Читання. Жадібність і нечесність до добра не приведуть. Болгарська казка «Верблюд-суддя».

Про матеріал
Активізуємо читацький досвід , розвиваємо мовлення і мислення, виховуємо прагнення бути чесними і справедливими. Робота з прислів’ями, С.116-117, робота над казкою «Верблюд-суддя»: читання, відповіді на запитання, складання плану, підсумок уроку. Домашнє завдання : С.116-117,читати виразно, переказувати. За бажанням завдання : пофантазувати, уявивши верблюда чесним суддею. Як тоді змінилися б події? (Запиши в зошит).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жадібність і нечесність до добра не приведуть. Болгарська казка «Верблюд-суддя».

Номер слайду 2

Прочитайте прислів’я і приказки на картках. Поміркуйте, про що в них йдеться. Картка 2. Книга вчить, як на світі жить. Книжку читай — розуму набирай. Ніколи не кажи: «Не вмію», а говори: «Навчуся». Картка 1. З добрим дружись, а лихих стережись. Поміч у свій час — як дощ у засуху. Друзі пізнаються в біді

Номер слайду 3

Картка 3. Без трудів не їстимеш пирогів. Не нагнувшись, гриби не знайдеш. Сьогоднішньої роботи на завтра не відкладай. Картка 4. Два хитрих мудрого не переважать. Було та загуло. Не так сталося, як гадалося. Картка 5. Беруть завидки на чужі пожитки. Не хитруй, натрапиш на хитрішого. Маєш голову, май же і розум. Ми ще повернемося до прислів’їв і приказок, щоб з’ясувати, які з них стосуються теми нашого уроку.

Номер слайду 4

Розгляньте малюнки. Хто із зображених тварин траплявся вам у казках? Яких? Якими у вашій уяві поставали ці казкові образи? Кого бачите вперше? Що ви знаєте про цю тварину? Розкажіть. Поміркуйте, чи може верблюд стати казковим героєм.

Номер слайду 5

Робота над казкою «Верблюд-суддя».1. Читання учнями казки мовчки з виконанням завдання. Познайомтеся зі змістом казки. - Читаючи, позначте слова, значення яких вам невідоме.2. Словниково-семантична робота (на матеріалі слів, які позначили учні).3. Відповіді на запитання, вміщені в кінці казки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Розвиток мислення і мовлення учнів. Поміркуйте, в якій місцевості живуть вовки, лисиці, верблюди і розкажіть про це. У природі вони можуть жити поруч? А в казках? Чи містить казка частини, в яких розповідається про товариські стосунки між вовком і лисицею? Як звертається вовк до лисиці? А вона до нього? Чи знаєте ви казки, де вовк з лисицею товаришують? Назвіть їх. Чи завжди в казках вони живуть дружно? А в казці «Верблюд-суддя» якими ви собі їх уявляєте на початку казки і в кінці?

Номер слайду 8

Складання плану до казки 1 грудня Класна робота«Верблюд-суддя» (казка)План1. Задумка вовка і лисиці.2. Знахідка приятелів.3. Незгода між героями .4. Рішення верблюда допомогти.5. Вовк і лисиця дістають облизня.

Номер слайду 9

Робота з прислів’ями та приказками. Прочитайте ще раз прислів’я та приказки. Поміркуйте, які з них можуть бути доповненням до казки. Чи приказка «Не так сталося, як гадалося» може стати кінцівкою казки? Обґрунтуйте свої думки.

Номер слайду 10

Підсумки уроку. З якою казкою ми працювали на уроці? Які побажання вам би хотілося висловити головним героям казки? Чого навчає казка? Яка головна думка казки? Чи співпадає вона з назвою теми нашого уроку? Чому ви так вважаєте?

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку