Про матеріал
Розвиваємо мислення, удосконалюємо навички свідомого та виразного читання, формуємо естетичні почуття й відчуття краси слова. Створення «асоціативного куща» «Зима». Лексико-семантична та лексико-орфоепічна робота.Робота над заголовком. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. Розвиток мовленнєвих умінь і навичок. Робота з методичним апаратом до вірша Н. Красоткіної «Сніжний привіт»; Самостійне ознайомлення учнів зі змістом вірша В. Конопельця «Якого кольору сніг» з виконанням завдання: які кольори снігу побачив сам автор? Робота над змістом твору В. Паронової «Прихід зими». Підсумок уроку. Домашнє завдання : с.135-138, виразно читати, відповідати на запитання.