Чому важливо поважати морально-культурні надбання суспільства.

Про матеріал
Мета: з’ясувати зміст поняття «Державні символи», «Державний Прапор України», «традиції», «патріотизм»; пояснити чому всі звичаї і традиції народів України є спільним надбанням нашої країни; обґрунтувати, що слід вважати патріотизмом: любов до держави, країни чи народу; розкрити значення «золотого правила моралі»; обґрунтувати особливості поведінки та її наслідки, моральні й етичні цінності, життєва самоідентифікація, добро, зло, моральні норми, патріотизм; розвивати інтерес до етичного самовиховання, виховувати повагу до людей та оточуючого світу, прагнення до самовдосконалення.
Перегляд файлу

 5 клас 

Тема: Чому важливо поважати морально-культурні надбання суспільства.

 Мета: з’ясувати зміст поняття «Державні символи», «Державний Прапор України», «традиції», «патріотизм»; пояснити чому всі звичаї і традиції народів України є спільним надбанням нашої країни; обґрунтувати, що слід вважати патріотизмом: любов до держави, країни чи народу; розкрити значення «золотого правила моралі»; обґрунтувати особливості поведінки та її наслідки, моральні й етичні цінності, життєва самоідентифікація, добро, зло, моральні норми, патріотизм; розвивати інтерес до етичного самовиховання, виховувати повагу до людей та оточуючого світу, прагнення до самовдосконалення.

Очікувані результати: учень/учениця розуміє та пояснює значення поняття «Державні символи», «Державний Прапор України», «традиції», «патріотизм»; пояснює чому всі звичаї і традиції народів України є спільним надбанням нашої країни; вміє пояснити та зробити правильний вибір своєї поведінки, обґрунтувати його та розуміти іншого/іншу; працює в команді, розробляє правила співжиття; мріє стати морально відповідальною людиною.

Тип  уроку: інтегрований урок: етика, історія, українська мова.

Хід уроку

  1.      Організаційний момент. 
  2.      Актуалізація опорних знань учнів.  Індивідуальна робота. 
  3.      Мотивація навчальної діяльності.  Робота в парах.  Вправа   «Хмаринка слів».   

Учитель: Пропоную розв’язати «Хмаринку слів». Якщо ми складемо слова , то яке  речення  у нас вийде? Учні виконують вправу. Пропонують свої відповіді.

 

 

C:\Users\User\Desktop\0201cmzq-5a71-378x191.jpg

  1.      Повідомлення теми та мети уроку

4.1.Вивчення нового матеріалу.  Робота в групах.  Метод «Скрайбінг» .

Учитель. Пропонує дітям  об’єднатися в три групи і розповісти історію візуально- за допомогою картинок.

1-а група: Чому символи і закони уособлюють країну?

2-а група: Як виявляється повага до традицій і звичаїв народів України?

3-а група: Що таке патріотизм?

Діти  за матеріалом підручника  складають історію  супроводжуючи ілюстрацією (загатовленими  учителем  картинками або самі малюють, використовують  схеми, ключові  слова, гасла, символи).

Картинки запропоновані вчителем

 

C:\Users\User\Desktop\Lesser_Coat_of_Arms_of_Ukraine.svg.png                   C:\Users\User\Desktop\download.jpg                     C:\Users\User\Desktop\download.jpg

 

C:\Users\User\Desktop\download.jpgC:\Users\User\Desktop\download.jpg    C:\Users\User\Desktop\download.jpg

 

C:\Users\User\Desktop\download.jpg          C:\Users\User\Desktop\download.jpg    C:\Users\User\Desktop\download.jpg

 

 

Презентація складених  історій.

 

 

Словникова робота

Патріотизм -  це любов та відданість Батьківщині, прагнення своїми діями служити її інтересам. 

Історична хвилинка

Велике значення для утвердження національної свідомості українців мали народні звичаї,обряди,традиції святкування, які були невед’ємною частиною повсякденного життя і стали засобом збереження української ідентичності. Вони відображають не тільки етнічну своєрідність, але й естетику, моральні цінності, ментальність, історію. Звичаї українського народу пов’язані з традиційним світоглядом, який складався протягом багатьох століть і зберіг ознаки дохристиянських вірувань. Зі мною умов життя змінювалися й традиції святкування, відбувалися постійна трансформація обрядових дійств, деякі їхні елементи зникли,замінювалися іншими, але основний зміст та сакральний сенс збігалися.

  1.    Осмислення знань і вмінь.

Учитель: Пропоную закріпити знання використовуючи цеглинки лего . Діти будують вежу зі слів.

 

Символи

Любов

Патріотизм

Повага

 

Батьківщина, Конституція, Герб, признання, відданість, захоплення, стяг, пошана.

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
978
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку