29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Цікаві завдання з читання

Про матеріал
Запропонований матеріал дозволить учителю різноманітно та цікаво організувати роботу учнів з вдосконалення читацьких навичок. Дані завдання покращать рівень читацьких умінь, мотивації, концентрації уваги, стійкості запам'ятовування. Матеріал можна використовувати на уроці, та для самостійного опрацювання учнями.
Перегляд файлу

Цікаві завдання з читання

Запропонований матеріал дозволить учителю різноманітно та цікаво організувати роботу учнів з вдосконалення читацьких навичок. Ці прийоми покращать рівень читацьких умінь, мотивації, концентрації уваги, стійкості запам'ятовування. Даний матеріал можна використовувати на уроці, та для самостійного опрацювання учнями.

 

1.У запропонованих словах замість рисок уявляй собі букву «О», прочитай їх:

Д-ля ,к-ник, г-ріх, р-дич, с-нце, г-лка, в-да,м-р-з, г-сп-дар, г-р-х, к-мп-т, п-т-п, к-р-ва, в-л-га, в-д-йма;

 б-р-шн-, к-л-с-к, м-л-к-, в-л-с-к, п-р-ш-к , з-л-т-, г-р-х-вий, г-стр- -кий, п-п-л-тніти;

 -азис,  -бласть, -дин, -лія, -плески, -млет,-страх,-ркестр, -п-відання, -с-ка, -бн-вка, -х-л-джений, -х-р-на.

 

Букву «А»:

М-к, г-к, л-к ,р-к, р-б, т-к, м-г, гр-к, кр-б, бр-к;

м-м- ,р-м-, п-в-, к-в-, в-г-, г-р-ж, п-а-, л-в-, в-з-;

 б-нк-, ,к-чк, л-ск-,ч-йк-,ч-шк-,м-вп-,ф-рб-,с-мб-, г-йк-;

з-д-ч-, з-пр-вк-, з-в-рк-, б-кл-ж-н, б-р-б-н, к-з-рм-, н-вч-ння, зм-г-ння;

-бетк-,-бз-ц,-б-жур, -з-рт, -йстр-,-нгін-,-йв-,

 

Букву «Е»:

Л-в, ф-н, м-д, ш-ф, пл-д, пр-с, гр-к, н-гр;Б-р-г, в-с-лка, м-р-живо,       с-кр-тар, ф-рм-р, ц-нтн-р, н-л-гко, С-м-н, п-ч-ра,

,-кватор,-кз-мпляр,-л-ватор,-л-ктрика,-стаф-та,-т-р,-ксп-рт.

 

2.В кожному слові читай тільки першу букву:

1.Біб,дім,жар,око,ліс,алло,мак,авто,лак,арка,арфа,ірис,тінь,

агат, пень, рік, арка, ціна, юнга, єнот.

(Бджола мала, а і та працює).

 

2.Нірка,етюд,солома,машина,ікра,йод,страх,ягода,зірка, дорога, річка, учень, горіх, окуляри, грім, очерет, щітка, обруч, барабан,товариш,окраєць,булка,іграшка,новий,екватор,бірка,учениця,лелека,оплата,трактор,оберіг,гончар,олово.

(Не смійся з другого, щоб тобі не було того)

 

3.Перлина,рибка,очерет,коромисло,іграшковий,пригода,солома,Івасик,яблунька,веселка,корабель,ріпка,іволга,пампух,нірка,аванс,щиглик,огудиння,повар,ремесло,очі,кишеня,оберт,півень,учитель,береза,армія,граки,атака,торба,оазис,кріт,рама,око,пісня,узвар

(Прокіп сіяв кріп, нащо Прокопу багато кропу)

 

3.У кожному слові читай лише другу букву:

1.Розум, айва, лялька, акваріум, машина, очерет, дудка, одуд, новина, квест, батут, смуга, колесо, м’яч, кран, літера ,один ,ананас, качка, Америка, коса, овес, табун.

(Ой яка чудова, моя рідна мова.)

 

2.Одарка,кома, обруч, кран, меч, оса, олово, роги ,квітка, вода, азбука, літера, згадка, оркестр, кіно, свято, калюжа, в’ється, адже, мудрість, ошатно, цукерка, айстра, світ, меч, асортимент, кенгуру, клас, мило, отара, льон.

(Добре слово зігріває душу й веселить)

 

3.М’яч,акваріум, ящірка, йод ,антракт, село, агроном, кавун, кран ,казка, азбука ,один, килим, озон, маяк, автобус ,ожина, одяг, вишня, оправа, ласка, сміх, в’яз, стіг, рама, айсберг, спокій, роза, спалах, кріт, вишня, світ, особа, міх, ангар, метелик, агроном, колос, одяг, риба, краб, кузня, скала, антракт, село, колона, спалах, вугілля, успіх, укол, самба, айва.

(Якщо негаразди-завжди пам’ятай: попри всі негоди рук не опускай.)

 

4.Ручкою впиши пропущені букви і прочитаєш прислів’я.

1.Віль-а, ха-а, к-смос,по-ідор, сл-н, о-ес, л-стя, ко-а, т-ердий, повільн-, ма-ток, за-зд, а-етон, в-дка, ко-омисло, мам-,

-диний,с-еля, л-он, прине-ти, пал-ниця, воло-атий, ст-нція, ма-орить, коко-,кас-орка, кольров-й, коме-ія, в-рення, малю-, сві-ло, старен-кий, ква-оля,платт-чко.

(Хто мови своєї цурається, хай сам себе стидається.)

 

2.Сме-ана, ко-олева, кар-та, я-лука, риб-лка, коро-а, хм-ринка, черепа-а, зош-т, круг-ий, лют-й, воро-а, перш-й, ве-елка, мален-кий, прізви-е,колос-к, тор-инка, краси-і, кор-тенький, прово-жати, кош-ки,при-ести, дітвор-,со-ілка,сьом-й,ос-рів,рос-нка,об-ерваторія,дзен-кати.

(Треба нахилитись, щоб води напитись)

 

3.Гу-авина, пргощ-ти, паро-ток,к-еновий, пасов-сько,су-орий, гор-бина, поле-іти,зим-,жор-ина,пшен-ця,кімна-а,трактор-ст,сні-анок, смер-ка,по-ажати, вед-ідь, зелені-ть, блаки-ний, дз-об, наро-на, ча-івна, тр-дитися, -уравель, вартов-й, полеті-и, чорн-ло.

(Щасливо там жити, де вміють дружити)

 

5.Знайди в словах зайві букви:

Автобусс,каззка.черевиички,прислів’яя.оповіданння.ккрапля,сльон,стежинкар,веснаа,серцет,кпеньок,велосиппед.шккола,заддача,коотик,ууміння,хлібб,ослово,деньь.коллосся.воолосся,кіньь,країїна,працця.

 

6.В кожному з цих слів є зайва літера, якщо її не прочитати, то

утвориться нове слово:

Лампа (лама), іскра (ікра), банка (банк), плуг (луг), крій (рій), слова (сова), врода (вода), слід (лід), смак (мак), край (рай).

 

7.Прочитай у поданих слова заховані числа:

Електрик, сестричка, трибуна, стриж, тризуб, гострий, актриса, вітрина, штрих, цитрина, матриса. (три);

Листок, столиця, Нестор, листопад. касторка, місток, росток, транзистор, історія, пістолет, чистотіл, (сто);

Городина, смородина, годинник, одинак,(один).

 

8.Понови слова, у яких заплуталися букви:

У назвах домашніх тварин:

Ркука, нвеьпі, ропося, зока,ндиік, ялет,тік,рокова,чибок,рільк,рабан.

(курка,півень,порося,коза,індик,теля,кіт,корова,бичок,кріль);

 

У назвах мешканців лісу:

Силиця, міддьве, цьєза, квов, леньо, сьло, бербо, бакан, убрз.

(лисиця, ведмідь, заєць, вовк, олень, лось,бобер, кабан, зубр);

 

У назвах птахів:

Ницяси, ронаво, вейлосо, зузоля, воліга, роцьбего, стівкала, вельжура,

рукк, телдя, пакш.

(синиця, ворона, соловей, зозуля, іволга, горобець, ластівка, журавель, крук, дятел, шпак)

 

9.Прочитай у поданих словах заховані імена:

Пірат, прогалина, тополя, пірат, романтика, Ліван, максимум, віраж.

(Іра, Галина, Оля, Іра, Роман, Іван, Максим,  Іра)

 

10.Знайди спільний склад для слів і прочитай їх:

Пол..ина                      реч..ина

Сир..ина         ОВ        низ..ина

Пр..ина                        кольор..а

Сол..’їна                      гот..а

 

Спіш..и                        нос..и

Нал..и         ИТ            колот..и

Роб..и                         приб..и

Вар..и                         ум..и

 

Чет..                           монт..

Боб             ЕР           шоф..

Див..сія                     мольб..т

м..                              в..х

 

11.Якнайшвидше прочитай спільнокореневі слова:

 

П’ять –                                         ліс                             сад

П’ятирічка                                   лісовий                    садити

П’ятибальний                              лісник                      садівник

П’ятилітній                                  залісся                     саджанець

П’ятизначний                              лісовоз                     посадити

П’ятикласник                              лісничий                  садовий

П’ятиразовий                              лісоруб                     посадка

П’ятикілограмовий                    лісопосадка              садівничий

П’ятиповерховий                       лісостеп                    садочок

 

12.Поміж цими буквами сховалося двадцять слів.

Прочитай їх:

 

Рвізойпеньжфсерцеєюнічьфліссьводаущдзимадлрибалумолокожбсиросадрікаьомамагбукфіовочіжктортзсумкарікатдень.

(Віз, пень, серце ,ніч, ліс, вода, зима, молоко, сир, сад, ріка, мама, бук, овочі, торт, сумка, рік, день.)

 

docx
Додано
31 січня
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку