Числівник. Діагностувальна робота 2 (6 клас)

Про матеріал
За допомогою цієї роботи можна діагностувати рівень засвоєння знань шестикласниками на етапі вивчення матеріалу про розряди кількісних числівників, уживання збірних числівників з іменниками та відмінювання кількісних числівників, що позначають цілі числа.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я______________________________________________________________________


1. Кількісні числівники поділяють на розряди   

А  якісні, відносні, присвійні

Б  прості, складні, складені

В  цілі числа, дробові, збірні, неозначено-кількісні

Г  синоніми, антоніми, омоніми


 


2. До неозначено-кількісних належать обидва числівники у варіанті  


А  тридцять, кілька

Б  декілька, півтора

В  кількасот, шестеро

Г  кількадесят, мало


 


3. Лише другу частину відмінюємо в складному числівнику


А  шістсот

Б  сімдесят

В  дев'ятсот

Г  двісті


 


4. Збірний числівник ужито в реченні


А  В хаті нас не двійко і не трійко, не як з рукавички — як з мішка (Д.Білоус).

Б   А води зовсім мало, залишилася третина бурдюка (Олесь Бердник).

В  Третій день без спочинку і сну (Сергій Жадан).

Г  Йде він три дні і три ночі, на четвертий день приходить в місто Київ опівночі  (М.Вороний).


 

5. Числівник ужито в словосполученні


А  багато працювати

Б  багато читати

В  багато відпочивати

Г багато книжок


 

6. Установи відповідність між числівником та його характеристиками  

Числівник

1  чотирнадцятий

2  тридцятеро

3  три сьомих

4  сорок п’ять

Характеристики

А кількісний, ціле число

Б  кількісний, дробови́й

В кількісний, збірний

Г кількісний, неозначено-кількісний

Д порядко́вий

1

 

2

 

3

 

4

 

7. Запиши словосполучення, обираючи з дужок потрібний іменник та ставлячи його у відповідній формі

П’ятеро (друг, по́друга), семеро (річка, озеро), двоє (лисиця, орля), шестеро (двері, шафа).

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________
 

8. Числівник 104 запиши у формах родового та орудного відмінків

Р.в. _________________________________________________________

Ор.в. ________________________________________________________

 

9. Перепиши речення, записуючи цифри словами.

До 750 додати 300. _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Ми прикрасили  сцену 260 повітряними кульками.______________________________________

____________________________________________________________________________________

 

10. У поданому реченні підкресли головні та другорядні члени речення.

Учора дідусь посадив чотири яблуні.

 

11.  Серед запропонованих слів обери числівник, склади з ним речення.

Начетверо, чверть, четверо, четвірка.

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.

Описание: C:\Users\User\Desktop\_cbbb216d-18e2-41ed-91d3-a9f4204eb0cf.jfif

Я це добре знаю, розумію!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_90902a61-2895-4df5-b6bc-b9aa0abb70c2.jfif

Варто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями.

Потрібна допомога!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_dc997979-7b42-4eb0-a120-db295428dd13.jfif

 

doc
Додано
17 квітня
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку