Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка.

Про матеріал
Мета: удосконалювати навичку читання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; удосконалювати вміння розповідати за малюнком та про спогади з власного життя; виховувати спостережливість, прагнення турбуватися про своє здоров’я.
Перегляд файлу

Тема. Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички  читання. Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка.  

Мета: удосконалювати навичку читання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; удосконалювати вміння розповідати за малюнком та про спогади з власного життя; виховувати спостережливість, прагнення турбуватися про своє здоров’я.  

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Гра «Привітання»

- Добрий день вам, киці!

- Няв, няв, няв!

- Добрий день вам, мишки!

- Пі, пі, пі!

- Добрий день вам собачки!

- Гав, гав, гав!

-Добрий день вам, діти!

- Добрий день!

ІІ. Повторення та закріплення вивченого.

1. Повторення вивчених букв. Метод «Мікрофон».

- Згадаємо вивчені букви. Де вони живуть?

2. Розчитування . Читання прямих і обернених складів із таблиці.

3. Читацька розминка разом з Читалочкою. ( підручник, с.94).

 

 

 

 

 

 

 

1. Читання вірша вчителем.

- Про що розповідається у вірші?

- Чому здорового жде в житті удача?

2. Повторне  читання учнями різними способами.

 - Придумайте  заголовок до вірша.

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

1. Повідомлення теми уроку.

2. Коротке повідомлення про автора вірша Грицька Бойка.

Григорій Пилипович Бойко народився на Донеччині.Грицько Бойко.jpg

Український письменник, поет, перекладач. Неперевершений майстер сміху в поезії для дітей.

Письменник видав близько ста книжок для дітей. Ще за життя наклад його книжок сягав двадцяти мільйонів. Особливо полюбилися малечі «Билиці дяді Гриця», «Про дідуся Тараса», «Смішинки», «Хлопчик Ох», «Ніс у сметані», «Шпаргалка-виручалка» та інші.

Виставка дитячих книжок цього автора.

3. Опрацювання вірша Г. Бойка «Здоровим будь!».

1) Робота над заголовком.

- Як ви думаєте, про що буде розповідатися у вірші?

Чи правильно ви думаєте,  ми дізнаємося після того як прочитаємо вірш .

2). Читання вірша вчителем.

- То , справдились ваші передбачення?

Фізкультхвилинка

З вами ми уже стомились

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки,

Зробимо кілька вправ зарядки.

Раз – підняли руки вгору,

Два – нагнулися додолу,

Три – повернулись вправо, вліво,

На «чотири» - всі присіли.

Похитали головою

Ще й притупнули ногою.

Пальчиками повертіли,

І на місця всі сіли.

3). Читання вірша учнями «ланцюжком».

4). Обговорення вірша.

 Перед останнім запитанням доцільно організувати вибіркове читання. Для цього слід розглянути по черзі малюнки до вірша і знайти та прочитати рядки, які відповідають кожному малюнку.

Порівнюючи малюнок і рядки вірша про зелену гребіночку, варто запитати, що художник намалював не так, як написано у вірші (колір гребіночки).

4. Імітаційна гра «Відгадай, що я роблю»

Дітям по черзі на вушко називаю дію (чищення зубів, умивання, миття рук, полоскання горла, миття вушок…), дитина показує жестами, а всі діти відгадують та називають дію.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.

Що цінного ви узяв з цього уроку для себе?

Хто має намір трохи змінити свій режим дня, щоб турбуватися про своє здоров’я?

В кінці уроку діти позначають свій настрій на смайликові.

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку