Подана презентація допоможе жваво і якісно провести урок з теми "Числівник", містить цікавий відео матеріал, який допоможе попрацювати над культурою мовлення.
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Номер слайду 2
Створення парного проєкту «Числівник»Робота з підручником. Прочитайте § 52 с. 1642. Заповніть за допомогою тексту параграфу табличку на роздаткових картках.3. Розкажіть один одному про прислівник як частину мови{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Що означає?На які питання відповідає?Які має розряди за значенням?Яку синтаксичну роль виконує?
Номер слайду 3
Розподільний диктант. Завдання: записати числівники в дві колонки: в першу — кількісні, в другу — порядкові. Двадцять п'ять, шестеро, четвертого, сто, дев’ятий, три дев'ятих, семисотий, тринадцятий, вісімдесят, мільйонний.
Номер слайду 4
Самостійна робота. Пригадайте і запишіть 4 прислів’я з числівником.
Номер слайду 5
Запишіть текст. Визначте синтаксичну роль числівників, підкресліть їх. Володимир Мономах князював у Києві дванадцять літ і вмер тисяча сто двадцять п’ятого року. За час свого князювання провів Володимир більше вісімдесяти битв і взяв у полон триста половецьких князів. Два рази Мономах скликав усіх князів на з’їзд, чим сприяв збереженню миру в державі.
Сторінка культури мовлення. Зайдіть за посиланням, перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=9 DXKq. Jt8 BWE
Номер слайду 8
Сторінка культури мовлення. Відредагуйте словосполучення на позначення часу, виправлені словосполучення запишіть у зошит. Десять хвилин четвертої;Пів десятого ранку;Без двадцяти шоста;Дві години вісім хвилин;Дев’ять годин вечора.
Номер слайду 9
Вправа «Мікрофон»Я дізнався нового…Мені сподобалось…Я навчився…У мене виникли труднощі під час…