Цікаві сторінки з життя митця (В. Симоненко)

Про матеріал
Ознайомившись із цікавими фактами та аналізом твору "Цар плаксій та Лоскотон", зможете продемонструвати свої творчі здібності, від вражень казки, через творчі роботи чи ілюстрацій до улюблений епізодів казки, створивши квітку добра; та тісний зв'язок з народознавством.
Перегляд файлу

Тема :         Василь Симоненко. image з життя митця.

Казка ”Цар Плакс\й та Лоскотон." Pi3Hiimage

image

Мета: ознайомити учн'в [з життевим шляхом Василя Симоненка(стисло).

Визначити тейно-тематичне спрямування казки,простежити pi3Hi способи життя image повеДнки д'йових oci6. Просл'дкувати pi3Hi життев' позицп царя         i Лоскогона (песим\стичну й оптим\стичну). Розвивати культуру зв'язного мовлення учн'в, вм'ння виразно й осмисенно читати казку,

висловлювати особисте ставлення до зображуваного. Виховувати почугтя пошани до укра\нських image високих моральнихimage

Тип уроку: урок вивчення новогоimage

                                                                                Хай оживае             проста :

Людина починаеться з добра.

imageмомент.

етап

-——-—--Створення емоц\йно-позитивного фону— imageУчитель:        У мене в руках кошик.

Прочитаемо яку ж мае BiH image урок“)

„Що б ви запропонували покласти до нього i3 того, що згодиться нам на        image

(Листочки з написаними словами :

image

image— Добре,у kiH14i уроку ми знову заглянемо до нашого кошика— Потдомлення теми тв мети урону.

Слово вчителя

---уже к\лька урок'в ми мандруемо стежками image казок, Сьогодн' ми з вами познайомимося i3 життевим i творчим шляхом Василя imageСимоненка. Слайд 1.фото lV. Вивчення нового матер'алу

1. imageучителя

——Славна Полтавщина подарувала YkpaiHi багато талановитихimageСлайд2— imageСеред них i В.А.Симоненко. Народився 8 1935року уimageСлайдЗ.

imageimageВасилько зростав без батька,тому його був для Василька i другом,ј наставником. Хлопчик був вчився на А школа,де навчався Василь,знаходилася за 9км.вЈд села,де жила ciM' я Слайд 4.

Бажання вчитися було таким великим,що BiH не пропускав взимку, хоч i були Тому школу i3 золотою медаллю. Пот\м навчався у Ки1вському працювати кореспондентом у Черкаська правда” Слайд5.

Василь Симоненко був великим правдолюбом. Можливо,це i стало причиною того,що його заарештували i жорстоко побили. ЦЕ i призвело до страшно1 хвороби,яка — забрала життя у Василя Симоненка. 13 грудня 1963року його не стало. Поховали його у Черкасах,а на пам'ятнику викарбувано слова i3 його            •

image

Прожив 29 P0kiB. Його життя часто image3i спалахом блискавки коротким i яскравим.

imageЗа життя вийшла друком т'льки одна 36iPka BipujiB Тиша гр'м".Слайд7

У далекому п\сля смерт\ поета друга зб'рка ”Земне тяж'ння”. У спадщин' поета е твори для image з найвтом'ших-казка ”Цдр та Лоскотон” слайд8. Ц'кава 'стор\я створення l.&iei казни. Над цим завданням працювали “юн'image

2.Слово досл'дникам (Гл,зйд image синогл

А) У В.Симоненка був син Олесь,який дуже любив слухати казки. Тому В.Симо-

ненко за одну написав казку ”Цар та Лоскотон". А вже наступного дня прочитав й сину Олесю.

Б) В.А.Симоненко imageкритику:           син друкував,а решту - доопрацював. Напевно,тому    i люблять цю казку.

З.Подорож у CBiT казки.

image---Робота в групах—image

1 група знайомить i3 imageцаря imageслайд1О

2група Знайомство i3 дядьком Лоскотоном (слайд11)

Виразне читання по частинам

З група “Арешт Лоскотона" (слайд 12)

4група (слайд1З) переказати частину

image5група      Лоскотона“ (слайд 14) читання по частинам-напам'ять бгрупа “ Продовження        ”(слаЙд15)    маршруту казку(Слайд16)

Учитель“ коментуе маршрут рядками з тексту

image

imageЛ.н•ратурна дуел•,• ((лаил\?)

2пари учн'в даоть питання один одному за зм'стом кани:

—-Як' д'йов' особи ( в казц'?-image

-—за що Ати й доросл' любилиimage

—Як дооомотли Лоскотону у сврутну явилину?

Учитель: Молодц',ви справилися '3 завданням не трапилося н'яко' трагедп.

5.    “ДОНЏДКОВе бюро” Робота з гидручником.(слайд18)

Установити втповтн'сть (слайд 19)

Лексичне значення (слайд20)

6.    ”ЧарЈвний м'шечок”

Завдання:

     А)Чому важливо було для царя,щоб день при          плакалиimage

Б)Чи думав BiH про них?

   В) Чи прийшли б ви на допомогу               Чому?

7.    Складання         павутинки уimage

imageвикликае у вас словоimage

повага,                      (слайд21)

8.    Вправаimage

imageДо якот кратни ви б imageДОБРА чи СМУТКУ? image-—Що для цього потрјбно?image

imageЯк ви розумкте слова:“ Як од втоми не впадеш, в цю кратну попадеш"?— Учитель: Всяка справа може втомити, П\сля виконано[ роботи хочеться в'дпочити.

Та не можна втомлюватися робити ДОЬРО.

9, Пџдсумон урону [ячimage

image Чи навчила вас ця казка чогось хорошого?—

—Давайте ж заглянемо до нашого кошика “М'й урок“image

Учитель: А щоб ви ще поклали у нього? (кв\тку добра'(слайд 22)

Я зараз пронесу партами цю image руки доторкнуться до нет. Нехай из kBiTka наповне добром    серця,' залишиться до        вашого навчання у cTiHax класу.

Дти,хочу побажати BaM:p06iTb imageперетворить ваше життя i життя оточуючих на казку. Життя- це казка,тож будьте добрими героями уimage

10.    image (Слайд2З)

На уроцј яimage

На уроцј я навчився..........

MeHi сподобалось..............

11.    image учнјв.

12.Домашне завдання у 3-х часових                  (слайд 24)

На наступний урок : готувати характеристику герогв,який фрагмент ще

На наступний р'к : imageTBopiB В.Симоненка

На весь Bik:                  imageтворити добро!

image

image 

pdf
Додано
1 жовтня 2023
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку