Читання. Хоч мале, та добре діло. В. Сенцовський «Іде Андрійко вулицею».

Про матеріал
Формуємо вміння працювати з текстом, удосконалюємо навички свідомого й виразного читання, пробуджуємо бажання приносити користь людям. Перевірка домашнього завдання. Лексико-семантична робота. Передбачення змісту оповідання.тОзнайомлення з оповіданням.Ділення тексту на частини та читання твору за частинами. Діалогічне читання. Узагальнення-висновок. Самостійна робота учнів з методичним апаратом до оповідання.Домашнє завдання :С.43-44, прочитати оповідання і переказати його зміст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хоч мале, та добре діло. В. Сенцовський «Іде Андрійко вулицею».

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Читання напам’ять частин вірша «Ярків день» (як окремих, так і вірша в цілому).

Номер слайду 3

Лексико-семантична робота. Боязко - несміливо, полохливо, лякливо. Повагом - не поспішаючи, не кваплячись; поволі, повільно. Набакир - нахилом набік, зсунувши на одне вухо. Вигін — простора вільна ділянка біля села або в селі, куди виганяють пастися худобу, птицю.

Номер слайду 4

Передбачення змісту оповідання Андрійко, узяв м’яча, силач росте, допоміг зібрати пакунки, пригощайтеся…- Прочитайте слова. Уявіть себе письменником. Про що би ви написали, використовуючи ці слова? А про що написав В. Сенцовський своє оповідання, ви довідаєтеся, коли ознайомитися з текстом «Іде Андрійко вулицею».

Номер слайду 5

Ознайомлення з оповіданням. Читання твору вчителем. Перевірка первинного сприйняття. Хто головний герой оповідання? Яким ви уявили його? Кого автор ще згадує у творі? Що про них ви довідалися? Діти, тема уроку «Хоч мале, та добре діло». Поміркуйте, кому з героїв твору можна сказати: «Хоч мале, та добре діло ти зробив»?

Номер слайду 6

Ділення тексту на частини та читання твору за частинами: Допомога малюкам. Силач росте. Зібрані пакунки. Вистачило кожному.

Номер слайду 7

Діалогічне читання. Андрійко – малюки. Автор – дядьки. Автор – тітонька.

Номер слайду 8

Узагальнення-висновок. Чи захотілося вам потоваришувати з Андрійком, чому? Що ви зрозуміли з прочитаного твору? Яка основна думка оповідання? Чому, на вашу думку, автор назвав оповідання «Іде Андрійко вулицею»? А який би ви дали заголовок твору?

Номер слайду 9

Самостійна робота учнів з методичним апаратом до оповідання.

Номер слайду 10

Підсумок уроку. З ким ви «познайомилися» на уроці? Як ви думаєте, хлопчик є вашим однолітком? Андрійка хтось стимулював до добрих справ? А вас хтось спонукає робити добрі справи? Яке з прислів’їв може характеризувати нашого героя найточніше: Більше діла – менше слів. Не дивися на чоловіка, а на його роботу. Аби руки і охота – буде зроблена робота?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. С.43-44, прочитати оповідання і переказати його зміст.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку