|
Визначте негативні чинники, що призво- |
двір, їх оточили діти. – Який смішний старий, – за- |
Батьки вибрали для сина кращого вчителя. Вранці зменшення впливу стресу в
дідусь повів онука до школи. Коли дід і онук увійшли у
– перетворюйте негативні події у позитивні. Оволодіти теорією та практикою позитивного мислення. Позитивне мислення – це головний людський інструмент забезпечення здоров”я і благополуччя. |
Задзвенів дзвінок, і діти вибігли у двір.
– Дідусю, вам погано, принести води? – Почувся голос. – У нас у дворі є лавка, сідайте, будь ласка, – запропонував один хлопчик. – Хочете, я покличу вчителя? – Запитала інша дитина. |
Психологічна служба школи |
дять до виникнення у Вас стресу. Нама- сміявся один хлопчик.
гайтеся уникати їх або за допомогою – Гей, маленький товстун, – скорчив гримасу інший. позитивного мислення змініть свої ста-
влення до них. Діти кричали і скакали навколо діда і онука. Тут вчи-
Забезпечуйте високий життєвий поте- тель подзвонив у дзвіночок, оголошуючи початок нціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, уроку, і діти втекли. Дідусь рішуче взяв онука за рупозитивному мисленні.
кою тощо. Стрес викликає загальну на- – Ура, я не піду в школу, – зрадів хлопчик.
пругу. Розслаблення ж, навпаки, проти- – Підеш, але не в цю, – сердито відповів дід. – Я сам діє стресу. Уміння розслаблятися – сек-
рет боротьби із стресом. знайду тобі школу. Дід відвів онука до себе додому, Зробіть паузу: зробити паузу у спілку- доручив його бабусі, а сам пішов шукати кращого ванні; порахувати до 10; вийти з примі- вчителя. Побачивши якусь школу, дід зайшов у двір щення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбу- і чекав, коли вчитель відпустить дітей на перерву.
вається втрата самоконтролю. У деяких школах діти не звертали на старого уваги, При виникненні почуття тривоги або в інших – дражнили його. Дід мовчки повертався і
напруги, занурьтеся в„тут і зараз” ско-
нцентруйтеся на своєму диханні. йшов. Нарешті, він увійшов в крихітний дворик ма-
Змусьте стрес працювати на Вас, а не ленької школи і втомлено притулився до огорожі.
проти Вас, опануйте головним умінням
Притча про головне у нашому житті
Три речі ніколи не можна повернути: Час, Слово, Шанс.
Три речі не варто втрачати: Спокіи , Надію, Честь.
Три речі в житті найбільш цінуються: Любов, Переконання, Дружба.
Три речі в житті, які легко втратити: Влада, Успіх, Багатство.
Три речі, які визначають людину: Праця, Чесність, Досягнення.
Три речі, що руйнують людину: Вино, Гординя, Злість.
P.S. Проте, допоки все зрозумієш – мине ціле життя. То-
му:
Давайте людям більше, ніж вони очікують, і робіть це з радістю.
Говоріть повільно – думайте швидко.Якщо ти програв, «винеси» з цього урок.
Ніколи не дозволяй маленькій суперечці зіпсувати справжню дружбу.
1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).
2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).
3. Якщо в тебе з”явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.
4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати собі настрій.
5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам”ятайте: думати про себе – ваш головний обов”язок.
6. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання:”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.