Цікаві задачі для розвитку інтелектуальної культури
та логічного мислення молодшого школяра
Сучасні вимоги щодо формування інтелектуальної культури молодшого школяра включають в себе систему різних взаємопов'язаних компонентів. Одні з них характеризують розвиток свідомості (знання, поняття, переконання), інші – поведінку (вчинки, звички, вміння).
Уже в молодшому віці до дітей ставляться моральні вимоги у рамках того, що таке добре і що таке погано. Навчання в початкових класах – період формування інтелекту і прищеплення основних моральних правил. Саме в цей час відчувається інтенсивне накопичення морального досвіду, поведінки, створюються сприятливі умови для розвитку логічного мислення розумових здібностей, моральної свідомості, ставлення моральних знань учнів.
Скільки прямокутників зображено на малюнку
Яку фігуру з поданих нижче слід вилучити? Вона не така як інші три.