Позакласний виховний захід "Чарівне життя ВЕСЕЛКИ"

Про матеріал

Даний квест проводиться з мінімальними підказками. Головні дійові особи - діти, перед якими стоїть мета - виконати всі завдання і прийти до фінішу першими.

Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ

ПОСВЯТИ ДРУГОКЛАСНИКІВ ДО ШКІЛЬНОЇ ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВЕСЕЛКОВЕ ЖИТТЯ»

 У ФОРМІ КВЕСТУ

 

 Лідер: Увага! Увага! Увага! До вашої уваги!

Веселі, енергійні, серйозні, емоційні, люб’язні, креативні, активні – члени дитячої організації ВЕСЕЛКА.

 Пед.організатор: Шановні діти! Сьогодні особливий день. Ми з радістю  посвячуємо вас до нашої великої дружньої родини, дитячої організації ВЕСЕЛКА

Дитина 1: Діти , а ви знаєте, що ж воно таке – ця дитяча організація?

 Лідер:  Наша дитяча організація – це цікавий світ , це добрі і корисні справи,  які щохвилини вибухають новими ідеями та веселощами.

Пед.організатор: Отож прийшов час і вам поринути у наш світ. А щоб перевірити чи готові ви до цього, ми пропонуємо прийняти участь у цікавому квесті.

Пед.організатор: Для цього нам потрібно утворити 5 команд. Вам вже роздали кружечки різних кольорів. За допомогою них і наших членів дитячої організації ви вирушите у захоплюючу подорож.

Пед.організатор: Підніміть руку діти, у яких кружечки червоного кольору. Ваш капітан команди _____________________. Я пропоную зайняти вам своє місце в холі біля свого кольору.

Пед.організатор: Підніміть руку діти, у яких кружечки зеленого кольору. Ваш капітан команди _____________________. Я пропоную зайняти вам своє місце в холі біля свого кольору.

Пед.організатор: Підніміть руку діти, у яких кружечки  жовтого кольору. Ваш капітан команди ______________________. Я пропоную зайняти вам своє місце в холі біля свого кольору.

Пед.організатор: Підніміть руку діти, у яких кружечки  блакитного кольору. Ваш капітан команди_______________________. Я пропоную зайняти вам своє місце в холі біля свого кольору.

Пед.організатор: Підніміть руку діти, у яких кружечки  помаранчевого кольору. Ваш капітан команди______________________. Я пропоную зайняти вам своє місце в холі біля свого кольору.

Пед.організатор: Всі команди на місцях! Кожному капітану я вручаю карту, по якій буде здійснюватися ваш маршрут. На кожній квітці написано номер станції і кабінет в якому вона знаходиться. За кожну станцію, яку ви подолаєте, будете отримувати наліпку, яка буде серединкою вашої квіточки. Та команда, яка пройшла маршрут, повертається знову до свого кольору. Бажаю всім успіхів. Рахую на три – час для нашої гри. Раз, два, три – всі розпочали!

Станція 1 «Казкова»

Добрий день, дітки! Ми раді бачити вас у  казковому світі. А ви багато знаєте казок? Зараз ми з вами це перевіримо. Вам необхідно скласти пазли і дізнатися, який казковий персонаж зображений на малюнку і з якої він казки. (Діти складають пазли і називають казкових персонажів)

Станція 2 «Маленькі розумники»

Любі діти! Ми раді вас вітати на нашій станції. Чи добре ви знаєте свій рідний краї? Зараз ми це перевіримо? Я буду зачитувати вам питання, які пов’язані з нашою країною. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. Отож розпочинаємо!

1)  У якій країні ви живете? (В Україні).
2)  Столиця України – це місто? (Київ).
3)  Найбільша річка України? (Дніпро).

4)  Якого  кольору  державний прапор України? (Синій,жовтий).

5) Що символізують ці кольори?

Станція 3 «З’ясувальна »

Вітаємо на нашій станції. Вам необхідно в кожному рядку закреслити слово, яке зайве.

1)Олівець, ручка, зошит, парта.

2) Молоко, вершки, сир, хліб .

3) Береза, сосна, ягода, дуб .

4) Автомобіль, літак, телевізор, велосипед.

5) Яблуко, груша, слива, морква.

Станція 4 «Пізнавальна»

Ми вітаємо вас на станції «Пізнавальна». Чи добре ви знаєте тварин? А ми зараз це перевіримо. Вам треба написати тваринку про яку буде йти мова.

  1. Сіра, полохлива, довговуха тварина - … (заєць)
  2. Найбільша тварина, що живе у зоопарку - … (слон)
  3. Має довгий хвіст, коротенькі вуха, нявкає, муркоче - …(кіт)
  4. Пильно дім охороняє, каже грізно: “Гав-гав-гав!” – (собака)
  5. Хитра, має рудий колір, пухнастий хвіст – (лисиця)

 

Станція 5 «Шифрувальна»

Раді вас вітати на станції «Шифрувальна». Вам необхідно скласти літери і впізнати слова.

, + ХА = ?                                  (КОМАХА)

СМОР + 1 + А = ?                     (СМОРОДИНА)

Г + 1 + А =?        (ГОДИНА)

ТЕ+ЛЕ+ФОН=?                         (ТЕЛЕФОН)

МО+РО+ЗИ+ВО=?              (МОРОЗИВО)

 

Лідер: Молодці, діти. Ви дуже швидко впоралися з усіма завданнями. А чи впораєтеся ви з моїми? Я пропоную вам пограти і знаки дорожні зі мною пригадати. Ви згодні?

І так перша гра «Стежками дорожніх знаків»

Хід гри:

Гравці діляться на групи по 5 - 7 осіб, беруться за руки, утворюючи кола. В середину кожного кола входить ведучий зі знаком, пояснюючи

його значення. Далі звучить музика, діти розходяться по майданчику, танцюють.

Провідні в цей час міняються місцями і знаками. За сигналом гравці

повинні швидко знайти свій знак і встати в коло. Провідні тримають знак над

головою.

Молодці! А ми переходимо до наступної гри «Світлофор»

Хід гри:

Лідер показує кружечок, а діти виконують дії під музичний супровід: - на червоний колір -робиться крок назад, - на жовтий - присідають, - на зелений – крокують  на місці.

Пед. організатор: Які ви молодці! Ви дуже швидко воралися із усіма завданнями. Тепер ви дійсно готові стати частиною нашої шкільної дружньої родини. І ми даруємо вам ось ці обереги.  (Вручення  другокласникам оберегів)

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку