Читання . Кожному своє. «Чому гуси миються у воді, коти — на печі, а кури порпаються у поросі». (українська

Про матеріал
Розвиваємо діалогічне мовлення,логічне мислення ,навчаємося встановлювати причиново-наслідкові зв’язки, удосконалюємо навички свідомого читання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кожному своє

Номер слайду 2

С.102. Повідомлення теми уроку. Читання вчителем казки «Чому гуси миються у воді, коти — на печі, а кури порпаються у поросі». Перевірка первинного сприйняття казки.- Який епізод казки вам сподобався найбільше? Чому? Чи викликала якась частина казки у вас хвилювання? Яка і чому? Коли вам було особливо страшно? Чи відчули ви почуття радості? Коли саме?https://www.youtube.com/watch?v=T63p. ROd40 Lg

Номер слайду 3

Словникова робота ПОРПАТИСЯ - Розгрібати, розривати що-небудь сипке, пухке і т. ін.; ритися. Роззявила - відкрила, розтулила широко. Парить -обпікає чим-небудь гарячим. Купіль — тепла вода для купання, кімната для купання, ванна. Порох - дрібні тверді частинки, які зависають у повітрі або осідають на поверхні чого-небудь; пил, курява.

Номер слайду 4

Повторне знайомство учнів з казкою. Читання казки учнями мовчки. Аналіз розвитку дій.- Прочитайте слова-картки: шукати, пішли, побачили, плавають, купаються, ґелґочуть, дивляться, бояться, побачили, поскакали, почали, тонути, вибралися, затрясся, помиюся, попорпаюся. - Поміркуйте, хто з героїв казки виконував які дії. Доберіть (прочитайте, визначте) кожному персонажу його дії.

Номер слайду 5

Встановлення причиново-наслідкових зв’язків.- Я назву причину дій кожного героя казки. Ви, діти, зачитайте в казці слова, які стали наслідком цих дій. Побачили озеро — (знялися, полетіли, плавають, купаються, ґелґочуть). Побачили таких, як вони — (поскакали, почали тонути). Скочила, замахала — (це моя купіль…). Затрясся, помиюся — (не проміняю).

Номер слайду 6

Відповіді на запитання, вміщені в кінці тексту казки. Виконання різнорівневих завдань та їх перевірка

Номер слайду 7

Переказ змісту з використанням ланцюжка слів жив → мав → літо → зібралися → шукаємо → курочка → кіт → озеро → полетіли → добре → хотіли би → бояться → поскакали → вибралися → не буду → не полізу → додому.

Номер слайду 8

Підсумок уроку- Поміркуйте, чого казка навчила своїх читачів. Чи можна вчинок кота і курки характеризувати приказкою: «Аби наука, то й розум буде»?Гра «Що не так?»Усім відомо, що птахи літають, плавають, пірнають. Визначте, що не так серед птахів: качки, лебеді, пінгвіни (не літають) ; чайки, страуси (лише швидко бігають), гагари. З яким птахом могла трапитися ситуація, описана в казці? Чому?

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку