Cистема різнорівневих завдань "Іван Багряний «ТИГРОЛОВИ»"

Про матеріал
Cистема різнорівневих завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів), що відображають докомунікативний, комунікативний та посткомунікативний етапи розвитку читацької діяльності школяра
Перегляд файлу

Cистема різнорівневих завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів), що відображають докомунікативний, комунікативний та посткомунікативний етапи розвитку читацької діяльності школяра, 11 клас

Іван Багряний «ТИГРОЛОВИ»

І. РЕПРОДУКТИВНИЙ РІВЕНЬ.

  1. «Хронологічний диктант» (за життям і творчістю І.Багряного). Назвати подію що відбулася у зазначеному році.
  2. Робота з літературознавчим словником. Знайти визначення «пригодницький роман».
  3. «Відомості з історії». Про який період історії йдеться в романі «Тигролови»?
  4. Метод бесіди. Перевірка знань тексту твору (індивідуально, фронтально, у групах, тести).
  5. «Знайди відповідь». Знаходження в тексті відповіді на запитання у вигляді цитати.
  6. «Улюблений епізод». Які епізоди найбільше запам’яталися? Усний переказ епізодів (стислий, докладний, вибірковий). 
  7. Скласти план до першого розділу «Дракон».
  8. «Цитатник». Виписати цитати чи зробити в тексті закладки на певних сторінках.
  9. Читання інтригуючих уривків твору вголос.

 

ІІ. КОНСТРУКТИВНИЙ РІВЕНЬ.

  1. На основі виписаних цитат до образу Григорія Многогрішного побудуйте монолог-розповідь від першої особи про головного героя роману (письмово чи усно).
  2. Складіть цитатну характеристику образу Наталки.
  3. Від першої особи охарактеризуйте образ Медвина.
  4. У творі змальовано дві України – Сірків і Многогрішного. Порівняйте їх, даючи характеристику обом.
  5. Назвіть основні композиційні елементи тексту твору.
  6. На основі опрацьованого тексту визначте тему, проблематику роману.
  7. Охарактеризуйте композицію і сюжет.
  8. Розкрийте ідейний зміст твору.
  9. Розкрийте алегоричний зміст назви роману.

 

ІІІ.ТВОРЧИЙ РІВЕНЬ.

  1. Проблемний семінар «Чим близький нам багрянівський ідеал українського інтелігента 30-х років ХХ століття?»
  • складання тез (плану), правильність яких буде доводитись на основі осмислення прочитаного тексту з урахуванням життєвого кредо головного героя «Краще вмерти біжучи, ніж жити гниючи» та слів Сірчихи «У сміливих щастя завжди є».
  • акценти бажано розставити так: авторська позиція віри в Людину, в її спроможність знаходити гідний вихід із найскрутніших обставин, не відступаючи ні на крок від свого вибору й загальнолюдських норм: уся поведінка героя зумовлена могутньою волею не просто до життя, а до життя, гідного людини; вірність нормам загальнолюдської моралі; лицарське ставлення до жінки; ідейні акценти, що асоціюються із сьогоденням.
  1. Урок-інсценізація за романом.
  2. Дискусія-узагальнення. Виступ-роздум проблемного характеру.

Пам’ятка «Правила дискусії».

Побудова виступу: теза – докази – аргументи – висновок.

  1. Письмовий твір на одну з тем:
  • «…Сміливі завжди мають щастя»
  • «Іван Багряний – речник українського оптимізму»
  • «Що я візьму у своє майбутнє після прочитання роману Івана Багряного «Тигролови»?»

 

 

docx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку