Четвертий день тематичного тижня у 1 класі "Народний фольклор"

Про матеріал

Нове освітнє середовище....яке воно? Це позитивні емоції, мотивації цікавості, зручність як для вчителя так і для учнів, ігрові практики та проектні підходи. вчитель - адаптивний, вільний, вмотивований, високваліфікований!

Перегляд файлу

23. Тема тижня. Ігровий фольклор.

Тема дня.  Подарувати радість усім у класі – це ж так просто….. Вчимося, граючись у народні ігри «Козенята», «Зелена ріпка», «Гречаники».                      

Лічба в межах 20. Попереднє та наступне числа. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 – 1. Правила користування громадським транспортом.

Створення засобами  кольору (на елементарному рівні) певного за характером виразного образу.

Інтегруються предмети: математика,  основи здоровя, образотворче мистецтво.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета тематичного дня:

  • створити сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище уроку й мотиваційне забезпечення навчального процесу протягом усього тематичного дня;
  • формувати в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками в навчальних ситуаціях, набуття ними досвіду навчальної взаємодії;
  • формувати в учнів уміння самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мислення, уяву; уміння аналізувати, робити висновки; уміння працювати самостійно (організація пізнавальної діяльності);
  • закріплювати знання нумерації чисел другого десятка; формувати навички додавання і віднімання виду 13 + 1, 15 – 1, а також у випадках, пов’язаних із знанням десяткового складу чисел; удосконалювати навички табличного додавання і віднімання в межах 10, уміння розв’язувати задачі опрацьованих видів;
  • формувати здоровязбережувальну компетентність учнів на основі оволодіння ними знаннями про здоровя та безпеку, практичними навичками здорового способу життя та безпечної поведінки;
  • ознайомити учнів з виражальними можливостями кольору і його роллю у створенні художнього образу;
  • навчити змішувати фарби з метою отримання необхідних тонових відношень кольорів; створювати виражальними засобами живопису виразний образ певного характеру;
  • формувати  пізнавальний інтерес до ігрового фольклору; розвивати пам'ять,інтерес до мовних явищ; стимулювати учнів до запам’ятовування і відтворення ігрового матеріалу;
  •  виховувати культуру міжособистісного спілкування у грі;
  • розвивати мотивацію дбайливо ставитися до власного здоровя; уміння самостійно приймати рішення щодо власних вчинків; практичні навички роботи живописними матеріалами; зорове сприйняття, фантазію; аналітичне, логічне, креативне мислення;

спостережливість, допитливість;

  • виховувати інтерес до творів мистецтва, пізнання нового, самостійність.

Очікувані результати

Після проведення тематичного дня першокласники:

  • зроблять крок у пізнанні, здобудуть нові знання, усвідомлять свій успіх й «маленькі досягнення»;
  •  запам’ятають, закріплять й будуть використовувати програмовий  матеріал в певних життєвих ситуаціях;
  • вивчать народні ігри «Козенята», «Зелена ріпка», «Гречаники»;
  • розвинуть уміння розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом; користуватися математичної термінологією, знаковою та графічною інформацією; здатність застосовувати обчислювальні навички; практичні навички роботи живописними матеріалами;
  •   закріплять уявлення про правила поведінки в суспільному транспорті, про обов´язки пасажирів; 
  • використовувати у повсякденному житті здоровязбережувальної діяльності для власного здоровя та здоровя інших людей;
  • навчаться правильно поводитися у транспорті; аналізувати свій емоційний стан на початку та в кінці тематичного дня; граючись, позбавлятися негативних емоцій; оцінювати свою діяльність.

Для вчителя:

  • організувати діяльність школярів так, щоб вимоги вчителя стали внутрішніми спонуками дітей;
  • в організації самостійної пізнавальної діяльності – вчитель організатор, координатор, консультант;
  • урок має бути результативним, дієвим, враховуючи інтереси дітей;
  • організувати освітню підготовку дітей шляхом формування предметних та ключових компетентностей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання: підручник з математики ( автор: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко), зошит з математики ІІ частина ( автор: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко), підручник з основ здоров’я ( автор: І.Д.Бех), зошит – практикум з основ здоров’я ( автор: І.Д.Бех); підручник з образотворчого мистецтва ( автор: С.К.Трач), художні техніки та матеріали: живопис ( папір, фарби, пензлі,палітра, баночка для води, гумка, простий олівець, альбом; картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального, спокійного; «чарівна» подушка, конверт зеленого кольору, зображення красуні Зими ( фото або картинка), корзинка, вирізані сніжинки, таблиці основ здоров’я про правила поведінки у транспорті, малюнки Євгенії Гапчинської, пелюстки трьох кольорів для кожного учня: зелені, жовті, червоні; ґудзики трьох кольорів:  червоні, зелені, жовті, нитка, голка.

Зміст занять протягом дня:

  • емоційне, мотиваційне поле (створення сприятливої атмосфери, рефлексія настрою та емоційного стану на початку дня, вправа «Смайлики», гра «Чарівна подушка»);
  • поле цілепокладання (повідомлення теми, мети, завдань уроку);
  • змістове, технологічне  поле ( І частина: спостереження, гра з елементами квесту, колективна аплікація, зіставлення власних спостережень зі спостереженнями письменника В.Сухомлинського, народна гра «Козенята», творча вправа «Ми маленькі  художники», творча вправа – пригадування цікавої абетки Барвика, створення творчої композиції за прочитаним твором В.Сухомлинського;

ІІ частина: вправа – енергізатор «Дякую за чудові малюнки, контроль, корекція, закріплення знань з математики, вивчення нового матеріалу з математики, народна гра «Зелена ріпка», розвиток критичного мислення «Огляд галереї», загадки від наших друзів з мультфільму «Смішарики», обговорення правил поведінки в транспорті, питання від нашого друга з мультфільму «Смішарики» - Лося, завдання від нашого друга з мультфільму «Смішарики» - Ворона, моделювання ситуації, подорож у країну кольорів,вправа з елементами мистецтва;

ІІІ частина: розвиток і закріплення математичних знань, рефлексія діяльності учнів – вправа «Барвиста квітка», гра «Ввічливо-неввічливо», народна гра «Гречаники», рефлексія змісту навчального матеріалу з основ здоров’я «Незакінчені речення», практичні вправи з образотворчого мистецтва, презентація учнівських робіт).

  • рефлексивне поле (рефлексія настрою та емоційного стану наприкінці дня – вправа «Мої емоції», гра «Мокра собака», практична робота «Намисто нашого уроку» - самооцінювання своєї діяльності). 

Хід занять протягом дня

І. Етап орієнтації та мотивації

 1.Створення сприятливої атмосфери (1 хв.)

У день такий зимовий

зустрілися ми знову.

Бажаю всім творчості

І гарного здоровя!

Рефлексія настрою та емоційного  стану

Вправа «Смайлики» ( Мета: проаналізувати емоційний стан учнів на початку дня, налаштувати учнів на роботу).

Учитель показує учням картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального, спокійного. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.

2. Мотивація  ( 5 хв.)

Гра «Чарівна подушка»

Інструкція. Усі сідають у коло. Учитель повідомляє, що є чарівна подушка, яку покладено в центрі кола, і кожний учень по черзі ( або хто бажає), сидячи на ній, повинен розповісти про свої очікування від тематичного дня та про бажання, які виникають із цього приводу.

  • Подушка на якій ви сиділи чарівна, тому  протягом тематичного дня всі ваші очікування обов’язково збудуться.

ІІ. Етап цілепокладання

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку( 1 хв.)
  • День сьогодні у нас незвичайний, тому що кожний четвер ( відповіді дітей) – розвантажувальний, веселий, ігровий …… Ми здійснимо мантру у царство  Математики, Творчості, Здоровя.
  • Звичайно наша подорож буде супроводжуватися народними іграми « Козенята», «Зелена ріпка», «Гречаники».
  • Ви готові? Розпочинаємо!

1 заняття

  1. Спостереження  ( 2 хв.)
  • Пригадайте правила спостереження

 (Придивляємося, прислухаємося, відчуваємо, бережемо, розповідаємо).

  • Звернімося до нашої скарбнички спостереження…
  • Підійдіть до вікна й опишіть зимовий пейзаж, звертаючи увагу на кольори снігу.
  1. Гра з елементами квесту ( 3 хв.)
  • Якого кольору дерева взимку?
  • Який колір нагадує нам про весну? ( Зелений)
  •  Ви шукаєте конверт зеленого кольору від нашої красуні Зими, а я вам підказую…..

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Діти сідають на свої місця

 

 

Похожее изображение

 

 

Завдання від красуні Зими ( читає вчитель або учень)

Наш зимовий щоденник 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Колективна аплікація ( 3 хв.) ( Діти разом з вчителем наклеюють сніжинки різних кольорів на блакитному ватмані).
  • Чи знаєте ви як називається вітер зі снігом?  ( Віхола, буран, завія, завірюха, заметіль, завійниця, курява, метелиця, сніговій, сніжниця, охиза,поземка, хуга, хиза, хурделиця, хуговій, шквига, юга).
  1.  Зіставлення власних спостережень зі спостереженнями письменника В.Сухомлинського ( 3 хв.)
  • Діти перераховують кольори снігу.
  • Чи може змінюватися колір снігу? ( Відповіді дітей)
  • Про те, як міняється колір снігу дуже цікаво розповів дітям Василь Сухомлинський - відомий український педагог та письменник. Пропоную  вам ознайомитися із його оповіданням "Як міняється колір снігу?"
  • Слухання тексту
    Як міняється колір снігу?

      Коли сходить сонце, снігові замети рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням.
      Сонце підіймається вище й вище, небо стає сильніше, а сніг – сліпучо білий. Глянеш на степ - і бачиш на білому килимі маленьку пташку. А он зайчик побіг полем.
      Сонечко схилилось до заходу. Сніг стає синюватий, мов небо відбивається в блискучому дзеркалі. А в затінку він аж фіолетовий.
       Ось і зайшло сонце. Запалало небо на заході - завтра буде вітер. Відблиск вечірньої заграви ліг на снігові замети. Ніби їх сонце облило багряними барвами. Гасне заграва - і багряний відблиск на снігу згасає. Мерехтять зорі.      Сніг сіріє. Пташка ховається в гнізді. Зайчик сидить під кущем.

Василь Сухомлинський 

  1. Гра « Козенята» ( 3 хв.)

Діти, взявшись за руки і співаючи, йдуть по колу:

А в довгій лозі

Да пасли дівки кози.

А дівчата-козенята

Поламали ноженята.

Аби кізка не скакала,

То б і ніжку не зламала,

А то кізка поскакала,

Собі ніжку ізламала.

Ведуча дає команду: «Пострибали!» Діти опускають руки і стрибають один за одним на одній нозі якомога довше. Виграє той, хто протримається найдовше.

  1. Творча вправа «Ми маленькі  художники» ( 1 хв.)
  • Хто такі художники?
  • Хто з вас любить малювати?
  • Допоможіть знайти інструменти, якими користуються художники.

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-7-1024.jpg?cb=1467723951

 

  1. Творча вправа – пригадування цікавої абетки Барвика (  3 хв)https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-125-1024.jpg?cb=1467723951

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-125-1024.jpg?cb=1467723951

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Продуктивна праця дітей на уроці,створення творчої композиції за змістом прочитаного твору В.Сухомлинського ( 10 хв.)

- Повторити техніку безпеки на уроках образотворчого мистецтва, організація робочого місця (стор. 4 підручника з образотворчого

мистецтва)

- Створити  за допомогою фарб «кольорову панораму снігу» ( абстракція)  у альбомі ( Вчитель повільно читає текст, а учні  малюють, як змінюється колір снігу).

2 заняття

9. Вправа – енергізатор «Дякую за чудові малюнки» ( 1 хв.)  ( Малюнки сохнуть на підвіконні).

10. Контроль, корекція, закріплення знань з математики ( 3 хв.) Виконання завдання 1,2, 3 на с. 48 зошита з друкованою основою.

11. Опрацювання нового матеріалу з математики ( 5 хв.)

-  Виконання завдання 1 на с. 97 підручника.

-  Виконання завдання 2 на с. 97 підручника.

-  Пояснення прийому додавання і віднімання одиниці за допомогою малюнка (завдання 3 на с. 97 підручника).

14 + 1 (за числом 14 іде число 15).
17 – 1 (числу 17 передує число 16).

  •  Самостійна робота (виконання завдання 4 на с. 97 підручника).

12. Гра « Зелена ріпка» ( 2 хв.)

Діти беруться за руки, йдуть по колу, швидко промовляючи:

  • Зелена ріпко, держись кріпко.
  • Чий батько ріпку крав?
  • Не мій!
  • Чия мати варила?
  •  Не моя!
  • Чиї діти їли, бодай поніміли.

Діти завмирають на місці до тих пір, поки хтось не засміється. Тоді всі показують на нього і кажуть:

  • Твій батько ріпку крав?

 

 

 

 

 

 

 

13. Розвиток критичного мислення.  Вправа «Огляд галереї» ( 3 хв.)

Словникова робота

Галерея – спеціальне приміщення , художній музей, у якому розміщені для огляду твори мистецтва.

  • Діти створюють галерею зі своїх малюнків на магнітній дошці

( Першокласники роздивляються «твори мистецтва» , поступово переходячи від одного до іншого, обговорюють їх та запам’ятовують враження від побаченого)

  • Діти вибирають найкращі «експонати» галереї й коментують побачене.

http://www.lenagold.ru/fon/clipart/p/poezd/poezd06.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-Dcr_RIjtggc/VPgRoW0d_II/AAAAAAAAFQ8/1sU0dhf2q3M/s1600/109177144_01__10_.png14. Загадки від наших друзів з мультфільму «Смішарики» ( 2 хв.)
Маленькі будиночки по місту біжать. 
Хлопчики й дівчатка
У будиночках сидять. 
                                (Трамвай) 

Полотно, а не доріжка
Кінь біжить − стоніжка. 
                                     (Поїзд) 
Будинок по вулиці йдеhttp://pavliv.ucoz.ua/img/_80.png
На роботу всіх везе
Не на курячих він ніжках. 
Він в гумових чобітках. 
                                   (Автобус) 
- Це − загадки про суспільний транспорт. А як називають людей, які користуються їм, їздять в ньому? (Пасажири). 
 

http://www.clipartkid.com/images/79/school-bus-clip-art-clipart-panda-free-clipart-images-swsieO-clipart.png 

 

 

15. https://image.slidesharecdn.com/1k-osnzdr-bex-voron-12ukr-160705131123/95/1k-osnzdrbexvoron12ukr-4-1024.jpg?cb=1467724302
Обговорення. Правила поведінки в транспорті ( 3 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16. Питання від нашого друга з мультфільму «Смішарики» - Лося https://image.slidesharecdn.com/1k-osnzdr-bex-voron-12ukr-160705131123/95/1k-osnzdrbexvoron12ukr-4-1024.jpg?cb=1467724302( 1 хв.)

- Чи згодний ти з цими правилами?

-  Які з них складніше виконувати? Чому? 
 

17.  Завдання від нашого друга з мультфільму «Смішарики» - Воронаhttps://image.slidesharecdn.com/1k-osnzdr-bex-voron-12ukr-160705131123/95/1k-osnzdrbexvoron12ukr-4-1024.jpg?cb=1467724302( 3 хв.)

Розігруємо ситуації
1. На зупинці багато людей. Ти встанеш в чергу або проберешся вперед, щоб бути першим? 
2. До дверей маршрутки майже одночасно з тобою підходить дівчинка. Пропустиш її вперед чи пройдеш сам? А як щодо мами? Її завжди треба пропускати вперед чи тільки іноді?

18.  Моделювання ситуації проходу до виходу в переповненому транспорті. (Учні щільно розміщуються біля дверей класу) ( 2 хв.) 
http://lib2.podelise.ru/tw_files2/urls_67/81/d-80991/7z-docs/1_html_1b12378f.jpg 

https://image.slidesharecdn.com/1k-osnzdr-bex-voron-12ukr-160705131123/95/1k-osnzdrbexvoron12ukr-51-1024.jpg?cb=1467724302

19.  Подорож у країну Кольорів ( 10 хв.)

- Виражальні можливості кольору  ( стор. 84-85  підручника з обр. мист.)

- Роздивіться та  порівняйте кольори на початку та в кінці смужок.

75100183                                                                                                        image_frownface_mill

ВЕСЕЛІ, ЯСКРАВІ                                                                                  ТЕМНІ, СУМНІ

  • Із попередніх уроків ви знаєте: якщо до фарби потроху додавати води, то її колір ставатиме ніжнішим та приємнішим; а якщо поєднувати кольорову фарбу із чорною, то колір тьмянітиме та ставатиме сумним.
  • В одній незвичайній Кольоровій країні мешкають двоє чарівників — Добрий Чарівник та Злий Чаклун. Доброму подобається дарувати природі красу яскравих барв. А от Злий намагається затьмарити кольори і засмутити всіх навколо.

                                               

  • Роздивіться двері і скажіть, за якою з них стоїть Добрий Чарівник, а за якою — Злий Чаклун. Яку фарбу домішує Чаклун, щоб змарнувати веселкові кольори?

 

Робить ясний день усе

Радісним навколо,

Тож його помічники —

Барви веселкові.

9709567

 

Кольори ховає ніч

В темну щільну торбу.

Тож і дружить, ясна річ,

З нею фарба чорна...

 

a1f7cbe973ea

 

  • Чисті, яскраві кольори несуть нам радість, упевненість у собі. Напевне, вони створені Добрим Чарівником, якому подобається радувати людей та дарувати природі красу.
  • А от чорний колір викликає в нас відчуття смутку, тривоги або навіть лякає. То, мабуть, Злий Чаклун вигадав його, щоб накапостити нам.
  • Сприймання візуального ряду

tiny130709_514_n1303874088_2

  • Який килим належить Доброму Чарівникові, а який — Злому Чаклуну?

Рисунок32Рисунок31Рисунок35Рисунок34Рисунок33Рисунок30

  • Які твори допомагав малювати Добрий Чарівник, а які — Злий Чаклун?

 20. Вправа  з елементами мистецтва ( 2 хв.)

Тренінг – вправа на розвиток уваги під час зорового сприйняття

Вправа «Хамелеон» (Учням пропонується розглянути малюнки Євгенії Гапчинської й дати 3-5 оригінальних назв. Позитивно оцінюються відповіді з оригінальними й незвичайними назвами)

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-21-1024.jpg?cb=1467723951

Перший сніг                            Я знаю, де ховаються солоні огірочки

https://image.slidesharecdn.com/1k-mistectvo-masol-gayd-12ukr-160705130532/95/1k-mistectvomasolgayd12ukr-21-1024.jpg?cb=1467723951

Спитай у мене котра година        Маленький Рембрандт

3  заняття

21. Розвиток і закріплення математичних знань ( 8 хв.)

- Виконання завдання 5 на с. 97 підручника.
- Розв’язання задачі на знаходження суми й оберненої до неї — на знаходження невідомого доданка.
- Самостійне складання задачі про іграшки.

- Виконання завдання 6 на с. 97 підручника.

121
72. Доповни задачу і розв’яжи її.
У першій групі 10 учнів, а в другій — 12. На
скільки... ?
73. Доповни задачу і розв’...

Відповідь: Песик — 3 курчат, жабеня — 12 метеликів, мишка — 6 колосків, кошеня — 10 рибок

22. Рефлексія діяльності ( 3 хв.)

Вправа «Барвиста квітка»  ( Мета: проаналізувати якість засвоєних знань з математики)- у цій вправі учням пропонується оцінити свою діяльність на уроці за допомогою пелюстки квітки ( зелений – усе зрозуміло, жовтий – є труднощі, червоний – багато незрозумілого). Пелюстки цих кольорів видаються учням до початку тематичного дня.

23. Гра «Ввічливо – неввічливо»  ( 3 хв.)
Діти стають в коло. Ведучий називає  ім´я дитини і  ставить питання: «Поступитися в трамваї місцем?»  Дитина відповідає, якщо це ввічливо, відповідає: «Ввічливо». Якщо це не ввічливо, відповідає: «Неввічливо». 
І варіант гри

Приклади питань: 
1. Привітатися при зустрічі? 
2. Штовхатися й не вибачитися? 
3. Допомогти підняти річ? 
4. Узяти квиток в автобусі? 
5. Не поступитися місцем в транспорті? 

6. Вживати чарівні слова?

7. У салоні автобуса голосно розмовляти по мобільному телефону?

8. У транспорті ласувати морозивом, тістечками?

9. Виходячи, пропускати літніх людей, інвалідів?

ІІ варіант гри

Приклади сюжетних малюнків

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/b/4/112/854/112854976_large_03.jpg

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/b/4/112/854/112854976_large_03.jpg

  http://narodna-osvita.com.ua/uploads/osnovy-5-boychenko_files/48.png
-  Підсумок гри від героїв мультфільму «Смішарики» https://image.slidesharecdn.com/1k-osnzdr-bex-voron-12ukr-160705131123/95/1k-osnzdrbexvoron12ukr-51-1024.jpg?cb=1467724302

24. Гра « Гречаники» ( 3 хв.)

Діти діляться на дві групи, стають навпроти шеренгами і співають:

Гоп-чуки, гречки,

Чорні овечки,

А я гречки намелю

Гречаників напечу.

За другим разом, співаючи те ж саме, стрибають на правій нозі, тримаючись у цей час за ліву ногу попередньої дитини, в бік протилежної шеренги по колу, намагаючись вхопити останнього з протилежної команди за ногу. Перемагає та команда, якій вдалося зробити це першій.

25. Рефлексія змісту навчального матеріалу з основ здоровя  (3 хв.) 
( Використовують для виявлення рівня усвідомлення змісту вивченого - правила користування громадським транспортом)

Вправа «Незакінчені речення» ( учні по колу висловлюється одним реченням)

  • Сьогодні я дізнав(ла)ся….
  • Було цікаво…
  • Я виконував(ла) завдання….
  • Було складно…..
  • Тепер я зможу….
  •  Я зрозумів(ла)…..
  • У мене вийшло…..
  • Мене здивувало….
  • Я навчив(ла)ся……
  • Я зміг(ла)…..
  • Я спробую…..
  • Мені захотілося…..
  • Урок дав мені для життя….

26. Практичні вправи з образотворчого мистецтва ( 10 хв.)

- виконати затемнення кольору шляхом додавання до нього чорної фарби;

- створити кольорові образи «доброї» та «злої» плямок;

- створити за власним вибором  килим для Доброго Чарівника або Злого Чаклуна (Беручись до роботи, учні міркують, які виражальні засоби живопису стануть їм у пригоді, які кольори сподобаються тому чи іншому чарівникові).

 ( Діти виконують образотворчу роботу під керівництвом учителя)

«Чарівні килими»

L:\посібник 1 клас\3 тема\3 тема 7 урок\103___11\IMG_2126.JPGL:\посібник 1 клас\3 тема\3 тема 7 урок\103___11\IMG_2125.JPGL:\посібник 1 клас\3 тема\3 тема 7 урок\103___11\IMG_2122.JPG

 

27. Презентація учнівських робіт ( 5 хв.)

Поради вчителю:

- основну увагу зосередьте на вмінні дитиною затемнювати кольори та створювати образ;

- якщо у дитини виникають труднощі, допоможіть їй.

ІV. Етап  рефлексі йно - оцінюючий

Рефлексія настрою та емоційного стану ( Мета: проаналізувати емоційний стан наприкінці дня).

Вправа «Мої емоції» ( 2 хв.)

Із поданого переліку потрібно вибрати три слова, які відповідають вашому настрою в цю хвилину.

Слова для вправи: замріяність, співчуття, захоплення, спокій, переживання, радість, легенький смуток, журба, розчарування, світла печаль, умиротворення тощо.

Гра «Мокра собака» ( 2 хв.) (для дітей, які хочуть позбавитися негативних емоцій).

  • Я хочу показати вам, як можна легко і просто позбавитися неприємних відчуттів. Ви бачили мокру собаку? Що вона робить? Правильно, вона обтрушує з себе воду – від носа до кінчика хвоста!
  • Почніть обтрушувати долоні, лікті, плечі. При цьому уявляйте, як усе неприємне – погані відчуття, нехороші думки – злітають з вас, як вода з мокрої собаки. Потім обтрусіть свої ноги від кісточок до стегон. Потрусіть головою. Уявіть, що весь неприємний вантаж із вас спадає і ви бадьорішаєте.
  • Як почуваєтеся?

Практична робота «Намисто нашого уроку» ( 3 хв.)

Оцінювання своєї діяльності.

Матеріали: учні вранці принесли різнокольорові ґудзики ( червоні, зелені, жовті) ( ґудзики знаходяться  у плетеній корзині).

Першокласники за допомогою кольору ґудзиків оцінюють свою діяльність упродовж тематичного дня.

Червоний ґудзик означає, що я працював з користю для себе, плідно.

Зелений – досить непогано.

Жовтий – погано.

Учитель пропонує нанизати ґудзики на довгу нитку. Намисто нашого уроку( діяльності) готово!

Діти з намистом роблять селфі!

Використані джерела

  • Богданович М.В. Математика : підруч. Для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – К. : Генеза, 2012. – 160 с. : іл.
  • Богданович М.В. зошит з математики: навч. посіб. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів: У 2 ч. Ч. 2./ М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – 6-те вид. – Київ : Генеза, 2015. – 48 с.
  • Большакова І. Інтегровані уроки в початковій школі / І. Большакова; упорядн. О.Семібаламут. – Київ: «Видавничий дім «Перше вересня», 2016. – 176 с. - ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Квести в початковій школі / І.Большакова, М. Пристінська, В.Ареф’єва - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 136 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Завучу початкової школи / упоряд. Кравчук Л.,Івашньова С., Барбазюк О. – Київ:«Видавничий дім «Перше вересня», 2017. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Масол Л.М.,Гайдамака О.В.,Очеретяна Н.В.  Мистецтво 1 клас./ Видавництво «Генеза», 2012. – 142 с.
  • Основи здоров’я: підручник для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко – К: Видавництво «Алатон», 2015. – 64 с.
  • Основи здоров’я: зошит – практикум для 1-го кл. загальноосв. навч. закл. / І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко – К: Видавництво «Алатон», 2012. – 136 с.
  • Трач С.К. Образотворче мистецтво : підручник для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. / С.К.Трач, М.І.Резніченко. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2012. – 128 с.
  • Фесенко Л.В. Образотворче мистецтво. 1 клас. Конспекти уроків / Л.В.Фесенко, З.О.Черниш. – Х. : Вид-во «Ранок», 2013. – 224 с., іл. – ( Інтерактивний урок).
  • Хомич О. Основи здоров’я. Завдання для учнів. / О.Хомич ; упоряд. М.Пристінська. – Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 104 с.

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку