Буклет. "Рекомендації з подолання стресу для педагогів."

Про матеріал
Буклет. "Рекомендації з подолання стресу для педагогів." Містить поради і притчі.
Перегляд файлу

 

 

П'ятиднівська гімназія

педагогічній діяльності

 

Визначте негативні чинники, що призво-

двір, їх оточили діти. – Який смішний старий, – за-

П Р И Т Ч А П Р О Т Е , Я К З Н А Й Т И Х О Р О Ш У Ш К О Л У

Рекомендації педагогу щодо

Батьки вибрали для сина кращого вчителя. Вранці зменшення впливу стресу в

дідусь повів онука до школи. Коли дід і онук увійшли у

– перетворюйте негативні події у позитивні.

Оволодіти теорією та практикою позитивного мислення. Позитивне мислення – це головний людський інструмент забезпечення здоров”я і благополуччя.

Задзвенів дзвінок, і діти вибігли у двір.

 

                     Дідусю, вам погано, принести води? – Почувся голос.

                     У нас у дворі є лавка, сідайте, будь ласка, – запропонував один хлопчик.

                     Хочете, я покличу вчителя? – Запитала інша дитина.

Психологічна служба школи

imageimageдять до виникнення у Вас стресу. Нама-                              сміявся один хлопчик.

гайтеся уникати їх або за допомогою               – Гей, маленький товстун, – скорчив гримасу інший. позитивного мислення змініть свої ста-     

влення до них.                                                                                      Діти кричали і скакали навколо діда і онука. Тут вчи-

Забезпечуйте високий життєвий поте-         тель подзвонив у дзвіночок, оголошуючи початок нціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї,             уроку, і діти втекли. Дідусь рішуче взяв онука за рупозитивному мисленні.

image

Навчіться розслаблятися: тілом, дум-                                 ку і вийшов на вулицю.

кою тощо. Стрес викликає загальну на-                               – Ура, я не піду в школу, – зрадів хлопчик.

пругу. Розслаблення ж, навпаки, проти-          – Підеш, але не в цю, – сердито відповів дід. – Я сам діє стресу. Уміння розслаблятися – сек-

рет боротьби із стресом.        знайду тобі школу. Дід відвів онука до себе додому, Зробіть паузу: зробити паузу у спілку- доручив його бабусі, а сам пішов шукати кращого ванні; порахувати до 10; вийти з примі- вчителя. Побачивши якусь школу, дід зайшов у двір щення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбу-           і чекав, коли вчитель відпустить дітей на перерву.

вається втрата самоконтролю.        У деяких школах діти не звертали на старого уваги, При виникненні почуття тривоги або в інших – дражнили його. Дід мовчки повертався і

напруги, занурьтеся в„тут і зараз” ско-

нцентруйтеся на своєму диханні.                                            йшов. Нарешті, він увійшов в крихітний дворик ма-

Змусьте стрес працювати на Вас, а не                                ленької школи і втомлено притулився до огорожі.  

проти Вас, опануйте головним умінням


Притча про головне у нашому житті

Три речі ніколи не можна повернути: Час, Слово, Шанс.

Три речі не варто втрачати: Спокіи , Надію, Честь.

Три речі в житті найбільш цінуються: Любов, Переконання, Дружба.

Три речі в житті, які легко втратити: Влада, Успіх, Багатство.

Три речі, які визначають людину: Праця, Чесність, Досягнення.

Три речі, що руйнують людину: Вино, Гординя, Злість.

P.S. Проте, допоки все зрозумієш – мине ціле життя. То-

му:

Давайте людям більше, ніж вони очікують, і робіть це з радістю.

Говоріть повільно – думайте швидко.Якщо ти програв, «винеси» з цього урок.

image

image

Пам’ятай три важливі речі: Особиста гідність, Повага до інших, Відповідальність за всі свої дії.

Ніколи не дозволяй маленькій суперечці зіпсувати справжню дружбу.

image

Поради вчителям для поліпшення настрою

1.            Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

 

2.            Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

 

3.            Якщо в тебе з”явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

 

4.            Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

 

5.            Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам”ятайте: думати про себе – ваш головний обов”язок.

 

6.            Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання:”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.

pdf
Додано
30 березня
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку