Читання. Що потрібно людині для щастя. «Три бажання» (українська народна казка).

Про матеріал
Удосконалюємо вміння розуміти казку як жанр, навчаємося «вживатися» у зміст казки, виховуємо доброзичливість, товариськість. Бесіда, словникова робота, робота над казкою, слухання казки, аналіз розвитку дій та образів, відповіді на запитання після тексту казки. Домашнє завдання : с.106-108, прочитати, переказувати, вміти відповідати на запитання, придумати, які б ще бажання могли висловити дід та баба ( можна записати в зошит). Тестова перевірка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що потрібно людині для щастя.(Українська народна казка)

Номер слайду 2

Бесіда- Діти, на минулих уроках ви знайомилися з українськими народними казками. Хто пам’ятає їх назви? Про що розповіли вам ці казки?- Сьогодні ви познайомитеся ще з однією казкою українського народу. Але спочатку постарайтеся дати відповідь на запитання: «Що людині потрібно для щастя?»

Номер слайду 3

Знайомство зі словничком до казки. Позира́ли - дивитися на кого-, що-небудь зрідка або час від часу; поглядати.подоро́жня жі́нка- людина, яка подорожує разом з ким-небудь; попутник. мізе́рне- незначний за розміром; дуже малий. залементува́ла - почати вигукувати що-небудь з радістю, жалем, плачем Запали́вшись -  дуже збуджуватися, захоплюватися, сердитися. Необа́чність - нерозсудливо, виявляє необережність у своїх діях, не думає про наслідки. Занімі́ли - Втратити чутливість, здатність рухатися; затерпнути. Докоря́ти - Виражати своє незадоволення з приводу чого-небудь, звинувачувати когось у чому-небудь; дорікати.

Номер слайду 4

Робота над казкою «Три бажання». Первинне сприйняття змісту казки та його перевірка. (Учні мовчки читають казку). Який момент казки вам сподобався найбільше? Чому? Що з казки вам запам’яталося? Яку картинку ви найбільш яскраво собі уявили, читаючи казку? Коли вам було особливо сумно (смішно, тривожно)?

Номер слайду 5

Аналіз розвитку дій та образів при повторному читанні казки. - Прочитайте перший і другий абзаци казки. Якими ви собі уявили діда з бабою? Що змінилося в їх ставленні один до одного потім? Коли це сталося?- Прочитайте останній абзац казки. Яким ви уявили життя стареньких після нездійснених бажань?- Прочитайте частину казки, яка негативно характеризує бабу. Чи можна, на вашу думку, так поводити себе за будь-яких обставин? Що би ви порадили бабі?Чи було вам жаль когось із персонажів казки? Чому? Що примусило діда загадати таке незвичне бажання? Яку пораду ви дали б дідові?

Номер слайду 6

Узагальнююча робота над змістом казки.- Які думки і почуття викликала у вас казка? Дайте відповіді на запитання, вміщені в кінці казки. (Діти зачитують питання і дають на них відповіді).

Номер слайду 7

Підсумок уроку. Пригадайте, як починалася казка і чим вона завершилася. Кому з героїв казки можна дати таку характеристику: добра, смілива, вдячна (подорожня жінка), бідна, стара, зла, сварлива (баба), голодний, привітний, необачний, довірливий (дід). – Чого навчає ця казка? То що людині потрібно для щастя?

Номер слайду 8

Виконайте тестові завдання за посиланням :https://naurok.com.ua/test/tri-bazhannya-ukra-nska-narodna-kazka-582010.html

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку