День народження 5 класу або урочисте прийняття у п'ятиласники.

Про матеріал
Розробка виховного заходу містить в собі цікавий матеріал, який допоможе провести гарне шкільне чи класне свято з нагоди доєднання школярів НУШ до середньої та старшої ланки освітнього закладу.
Перегляд файлу

Сценарій виховного заходу «День народження 5 класу»

 

 

Хід свята

(слайд 1)

Класний керівник:  Добрий день, шановні учні, батьки, вчителі, гості свята! Сьогодні ми зібралися для того, щоб відзначити урочисту подію — день народження 5 класу, який народився в чудову осінню пору і навіть уже трішечки підріс. У нашому класі діти дружні, завзяті та працьовиті. Сьогодні вони продемонструють нам усі свої таланти. Отож, Вам слово, дорогі п’ятикласники! (слайд 2)

 

           Ведуча:    Таке похмуре сіре небо,

                 Нависло низько над землею.

                 Дерева одяг поскидали з себе,

                 І вбогістю хизуються своєю.

               Ведучий:   Трава пожовкла мокра від дощу,

                    Поникли ягоди шипшини,

                    Не чути журавлиного плачу,

                    Кричать ворони без причини.

 

          Ведуча:     І в душу вже крадеться сум

                  І думаєш про марноту усього,

                  А за вікном - для міста звичний шум,

                  Немов не трапилось нічого ...

 

               Ведучий:  А в нас трапилось!!!Адже саме в ці передостанні осінні дні  в нашій        школі відбувається  «Посвята в п'ятикласники». Тому, дозвольте урочисто розпочати        наше свято  вашими оплесками! Слайд 3

 

Учень :  Слухайте! Слухайте всі!

                Наша промова готова.

                Сьогодні в школі свято.

                Про нас, п’ятикласників, слово!

Учень:   Всі гарненькі, чепурненькі!

                Всюди радість, щастя, сміх!

                Ми старанно готувались,

                Щоб представить вам усіх!

 

Учень:   Наша вчителька найперша

                Не впізнає тепер нас!

                Ми тепер не просто діти!

                Ми тепер аж п’ятий клас!

 

Учень:   Любим школу ми рідненьку

                 і вчимося залюбки!

                Станем класом найдружнішим –

                 хай нам заздрять малюки!

 Учень:      Все, що вмієм, вам покажем!

                   Краще взнаєте ви нас!

                   Тож запрошуєм на свято –

                   свято кожного із нас!

 

Ведучий:  Пісня «День народження».(слайд 4)

 

 

Класний керівник: Та для того, щоб стати справжніми 5-класниками, вам  необхідно успішно здолати декілька перепон.

 

      Учень:    Ще зовсім недавно малих нас

             Вели мами в перший клас.

             Радісно всі посміхались.

             Тоді першачками ми називались.

 

     Учень:    Вчительку першу свою ми тільки знали

        Всіх інших вчителів для нас не існувало

        Та стали ми дорослими – роки то минають,

        А за наші парти інші малюки сідають.

 

    Учень:     Місця старшокласників тепер ми займаємо,

        Нового класного керівника радо зустрічаємо.

        Так, час прийшов, повинно було це статись –

        П'ятикласниками стали тепер ми називатись.

 

Учень:     У нас багато мрій, надій і сподівань.

                  Чудово, що живем ми у країні Знань.

                  Ми сильні та завзяті і всім вам обіцяємо –

                  Усі перепони обов'язково ми здолаємо!

 

Класний керівник: Перша перепона – «Знайомство». Кожен із вас розповість усім присутнім про себе та свої захоплення і прикріпить фото  на ватман.

 

Класний керівник: Ось ми і утворили колаж 5 класу. І першу перепону ви успішно здолали.

 

Ведуча:    Пісня «Пісня про дружбу».

 

Вчитель. Наші п’ятикласники пройшли перше бойове хрещення, провчившись І семестр як учні середньої школи. З чим їх і вітаємо.

    Але щоб  взяти участь у боротьбі за звання «Найкращий класний колектив » Ліцею №2 м.Хоростків , необхідно провести деякі ритуали.

 Перший магічний ритуал має назву «Очищення голови від дурних думок».

(На фоні лагідної музики вчитель  продовжує говорити) Давайте двома руками розчешемо голівки, а потім «скинемо» те, що «прилипло» на пальчики», на землю. І ваші голівки наповняться тільки світлими думками.

(Музика змінюється) Наступний етап «Відмова від ворожості». Дорогі діти, навчаючись у школі, ви вже переконалися в тому, що потрібно бути добрим у ставленні один до одного. Тому, щоб відмовитися від ворожих намірів, я пропоную вам стати в коло, обняти один одного за плечі і сказати «Я бажаю тобі добра».

(Учні виконують ритуал і сідають на місця)

Вчитель. А тепер складіть долоньки і прошепочіть своє найпотаємніше бажання  про навчання, поведінку. Здуйте його з долоньок, нехай вони розлетяться по школі й збуваються цілий рік.

 

     Бажання бажаннями, але хороша пам’ять та увага нам потрібні. Адже ці головні якості найважливіші для успішного навчання. Тому зараз кожен з вас отримає по одній фантастичній пігулці, яка розроблена в спеціальній секретній лабораторії та має назву «Пігулка уваги та пам’яті».

Батьки роздають пігулки дітям під музичний супровід

 

Вчитель. А зараз ми виконаємо з вами останній магічний ритуал « Звернення до повелителя високих балів», під час якого ви повинні 3 рази, піднімаючи руки вгору, повторити такі слова Оннімдів ан яситачван юажаб

Учні хором повторюють слова 3 рази

 

 Вчитель. А як ви вважаєте, що ви побажали? Щоб дізнатися ви повинні прочитати фразу навпаки.

Учні читають Бажаю навчатися на відмінно

 

Вчитель. Настав час заробити високі бали в чесній боротьбі! Для цього прошу вас створити 2 команди.

Учні утворюють 2 команди

Вчитель. Кожній команді потрібно придумати назву, девіз та обрати капітана. А батьки тим часом оберуть склад журі, бо саме вони будуть сьогодні оцінювати виступ команд. Час на підготовку 2 хвилини.

Представлення команд

Оцінювання журі

Вчитель. Увага! Розпочинаємо перепону 2 -Веселі уроки.. Першим у розкладі – урок біології. Зараз, шановні команди, вам по черзі будуть задані запитання, за кожну правильну відповідь ви отримаєте 2 бала. Якщо перша команда відповіла неправильно, то є можливість заробити бали є в другої команди. Приготувалися. Почали!

Запитання

  1. Яка пташка вміє рахувати роки нашого життя? (Зозуля)
  2. Яку пташку врятувала Дюймовочка? (Ластівка)
  3. Гриб у горошок. (Мухомор).
  4. Пташка-кухар, яка варить кашу. (Сорока)

 

Урок трудового навчання

Кожна команда отримує листки паперу. За 1 хвилину вони повинні виготовити найбільшу кількість поробок з паперу (літачки, кораблики тощо)

 

Урок математики

Вам потрібно провести математичні обрахунки і назвати правильну відповідь.

Завдання

  1. Шестиголовий дракон прожив на світі 600 років. Скільки років прожила кожна голова дракона? (600 років)
  2. Червона Шапочка несла бабусі пиріжки: 10 з капустою, 14 з грибами, 16 з м’ясом. Половину пиріжків їй довелося віддати Вовку, щоб він не турбував бабусю, а ½ частину пиріжків, які залишилися вона з’їла сама. Скільки смачних пиріжків залишилося бабусі? (10)
  3. З 20 кг корінців, якщо прочитати всі заклинання, можна виготовити 20 г чарівного порошку. Скільки грамів такого порошку можна виготовити з 100 кг корінців? (100г)
  4.  Скільки 9 у ряді цифр від 0 до 100? (20)

 

Весела перерва

Команди по черзі повинні виконати уривки з пісень, у яких згадуються імена.

 

Урок мови

Шановні команди, вам потрібно за 1 хвилину з літер даного слова утворити найбільшу кількість нових слів. Це слово п’ятикласник (напр.: клас, лак, тин, ас тощо).

 

         Весела перерва

Оскільки у нас день народження, тому команди повинні привітати одна одну з цим святом.

Журі підводить підсумки змагань

Ведучий:  Зазвичай на свято приходять телеграми з вітаннями. І наше свято не

виняток.

Телеграма №1 Учні! Наполегливо гризіть граніт науки. Ми завжди з вами!  Стоматологічний кабінет

Ведуча: Телеграма №2 Шановні вчителі та учні! Навчання – світло, але не забувайте вимикати його коли йдете додому!  РЕС

Ведучий:  Телеграма №3 Учні, закривайте крани не капайте на мізки вчителям. Водоканал

Ведуча: Телеграма №4 Шановні учні не псуйте кров учителям. спілка донорів

Ведучий:   Телеграма №5  Діти. Бережіть хлібні вироби! Не вішайте лапшу на вуха вчителям!   Хлібокомбінат

Ведуча: Телеграма №6 Батьки! Винагороджуйте своїх дітей за успіхи!

Комітет з призначення  Нобелівських премій

Учень:        Нас 26 в класi,

                     Ми всi одна сiм’я,

                     Стараємось все вчити

                     Вiд А до Я, вiд А до Я.

 

Учень:       Усi ми в класi рiзнi,

                    І хоч не порiвну всiх нас

                    15 дiвчаток та 11хлоп’ят.

 

Учень:       Ми сильні, спритні і швидкі

                    І живемо – не тужимо!

                    В серцях у нас здоров'я дух,

                    Бо ми із спортом дружимо!

 

Учень :    І всi талановитi:

                  На кого ти не глянь.

                  Нема у нас не здiбних,

                  У кожного - талант.

 

Ведуча:      Можна музику послухать,

                    Можна й наспiвати,

                    А завзяті Дмитро та Влад,

                    можугь нам зiграти.

 

Ведучий:  Музична композиція . Виконує………………..

 

Перепона № 3

Класний керівник:      Відгадайте ще таку загадку:

Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься … (Україна)

Класний керівник: Любі учні! Ви народилися в незалежній Україні. Саме від вас залежить її подальша доля. Якщо ми будемо любити свою Батьківщину, наполегливо працювати, вірити у краще майбутнє, то обов'язково здолаємо усі негаразди

       

Діти, а що Вам відомо про нашу країну?

 

Учень: Україна знаходиться у  південно-східній частині Європи.

Учень: Україна межує з Росією, Білоруссю, Польщею, Словаччиною та Угорщиною, Румунією та Молдовою)

Учень:  Наша  країна омивається Чорним й Азовським морями)

Учень: Найбільшою річкою є  Дніпро.

Учень: На території України є Карпатські та Кримські гори

Учень: Національними символами держави є  Герб, гімн, прапор.

Учень: Україна стала незалежною  24 серпня 1991 року.

Учень: Головним документом нашої держави є Конституція, прийнята 28 червняя 1996 року.

Учень: Президентом нашої держави  є Зеленський Володимир Олександрович

Класний керівник: Молодці! Я дуже рада, що у 5 класі такі хороші, завзяті, розумні учні, справжні громадяни України. Кожному новонародженому громадянину видається свідоцтво про народження, так і 5клас у свій день народження отримає свідоцтво про народження.

 Ведучий:  Для вручення свідоцтва про народження 5 класу та посвідчень п’ятикласника запрошуємо директора школи Людмилу Зіновіївну Крицьку

( Вручення посвідчень п’ятикласників )(слайд 8,9)

Ведучий:   Пісня «Україна – моя».

 

Класний керівник: Наступна перепона № 4, яка має назву «Весела перерва». Вам, дорогі п’ятикласники, необхідно розвеселити гостей на нашому святі.

 

Ведуча:      Оголошуємо веселу перерву.

 

Футболісти

Грали на подвір’ї хлопчаки в футбол.

 Петрик як ударив

 І відразу - “гол”!

 М’яч в чужу квартиру

 Тільки зашумів:

 Пауза у хлопців,

 Петрик занімів.

 Йде дідусь Кирило

 І несе м’яча:

 - Чий це, признавайтесь!.., -

 Та гравці - мовчать.

 - А вікно розбилось?

 Зважився Андрій.

 Дід мугикнув: - Ціле.

 - Ціле? Значить, мій!

 

Дивний школяр

Двох онуків дід старий

Посадив на руки

Та й розказує казки,

Слухають онуки.

Раптом менший запитав:

— А скажіть, дідусю,

Ви ходили в перший клас?

— Та ходив, Павлусю.

— От був номер! — малюки

Сміхом залилися,

— Як до школи ви прийшли

З бородою й лисі.

   Засвоєний урок

За якусь провину батько

Ставить Петю у куток .

Той насупився і каже:

– Добрий матиму урок!

Ось як виросту,то стану

Архітектором домів,

Щоби зводити будинки

Тільки круглі,без кутків!

 

Природознавець

Вчителька на осінь учням

Стала натякати:

– А коли в садку найкраще

Яблука зривати?

І хлопчисько, що все знає,

Відповів з-за парти:

– Як прив'язана собака

І немає варти!

 

ОГОЛОШЕННЯ

На зупинці біля школи купа оголошень,

Та одне цікаве дуже розглядав найдовше.

«Загубив наш учень вчора сумку із книжками ,

Просьба , люди , хто щось знає , зв’язуйтесь з батьками.

Сумка має чорну ручку , синя, однотонна ”,

Нижче почерком дрібним був номер телефона .

А ще нижче хтось надряпав дуже неуміло

Ще й доповнення маленьке , чесне й дуже сміле:

«Люди добрі , не нервуйте моїх маму й тата ,

Тож щоденника не треба зовсім повертати”.

 

Виправлена оцінка

Мама дивиться в щоденник п’ятикласника. А там двійка закреслена, і поруч стоїть

четвірка. Мама, з жахом:

- Іванко! Що це таке ?!

Іванко, спокійно дивлячись на маму:

- Нам вчителька сказала, що якщо ми захочемо, то можемо виправити

 Ведуча: Разом з тим, ми не залишилися поза увагою й серед старшокласників – наших наставників.

  Ведучий: Любі друзі, ми готові прийняти ваші повчання й критику, ми раді прислухатися до ваших порад. До слова зарошуємо голову Шкільного учнівського самоврядування  та його заступника.

(На сцену виходять голова учнівського парламенту і його заступник)

Голова:    Послухай, а бойова у нас малеча –

                 так упевнено щебече.

                           Не стрічала ще таких!

                           Мабуть, буде діло з них.

Заступник:  Я цілком з тобою згідна.

                    Гарне, цікаве свято дітки підготували,

                    а як вже  проявили себе! ! ! !

 

Голова:  Думаю, що такий день обов'язково настає в житті кожної людини, але буває один-єдиний раз. Можливо, тому він такий хвилюючий?

Заступник: Можливо. Але, впевнена, що він запам'ятається нашим п'ятикласникам надовго.

Голова: Дорогі учні 5 класу. Сьогодні ми приймаємо Вас до  великої шкільної родини. Нехай ваше шкільне життя буде щасливим,  хай стеляться  вам сонячні дороги в широкий світ знань і несіть гордо звання «П' ятикласника».

Заступник:  Але ви повинні знати такі правила:

Пам*ятка 5 класнику зачитують 11 класники

 

 

     Класний керівник: Отож, ще раз вітаю, дорогі п’ятикласники! Прийміть у подарунок           музичну композицію від Вашого однокласника ……….

 

 

Класний керівник: Ми дійшли до  останньої перепони. Нам залишилося виконати останній ритуал.

Кожен із вас пов'язує навчання в школі з певними сподіваннями та мріями.

Ви зараз напишете  листи, але листи не прості … Це листи у майбутнє… Напишіть  мрії та побажання своєму класу та однокласникам…Ці листи я буду зберігати у капсулі часу і відкрию їх у 11 класі на святі Останнього дзвоника.

 

 Ведучий: Пісня «Музика рідного дому»

Вчитель.  Ось і закінчився ще один навчальний день. Сьогодні ми провели велику кількість ритуалів, виконали ряд завдань і щоб все це почало діяти, нам необхідно щоб прозвучали слова клятви.  І першу клятву проголошу я.

(На фоні лагідної музики)

 

Я, _Галабіцька Ольга Адамівна , класний керівник 5 класу  Ліцею №2 м. Хоростків, поклавши праву руку на класний журнал, а ліву – на пряники урочисто обіцяю:

  • дітей навчати;
  • прикладом їм бути;
  • свята організовувати;
  • батьків до роботи залучати;
  • двійками не зловживати;
  • скарги рідше в щоденники писати;
  • від напастей вберегти;
  • до одинадцятого класу довести.

 Обіцяю,…..

 

         Батьки(хором, на фоні музики)

 Ми, батьки учнів 5 класу, поклавши праву руку на щоденники дітей, а ліву – на ремінь, урочисто клянемося:

  • дітям у навчанні допомагати;
  • задачі вирішувати правильно;
  • твори писати розбірливо;
  • щоденники в суботу провіряти;
  • міри швидко приймати;
  • на зборах виступати активно;
  • всі проблеми вирішувати оперативно.

Обіцяємо!

 

Учні (Разом)
Обліцяємо:

  • ніколи не приходити до школи з невивченими уроками;
  • не закінчувати семестр з поганими оцінками;
  • ніколи не запрошувати батьків на збори за 5 хвилин до їх початку;
  • не показувати щоденники батькам у свята  й дні народження.
  • Клянемось!

 

Ведучий :   Пісня «Школа – весела сім’я».

 

              Ведуча:   А наше свято добігло до кінця!

 

Ведучий:  До нових зустрічей

 

 

Побажання від вчителя та батьків. Батьки запрошують на іменний торт.

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку