8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Демонстраційний матеріал "Розв'язування задач способом приведення до одиниці"

Про матеріал

Демонстраційний матеріал для того, щоб сформувати вміння вирішувати задачі на приведення до одиниці, записувати їх умови у вигляді схеми, таблиці; актуалізувати знання змісту дій множення і ділення на рівні частини; тренувати усні обчислювальні навички позатабличного множення і ділення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Папа купил 7 кг картофеля. Сколько денег он заплатил? Сережа заплатил за картофель 48 р. Сколько килограммов картофеля он купил? 48 рублей 1 кг – 8 рублей.

Номер слайду 2

Бабушка связала 4 одинаковые шапочки из 8 мотков шерсти. Сколько мотков шерсти понадобится на 6 таких шапочек? 4 ш. — 8 м. 6 ш. —? м.

Номер слайду 3

6 ш. —? м. 4 ш. — 8 м. 4 ш. – 8 м. 6 ш. – ? м. 1 ш. – ? м. Алгоритм решения задач на приведение к единице 1. Привести искомую величину к единице (деление). 2. Найти значение неизвестной величины(умножение)

Номер слайду 4

3 б. – 15 л 12 б. – ? л 1 б. – ? л 2 д. – 120 мі 6 д. – ? мі 1 д. – ? мі 1) Сколько литров мёда в одной банке? 15 : 3 = 5 (л) Сколько кубических метров потребуется для строительства одного дома? 120 : 2 = 60 (мі) 2) Сколько литров мёда в бочонке, вмещающем 12 таких банок? 5 · 12 = 60 (л) 2) Сколько кубических метров потребуется для строительства 6 таких домов? 60 · 6 = 360 (мі) (15 : 3) · 12 = 60 (л) (120 : 2) · 6 = 360 (мі) Ответ: 60 литров. Ответ: 360 мі.

ppt
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку