Прізвище, ім’я______________________________________________________________________
1. Кількісні числівники поділяють на розряди
А якісні, відносні, присвійні Б прості, складні, складені |
В цілі числа, дробові, збірні, неозначено-кількісні Г синоніми, антоніми, омоніми |
2. До неозначено-кількісних належать обидва числівники у варіанті
А тридцять, кілька
Б декілька, півтора
В кількасот, шестеро
Г кількадесят, мало
3. Лише другу частину відмінюємо в складному числівнику
А шістсот
Б сімдесят
В дев'ятсот
Г двісті
4. Збірний числівник ужито в реченні
А В хаті нас не двійко і не трійко, не як з рукавички — як з мішка (Д.Білоус).
Б А води зовсім мало, залишилася третина бурдюка (Олесь Бердник).
В Третій день без спочинку і сну (Сергій Жадан).
Г Йде він три дні і три ночі, на четвертий день приходить в місто Київ опівночі (М.Вороний).
5. Числівник ужито в словосполученні
А багато працювати
Б багато читати
В багато відпочивати
Г багато книжок
6. Установи відповідність між числівником та його характеристиками
Числівник 1 чотирнадцятий 2 тридцятеро 3 три сьомих 4 сорок п’ять |
Характеристики А кількісний, ціле число Б кількісний, дробови́й В кількісний, збірний Г кількісний, неозначено-кількісний Д порядко́вий |
|
7. Запиши словосполучення, обираючи з дужок потрібний іменник та ставлячи його у відповідній формі
П’ятеро (друг, по́друга), семеро (річка, озеро), двоє (лисиця, орля), шестеро (двері, шафа).
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
8. Числівник 104 запиши у формах родового та орудного відмінків
Р.в. _________________________________________________________
Ор.в. ________________________________________________________
9. Перепиши речення, записуючи цифри словами.
До 750 додати 300. _______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Ми прикрасили сцену 260 повітряними кульками.______________________________________
____________________________________________________________________________________
10. У поданому реченні підкресли головні та другорядні члени речення.
Учора дідусь посадив чотири яблуні.
11. Серед запропонованих слів обери числівник, склади з ним речення.
Начетверо, чверть, четверо, четвірка.
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.
Я це добре знаю, розумію! |
Варто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями. |
Потрібна допомога!
|