Давайте познайомимося!

Про матеріал
Даний виховний захід проведено з метою дати можливість студентам адаптуватись в новому колективі. Познайомитися з навчальним закладом, його історією, традиціями та правилами внутрішнього розпорядку.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ 

НОВОМОСКОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОЇ МЕТАЛУРГІЙНОЇ

АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНИЙ ЗАХІД

 

Для студентів першого курсу

 

„ Давайте познайомимося!”

 

image 

 

 

 

Нема нагороди більшої, ніж ім’я,

                                   Нема скарбу дорожчого над життя.

Бережи це.

(Расул Гамзатов)

Мета заходу : 1. Дати можливість студентам адаптуватись в новому колективі.

2.            Знайомство з навчальним закладом, його історією, традиціями та правилами внутрішнього розпорядку.

3.            Вступ до спеціальності „ Що я знаю про обрану професію”        

(знайомство з кваліфікаційною характеристикою)

4.            Виховувати у студентів свідоме ставлення до навчання.

 

Підготовча робота: Святково прибраний кабінет: квіти, плакати з написами про значення знань та науки, символічний ключ від технікуму та студентський квиток, для кожного учасника виготовлений бейджик з його ім’ям. Студенти готують музикальний супровід: студентські пісні, класична музика.

 

Хід проведення

 

 Вступне слово класного керівника. Привітання всіх присутніх з початком навчального року, оголошення мети виховної години, представлення' присутніх, далі виголошує такі слова: „ сьогодні ми всі разом „ проживемо” майстерню спілкування „ Давайте познайомимося!”. 

Сьогодні з нами присутні завідувач відділенням та студенти різних років начання де кураторм була я, які поділяться з Вами яскравими спогадами свого студентського життя

vГрупа складається з 20 студентів. Щоб прискорити знайомство, групу краще розбити на мікрогрупи. Для цього існує декілька способів.

Враховуючи, що це новий колектив і ознайомившись з особовими справами студентів, класний керівник формує мікрогрупи за датами народження (зима, весна, літо, осінь).

Учасники кожної групи по черзі називають своє ім’я, коротко розповідають про себя. 

При підготовці до виховної години, викладач запропонував студентам узнати, що означає його ім’я, які видатні особистості носили це ім’я і таке інше. Студенам, які не дуже активні, замкнуті треба допомогти почати розповідь. Для них необхідно підготувати 2-3 питання.

Наприклад:

-                     Чи з задоволенням вранці ти ідеш в коледж?

-                     Як ти вважаєш, чи всі умови створені в коледжі для розвитку твоїх здібностей.

-                     Який ти за характером?

-                     Яку рису характеру ти вважаєш найкращою (найгіршою)?

-                     Чи любиш ти читати?

-                     Які фільми ти любиш дивитись?

-                     За що тебе дома хвалять, а за що сварять?

-                     Хто прийняв рішення, щоб ти вчився на зварювальника?

-                     Чи довго тягнеться час уроку, які проходять найшвидше?

-                     Ти палиш? Як ти вважаєш, це погана звичка? Якщо так, чи збираєшся ти покинути палити?

-                     Чи заробляв ти сам гроші? Як саме?

-                     Який твій улюблений предмет? А якщо він на четвертій парі?

-                     Хто твій улюблений спортсмен? За що ти його любиш?

-                     Твоє улюблене заняття у вільний час?

-                     Чи зустрічаєшся ти з шкільними друзями? Що ти вже розповів їм про навчальний заклад, про групу?

-                     Про який подарунок на день народження ти мрієш?

-                     Чи є в тебе домашні тварини? Як їх звати?

-                     Чи маєш ти дома своє робоче місце

 

Класний керівник: „ Ось такі ми, кожний з нас - особистість, але є те, що нас об’єднує. Всі ми - одна група. Давайте подивимось, які особливі риси є у нашої групи”:

          Скільки різних імен в нашій групі? (11)

          Хлопців з яким ім’ям у нас найбільше? (Богдан - 3)

          Назвіть саме коротке ім’я. — Юрій

          Назвіть самі  довге ім’я які є в студентів нашої групи- Олександр, Михайло, Євгеній

Це завдання повинно створити доброзичливу атмосферу, починають  „розкриватися” і ті діти, які, можливо, до цих пір трималися уособлено.  Далі слово надається колишнім випускникам за роками

ü  Виступ випускників групи ЗВ-99 Волокити Романа, який працює ІНТЕРПАЙП

СТАЛЬ, працює ковшеваром та Величко Павла, який працює на ПАТ

ІНТЕРПАЙПНТЗ начальником технологічного бюро

image 

ü  Виступ випускника групи ЗВ-03 Гречаного Тараса, який працює в нашому коледжі на посаді завідувача навчально-виробничими майстернями, викладач зварювальних дисциплін

image 

ü  Виступ випускника групи ЗВ-09 Чераньова Романа, аспірант Національної металургійної академії України

image 

ü  Виступ випускника групи ЗВ-14 Дюбіна Ярослава , студент Національної металургійної академії України

image 

Ø Студенти провчилися вже декілька днів в коледжі і з метою продовження знайомства з учбовим закладом, пропонується провести невеликий конкурс між мікрогрупами. Перед студентами ставиться питання, вони його обговорюють і дають відповіді. Правильні відповіді оцінюються окремими значками.

Питання:

                    Скільки років існує наш навчальний заклад?

                    До якого віщого навчального закладу відноситься наш коледж? Яка його повна назва?

                    Скільки кабінетів і лабораторій має коледж?

                    Як звати директора коледжу?

                    Скільки студентів навчається в коледжі?

                    Що зображено на гербі нашої академії?

                    Пригадайте ім’я та по-батькові ваших викладачів з якими Ви вже познайомилися під час навчання

                    За якими спеціальностями готує фахівців наш коледж?

Підводимо підсумок: яка з груп дала найбільше правильних відповідей.

üВиступ завідуючої технологічним відділенням. Вона знайомить студентів з учбовим планом, розповідає про основні задачі на кожному курсі, Особливості навчального процесу в коледжі, знайомить студентів з правилами поведінки в учбовому закладі, правами і обов’язками студентів та вручає кожному студенту

«Залікову книжку» та студентський квиток

image 

 

Класний керівник: „ Думаю, вас не треба переконувати що сучасний світ потребує людей з високим рівнем знань і загальної культури. Чим вищий рівень знань людини, тим ширші можливості відкриваються перед нею, тим легше знаходь вона своє місце в суспільстві. Давно встановлено, що людина, яка має освіту, у 2-3 рази швидше оволодіває робітничою професією, працює набагато продуктивніше, якісніше. Сам час вимагає: не хочеш відстати від життя - учись! Зараз для вас проблема оволодіння знаннями стає найголовнішою. Давайте ознайомимося з „секретами” успішного навчання”. 

Далі слово надається студентам.

„10 умов успішного навчання”

Студент 1 Перша умова — упевненість у своїх силах, палке бажання вчитися, незгасаючий інтерес до знань. Немає гіршого в людині, ніж слабкість і невпевненість у собі. Не обминайте труднощів, того, чого боїтеся. Соромитеся виступати перед аудиторією —- шукайте можливостей виступати частіше. З'являється страх перед кимось, чимось — шукайте можливостей частіше зустрічатися з ними.

Студент 2 Друга умова — розвиток сили волі. Успіх приходить лише до того, хто його прагне, добивається, завойовує, докладаючи максимум зусиль. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі. Скажіть собі: я хочу, я можу, я зроблю. Не дозволяйте лінощам, особистим примхам і забаганкам керувати собою, заважати досягненню високої мети.

Студент 3 Третя умова — увага. Не дозволяйте відвертати вашу увагу під час занять ні товаришеві, ні сонячному зайчикові, ні телевізору чи магнітофону, ні приємним чи гірким спогадам тощо. Інакше можете пропустити, втратити щось важливе, через що навчальний матеріал одразу стане нудним і незрозумілим. Мислення — це активний творчий процес, що вимагає від людини напруження, уміння зосередитися на важливому, «розчинитися» у предметі думки.

Студент 4 Четверта умова — працьовитість, вироблення в себе вміння швидко включатися в роботу, звички самозречено і систематично трудитися, виконувати все капітально, ретельно, обов'язково доводити розпочате до кінця. Не залишайте незрозумілих питань без відповіді. Пам’ятайте слова американського винахідника Едісона: «У науці все вирішують 1 відсоток таланту і 99 відсотків потіння» Студент 5 П’ята умова — суворе дотримання режиму дня, раціональна організація своєї навчальної праці, правильне чергування роботи й відпочинку, легких і важких предметів при виконанні домашніх завдань, продуманий порядок на робочому місці. Це обернеться економією сил, творчим задоволенням. Плануйте ввечері, які справи повинні бути зроблені завтра, У кінці дня підводьте підсумки, з’ясовуйте причини невиконання запланованого. Не забувайте, що лінь, постійне відкладання на потім незавершених справ не можуть бути супутниками успіху.

Студент 6 Шоста умова — не покладатися лише на механічну пам’ять, не зазубрювати матеріал, а намагатися осмислити його, зрозуміти причинно- наслідкові зв’язки, визначити головне і другорядне, підключаючи, крім усього, свою уяву і почуття. Неоціненну допомогу в підвищенні культури розумової праці нададуть і такі прийоми роботи над з’ясовуваним матеріалом: складання плану, конспекту, тез, логічних схем, узагальнюючих таблиць, діаграм тощо.

Студент 7 Сьома умова — самостійність у навчанні. Учіться чітко формулювати, обґрунтовувати, відстоювати свою точку зору. Не чекайте, поки вчитель «розжує» і вкладе у вашу свідомість той чи інший матеріал. Найкраще запам'ятовується, найміцніше засвоюється те, що здобуте ціною власних розумових зусиль, власної праці. Тому ще вдома пробуйте уявно «зазирнути» на урок, що буде наступним, передбачити матеріал, який буде розглядатися, скласти певну думку про нього.

Ніколи не покладайтеся на підказки і списування.

Студет 8 Восьма умова —- пошуки шляхів практичного застосування своїх знань, навчальних умінь. Більше розв’язуйте задач, виконуйте вправ, виготовляйте різних поробок. Працюйте не лише головою, а й руками. Передавайте свої знання товаришам. Це —найефективніший спосіб закріплення, удосконалення власних набутків. Та й самі вчіться у тих, хто вже досяг успіху в тому, що вас цікавить.

Студент 9 Дев’ята умова — постійна самоосвіта, розширення свого кругозору. Пробуйте свої сили в різноманітних видах діяльності і пам'ятайте: по- справжньому навчається лише той, хто вдумливо читає багато розумних книг. У листах до сина Василь Сухомлинський називав читання інтелектуальним фоном навчання, надійним способом створення резервів часу в майбутньому. День без читання, без розумового напруження великий педагог вважав марно прожитим днем. Потрібну інформацію з різних джерел заносьте до записничка.

Студент 10 Десята умова — постійний духовний розвиток, самовдосконалення, самовиховання в собі кращих людських якостей. Ерудиція, глибокі знання, високий інтелектуалізм, навіть. диплом про вищу освіту самі по собі ще не можуть бути ознакою справжньої інтелігентності. Остання передбачає ще й наявність у людини прагнення до високих ідеалів, розвинутих естетичних смаків і культурних запитів. Без цього вас може засмоктати болото індивідуалізму, егоїзму, міщансько споживацької психології, байдужості до навколишнього життя

     Класний керівник: „ Вважаю, що перший етап розвитку колективу пройшли. Я пропоную розпочати ведення „ Літопису групи”, весь рік ми будемо збирати туди всі наші досягнення, нагороди, які ми будемо отримувати у змаганнях і конкурсах.

Сьогодні ми зробили наші перші фотознімки, далі наш фотоальбом буде поповнюватись. А на останній в учбовому році виховній годині ми відкриємо наш

 „ Літопис” 

 

 

 

pdf
Додано
19 січня 2023
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку