Давній Рим у VІІІ-І ст. до н.е. Падіння республіки та рання імперія.

Про матеріал
Давній Рим у VІІІ-І ст. до н.е. Падіння республіки та рання імперія. В трьох варіантах. Всесвітня історія 6 клас.
Перегляд файлу

Тематичний блок 6.  Давній Рим у VІІІ-І ст. до н.е.

Падіння республіки та рання імперія.

ВАРІАНТ  1

Початковий рівень.Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Рим було засновано:

а) 953 р. до н. е.;                               б) 853 р. до н. е.;

в) 753 р. до н. е.;                               г) 653 р. до н. е..

2. Верховним органом державного управління в Римі за часів республіки був:
      а) ареопаг;           б) герусія;        в) тріумвірат;             г) сенат.

3. Першим,хто назвав себе імператором у Римі був:
      а) Корнелій Сулла;                       в) Октавіан Август;

        б)  Гай Юлій Цезар;                        г) Тиберій.

4. Архітектурна споруда, призначена для проведення гладіаторських боїв, у Дав­-        ньому Римі називалася:

      а) Колізей; б) акведук;   в) Пантеон; г) терми. 

 

Середній рівень.

5. Розташуйте події в хронологічній послідовності:

а) Убивство Гая Юлія Цезаря;

б) Завоювання Римом Італії;

в) Обрання трибуном Тиберія Гракха;

        г) Правлінння імператора Нерона.

6. Поясніть значення афоризмів "перейти Рубікон","І ти,Бруте?!".

7. Виправте помилки у наступних реченнях: Рим перестав бути республікою при Октавіані Августі(1). Причиною встановлення І тріумвірату було повстання Спартака(2). У битві при Каннах і Замі перемогли римляни(3). Терми зводились на честь перемог римських імператорів(4).

8. Поясніть значення зазначених термінів:

     республіка, вето, плебеї.

9. Зробіть підпис до малюнка. Стисло прокоментуйте зображене.

   

 

Високий рівень.

10. Як військова реформа Гая Марія вплинула на перетворення Риму в імперію?

11. Зробіть історичний портрет Нерона/ Траяна (на вибір).

 

12* Чому Рим від язичництва перейшов до християнства?

 

 

 

Тематичний блок 6. Давній Рим у VІІІ-І ст. до н.е.

Падіння республіки та рання імперія.

ВАРІАНТ  2

Початковий рівень.Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Республіку в Римі було проголошено:

а) 810 р. до н.е.;                                в) 520 р. до н.е.;

б) 710 р. до н.е.;                                г) 509 р. до н.е..

2. Прийшовши до влади, Корнелій Сула встановив:

    а) монархію;        б) диктатуру;            в) республіку;     г) принципат.

3. Назвіть ім'я людини, яка реалізувала земельну реформу в Римі:

     а) братам Гракхам;                              в) Октавіану Августу;

      б) Гаю Юлію Цезарю;                         г) першому тріумвірату.

4. Головна площа Риму називалася:

а) Терми;             б) Колізей;        в)Форум ;       г) Пантеон.

 

Середній рівень.

5. Розташуйте в хронологічній послідовності події :

   а)Встановлення диктатури Сулли;

   б)Правління Октавіана Августа;

   в)Диктатура Гая Юлія Цезаря;

   г)Повстання Спартака.

6. Поясніть значення афоризмів "жереб кинуто", "розділяй і владарюй".

7. Виправте помилки у наступних реченнях:  

Найбільшої могутності римська імпе­рія досягла за правління Юлія Цезаря.(1) Головним суперником Сулли в боротьбі завладу у Римі був Октавіан Август.(2) Мета II тріумвірату- боротьба з сенатом.(3)Храм всіх богів у Римі- це Форум.(4)
8. Поясніть значення зазначених термінів:

     принцепс,сенат,республіка.

9. Зробіть підпис до малюнка. Стисло прокоментуйте зображене.                 

 

 

Високий рівень.

10. Чи можна назвати Рим технічно розвиненою державою свого часу? Чому?

11. Зробіть історичний портрет Сулли/ Октавіана Августа (на вибір).

 

12*У чому полягав смисл життя за християнської моралі?

 

 

 

Тематичний блок 6. Давній Рим у VІІІ-І ст. до н.е.

Падіння республіки та рання імперія.

ВАРІАНТ  3

Початковий рівень.Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Імперію в Римі було проголошено:

а) 44 р. до н.е.;                                в) 54 р. н.е.;

       б) 27 р. до н.е.;                                г) 313 р. н.е..

2. Прийшовши до влади, Октавіан Август установив:

    а) монархію;      б) диктатуру; в) республіку;     г) принципат.

3. Назвіть ім'я людини, яка здійснила військову реформу в Римі:

     а) Гай Марій;   б) Луцій Корнелій Сулла;   в) Тіберій Гракх;   г) Гай Гракх.

4. «Храмом усіх богів» називають:

а) акведук;          б) Колізей;             в) Пантеон;        г) Форум.

 

Середній рівень.

5.  Розташуйте в хронологічній послідовності події:

       а) Утворення Римської республіки;

б) Заснування міста Рим;

в) Створення І тріумвірату;

г) Зруйнування Карфагена.

6. Поясніть значення афоризмів "Прийшов, побачив, переміг","Хліба і видовищ".

7. Виправте помилки у наступних реченнях: Рим після Пунічних воєн захопив Гре­-
цію, Сирію, але не зміг завоювати Македонію і Понтійське царство(1). Верховним бо­
гом римлян був Зевс(2). І та II Пунічні війни закінчились перемогою Риму, а III- Кар­
фагену(3). Найулюбленішою розвагою римлян був перегляд театральних вистав(4).

8. Поясніть значення зазначених термінів:

    трибун, диктатура, тріумвірат.

9. Зробіть підпис до малюнка. Стисло прокоментуйте зображене.

   

 

Високий рівень.

10. Чому у Римській імперії назріла потреба у земельній реформі? Хто її здійснив?

11.Зробіть історичний портрет Юлія Цезаря/ Спартака (на вибір).

 

12*Чому християнство спочатку вороже сприймалося римлянами?

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
4811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку