Мета: повторити матеріал про прислівник, його морфологічні ознаки, способи творення прислівників, навчити дітей розрізняти прислівники з ододнією літерою Н та з двома НН
Знайдіть у кожній парі одне сполучення з прислівником. Поставте питання від головного слова до залежного. Свою відповідь звірте з міркуванням,поданим після вправи. Попрацювати добре - добре ставлення; хороше повітря - хороше вдягнутий;прокидаюся ранком — з новим ранком; займатися бігом — пішов бігом.
Номер слайду 3
Попрацювати (як?) добре - добре ставлення (яке?); хороше (яке?) повітря - хороше вдягнутий (як?);прокидаюся (коли?) ранком — з новим (чим?) ранком; займатися (чим?) бігом — пішов (як, у який спосіб?) бігом. Ранком (прислівник) - ранком (іменник)ПЕРЕВІР СЕБЕ!
Номер слайду 4
Букви Н та НН у прислівниках
Номер слайду 5
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯПорівняйте колонки слів. Зробіть висновок, від чого залежить написання н і нн у прислівниках. Прикметникинесподіванийнезрівняннийщоденнийшалений. Прислівникинесподіванонезрівняннощоденношалено
Номер слайду 6
С. 130
Номер слайду 7
1. Туман..о, спросон..я, схвильован..о.2. Стурбован..о, старан..о, зран..я.3. Попідтин..ю, нужден..о, шален..о.4. Навман..я, радісн..о, позмін..о.5. Монотон..о, нескінче´н..о, неждан..о. ТРЕТЄ ЗАЙВЕЗнайдіть у кожному рядку прислівник, що загубився.