Головоломка, яка поєднує в собі елементи гри та вивчення (навчання), розвиває критичне мислення, креативність, співпрацю.
Це можливість застосувати матеріал, який лише буде вивчатися, або на актуалізацію знань - все залежить від мети, яку плануєте досягти під час уроку.
Учні мають вирішити проблему:
- індивідуально або у команді
- за визначеним часом або за індивідуальним темпом
- з допомогою вчителя або ні
- пошук в інтернеті дозволяється або ні.
Коли знаходять відповідь на питання, переходять до наступного завдання. Оптимальна кількість завдань 5-7. Типи питань або твердження різні: творчі, конкретні, пошукові, тощо.
Як зробити?
- спланувати
- зробити
- протестувати
- відредагувати
- поширити.
Плануємо:
- тему
- мету
- рівень складності
- тривалість
- кількість завдань/секції/кімнат
- ідея/концепція.
Інструмент: OneNote
- містить поділ на розділи і сторінки
- до кожної сторінки можемо додати пароль
- автоматично зберігається і синхронізується
- легко поширити
- має бути акаунт Office 365.
Приклад
Digital Escape Room
Як створити
Залогинитися в Office 365 або створити акаунт.
Обрати ярлик OneNote, створити новий документ і назвати.
Додати і перейменутвати розділи згідно вашого плану і концепції.
У кожному розділі створити сторінку, в якій зазначити зміст завдання. Ви можете додавати посилання, зображення, відео, форматувати сторінку за вашими вподобаннями, тощо.
Запаролити. Для цього необхідно перейти з оналайнової версії OneNote на стаціонарну.
Клацнути на назву Розділу правою кнопкою мишки і обрати Захист паролем, Додати пароль.
І так повторити з кожним Розділом.
ДодатиДодати cTopiHkY