«…постійно пам’ятати, що повинен передати учневі не лише те чи інше знання, а й розвинути в ньому бажання і здатність самостійно, без учителя, здобувати нові знання. Ця здатність... повинна залишатись з учнем і тоді, коли вчитель його залишить, і дати учневі засіб здобувати корисні знання не лише з книг, але й з предметів, які його оточують, з життєвих подій, з історії власної його душі. Володіючи такою розумовою силою,... людина буде вчитися все життя, що, звичайно, і складає одну з найголовніших задач всякого шкільного учіння...» К. Д. Ушинський
Підвищення кваліфікаціїПри ОблІППОEd. Era. А. Букач. Prometheus. Організація дистанційного навчання в закладі освіти засобами інструментів Google. Про дистанційний та змішаний формати навчання. Використання хмарних сервісів Microcoft в освітньому процесіВпровадження інновацій в школах