Пізнавально-виховний захід «1000 і одна професія» для молодшого та середнього шкільного віку

Про матеріал

Захід розраховано на вихованців молодшого та середнього шкільного віку, яким через декілька років належить зробити один з найбільш відповідальних, визначальних їхню долю виборів - вибір професії. Тому мета заходу – допомога у виборі професії. Форма проведення: пізнавально-виховна, тому що вибір професії — це справа не одного дня. Методи і методичні прийоми: демонстрація інформаційних відеороликів, бесіда-діалог, кросворд, загадки, фізкультхвилинка, відгадування загадок, вікторина, продуктивна діяльність дітей тощо.

Перегляд файлу

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Відділ освіти Татарбунарської райдержадміністрації

КЗ «Татарбунарський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Татарбунарської районної ради Одеської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавально – виховний захід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                    Сценарій підготувала

                                                                                                керівник гуртків БДЮТ

                                                                                                               м. Татарбунари

                                                                                        Приходько Тетяна Андріївна                      

 

 

 

 

2017

 

«Кожна людина народжується

для якогось діла».

(Е. Хемінгуей.)

 

«Багатством живиться лише тіло, а душу звеселяє споріднена праця».

(Г. Сковорода.)

 

«Щирий скарб для людей - уміння трудитися»

(Эзоп)

 

«Задоволення має бути нагородою за працю».

(К. Гельвецій.)

 

 

Мета:

  • ознайомити вихованців із різноманітним світом професій;
  • сприяти професійній орієнтації вихованців;
  • розширити знання гуртківців про професії, які мають сталий попит на ринку праці;
  • розвивати ділові якості, критичне ставлення до себе, до своїх можливостей;
  • виховувати шанобливе ставлення до будь – якої професії;
  • Розширити і закріпити знання вихованців про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці;
  • поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею;
  • викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати;
  • сприяти розвитку трудової активності і працьовитості.

Наочне оформлення: буклети з міського центру зайнятості, плакати з висловами відомих людей (Е. Хемінгуея, Г. Сковороди, Єзопа, К. Гельвеція,) про професії (5 шт.), профорієнтаційна література, плакати «Типи професій» (4 шт.), бібліотечна література про професії.

Музичне оформлення: фанфари для початку та закінчення заходу, музичний фон, музика для гри, презентація.

Обладнання: ноутбук, колонки, стелаж для літератури, мікрофон, 5 стільців, журнальний стіл, саморобний телевізор, дошка, крейда.

Реквізити: папка для ведучої, 3 сценарії, костюми пекаря, кухаря, продавця, шофера, учителя, садівника, будівельника, пралі, кросворд на ватмані, маркер, коробка з предметами відповідно до професій, картки із зображенням професій, цукерки для гри «Плутанина» (10 шт.), шоколадні монетки (37 шт.)

 

 

 

ВСТУП

Актуальність теми: понад 40 тисяч професій налічується всього у світі. Як знайти ту єдину, свою, щоб їй служити і приносити користь людям і суспільству? Як же уникнути помилок і розчарувань у виборі професії? Я впевнена, що після заходу вихованці замисляться, яку обрати собі професію по душі й не стануть блудними синами у цьому світі. Для цього і проводиться пізнавально-виховний захід «Тисяча і одна професія».

Врахування вікових особливостей вихованців: захід розраховано на вихованців молодшого та середнього шкільного віку, яким через декілька років належить зробити один з найбільш відповідальних, визначальних їхню долю виборів - вибір професії. Особливо складно зробити цей вибір в молодому віці, коли ще немає за плечима багатого життєвого досвіду, коли недостатньо інформації для прийняття цього життєво важливого рішення. Тому мета заходу – допомога у виборі професії.

Форма проведення: пізнавально-виховна, тому що вибір професії — це справа не одного дня. Є надія, що виховний захід – це тільки початок, а вдалий вибір залежить від самих дітей. Звичайно, всі галузі й професії не згадаються але ми можемо зараз допомогти дітям підготуватися у визначенні цілей на майбутнє; надати допомогу у виборі професії до душі; як уникнути помилок і розчарувань у виборі професії; з’ясувати зміст мотивів вибору професії і сприяти розвитку зосередженості, щоб не розгубитися в різноманітності; розвивати ділові якості, критичне ставлення до себе, до своїх можливостей, до дійсності; виховувати бажання працювати, не лінуватися, виховувати шанобливе ставлення до будь-якої професії.

Методи і методичні прийоми: демонстрація інформаційних відеороликів, бесіда-діалог, кросворд, загадки, фізкультхвилинка, відгадування загадок, вікторина, продуктивна діяльність дітей тощо. Такі методи та прийоми дозволяють дітям у навчально-виховній формі мотивувати їхню подальшу навчальну діяльність при виборі професії, розширити знання вихованців про професії, які мають сталий попит на ринку праці.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Хід пізнавально - виховного заходу

Зал прикрашений плакатами з висловами про працю

«Кожна людина народжується для якогось діла». (Е. Хемінгуей.)

«Багатством живиться лише тіло, а душу звеселяє споріднена праця». (Г. Сковорода.)

«Щирий скарб для людей - уміння трудитися» (Эзоп)

«Задоволення має бути нагородою за працю». (К. Гельвецій.)

На сцену виходять ведуча та четверо кореспондентів

ФАНФАРИ

Ведуча:    Сідайте, діти, у гурті

 Зустрілися ми знову!

 Про славні руки золоті

 Ми поведем розмову.

  Ті руки звичні до землі,

 Будують, вміють шити…

 Ми часто бачимо мозолі

 На їх долонях, діти.

Всі разом:  Всі вдячні золотим рукам,

 Ми теж їх поважаєм.

 Тож хочем  вам розповісти

 Усе про них, що знаєм.

1-й кореспондент:  Поки ти їв, і спав, і ріс

Поки малий ще ти на зріст,

Мабуть, вже тисячі людей

Подбали про життя твоє.

2-й кореспондент:  Аби ти добре ріс,

Аби ти добре їв,

Щоб ти спокійно спав

І в різні ігри грав.

3-й кореспондент:  Ти став здоровий, молодець,

Сміливим і умілим,

А чим порадуєш людей,

Яким хорошим ділом?

Кореспонденти сідають біля сцени на стільцях

Ведуча: Чи задумувались ви колись хоч на хвилинку про те, скільки людей прикладає щодня зусиль, для того щоб всім людям було що поїсти, вдягнути, взути, щоб вдома у кожного було світло, тепло, щоб ви - школярі мали у своїх портфелях підручники та зошити, для того щоб вчитися, щоб в кожній хаті був телевізор, меблі, побутові прилади – все для життя?

 Якби порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б. Мине кілька років, і кожен із вас повинен буде вибрати свій шлях у величезному дорослому світі. Це означає, насамперед, вибір професій. Існує величезна кількість професій і спеціальностей. Чим більше професій вам знайомо, тим ширша можливість вибору, а отже, - і більше шансів знайти і вивчити ту професію, у якій саме ви будете віртуозом, досягнете успіху, зможете виявити свою особистість. І тому сьогодні я вас запрошую в захопливу подорож у світ професій разом з телепередачею «Тисяча і одна професія» з Ніколаєвою Анною на каналі ТМВТР «Твоє майбутнє в твоїх руках», де ви дізнаєтеся про різні спеціальності людей, різні напрямки роботи, навіть про такі професії, які ще ніколи не чули.

Вмикається телевізор, починається телепередача

Музичний відеоролик початку ТІОП – «Тисяча і одна професія» (Слайд 1)

Диктор: Доброго дня, юні друзі, з вами в ефірі телевізійна передача «Тисяча і одна професія».

Сьогодні в програмі: (Слайд 2)

  • Що таке професія?
  • Як знайти серед тисяч ту єдину, яка стане справою всього життя?
  • Сенсація! Президент – це не професія?
  • Новина року – вчені дізналися, яка найголовніша професія!

Диктор: Давайте спочатку давайте з’ясуємо, що означає слово «професія». Слово ведучій Приходько Тетяні Андріївні.

Ведуча: Професія – це вид трудової діяльності людини, що вимагає певного рівня знань, спеціальних вмінь, підготовки людини і при цьому є джерелом існування.

Диктор: У світі існує безліч професій. Як же зорієнтуватися се­ред цієї кількості? Як знайти серед тисяч ту єдину, яка стане справою всього життя?

Послухайте повідомлення і, можливо, саме ця інформація допо­може прояснити ситуацію.

Ведуча озвучує

(Слайд 3). Професія — це певний вид праці. У кожній професії є свої різновиди праці, які називають спеціальностями. Наприклад, немає професії «учитель всього», а є учитель початкових класів, математи­ки, фізики тощо. Наприклад, професія лікар.

Спеціальність – лікар-хірург, лікар-терапевт.

В межах однієї спеціальності може бути ще більш вузька спеціалізація. Наприклад, спеціальність – хірург, спеціальність – нейрохірург, кардіохірург, пластичний хірург. (Слайд 4)

Презентация1.jpg

Посада – це службове становище, пов’язане з виконанням обов’язків у який-небудь установі на підприємстві або закладах.

Цей службовий обов’язок може виконувати людина, що володіє будь-якою спеціальністю, але відповідає певним вимогам.

Наприклад, директором школи може бути і вчитель історії, і вчитель російської мови та літератури, і вчитель математики. (Слайд 5)

Презентация2.jpg

Світ професій дуже великий: їх налічується близько шести тисяч. На вашу думку президент – це професія, спеціальність чи посада?

Діти дають відповіді

 Президент – це державна посада, на яку в Україні обирають шляхом таємного голосування строком на п’ять років. Анно?

Диктор: Сьогодні ми познайомимося із професіями різних людей, а також із професіями ваших батьків. Уявіть, що було б, якби не стало шкіл, інститутів, університетів.

Діти відповідають

Так, дійсно, люди не змогли б отримувати знання, а якщо немає знань, то не можна працювати. Мабуть, без праці життя на Землі не могло б існувати. Праця — джерело добробуту людини. У сучасному суспільстві існує розподіл праці. Люди різних професій працюють не тільки для себе, а й для інших людей. Професія — це вид трудової діяльності, що вимагає певних знань і навичок. У різних галузях людської діяльності за певний час сформувалися різні провідні професії. З ними ми зараз і познайомимось. Наша постійна рубрика «Новини» і я передаю слово нашому спеціальному кореспонденту Прокопець Дарині. (Слайд 6).

Демонстрація відеоролика із записом виступу (Слайд 7)

1-й Кореспондент: Так, студія, на зв’язку. Здрастуйте.

 Обираючи собі професію, пам’ятайте про головну, яка є для вас сьогодні. Про неї дуже влучно сказав знайомий вам поет А. Костецький у своєму вірші «Найголовніша професія».

 

   Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

 

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

 

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

 

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

 

Зараз ми знаходимося в районному будинку дитячої та юнацької творчості м. Татарбунари. У гуртках ми провели анкетування серед усіх вихованців. На питання «Ким ти хочеш бути?» було отримано наступні відповіді: (Відповіді вихованців у відсотках - діаграма).(Слайд 8)

Економістом – 16%

іміджмейкером – 15%

працівником ДАІ – 9%

лікарем – 9%

юристом – 7%

вчителем – 6%

Студія?

Диктор: Дякуємо. Нагадую, на зв’язку була Прокопець Дарина. А ми повернемося після рекламної паузи. (Слайд 9)

Виходить ведуча

Ведуча: При виборі професії треба враховувати, які освітні галузі найважливіші. Проведемо гру «Що найважливіше». Я називатиму фах, а ви – шкільну дисципліну, яка найважливіша для цієї професії.

Глядачі відповідають разом

 Економіст – математика.

 Лікар – біологія.

 Фармацевт – хімія.

 Археолог – історія.

 Геолог, еколог – географія, біологія.

 Інженер – математика, фізика.

 Програміст – інформатика.

 Перекладач – іноземна мова.

 Якщо ви вже визначилися з вибором професії, то будете тепер знати, який предмет вивчати найкраще.

Упізнайте професію та скажіть мені її назву. На дошці записані слова: секретар, воротар, будівельник, вихователь, пекар, водій, космонавт, поет, вчитель, художник, кухар, хлібороб, льотчик, лікар.

Ведуча диктує речення, а діти продовжують

Все запише секретар,

На воротах — воротар,

Хворого лікує лікар,

Тістечка готує пекар,

Вчитель вчить дітей у школі,

Хлібороб працює в полі.

На тролейбус, на трамвай

Ти скоріш уже сідай.

Видно за вікном будинки,

Довезе вас до зупинки. (Водій)

В дитсадок ви всі ходили,

Хороводи там водили.

Вчили вас там малювати,

Перші буквочки назвати. (Вихователь)

Далеко-далеко від дому,

Ген-ген в степовому краю

Сіяють вогні космодрому,

І я у скафандрі стою. (Космонавт)

Будує будинок…будівельник;

Керує літаком…пілот;

Малює картини…художник;

Пише вірші…поет;

Готує  їжу…повар.

Молодці, все відгадали. (Слайд 10)

Диктор: Дякуємо, що дочекалися нас. В ефірі телевізійна передача «Тисяча і одна професія» з Ніколаєвою Анною. Наступна наша рубрика «Гаряча десятка». Надаю слово нашому спеціальному кореспонденту Приходько Владиславу. (Слайд 11)

Демонстрація відеоролика із записом виступу (Слайд 12)

2-й Кореспондент: Доброго дня. Вихованцями гуртків «Паперопластика» та «Орігамі» Будинку дитячої та юнацької творчості м. Татарбунари була виконана статистична робота-опитування всіх вихованців гуртків по темі «Ким працюють ваші батьки?» Підсумки показали, що: (результати опитування у відсотках - діаграма).

10. 2% працюють за кордоном або в іншому місті

9. 2% безробітні

8. 3% міліціонерами

7. 5% лікарями

6. 7% приватними підприємцями

5. 8% водіями

4. 9% бухгалтерами

3. 10% економістами

2. 16% вчителями

1. 17% продавцями

Студія?

Диктор: Дякуємо Владислав. А ми повернемося після рекламної паузи. (Слайд 13).

Рекламна пауза. Виходить ведуча

Ведуча: Діти, давайте попрацюймо! Прошу всіх підвестися зі своїх місць. Повторюйте за нами.

         Нумо, діти, до роботи!

         Покажіть свою охоту.

         Зараз дрова рубаємо,

         Тепер багаття розкладаємо,

         У відрі воду носимо,

         Потім кашу варимо.

         А тепер усі співаємо,

         Та ще й гарно танцюємо,

         Усіх розважаємо.

Розім’ялись? Давайте трішки попрацюємо. Допоможемо бабі Парасці зібрати картоплю.    

Конкурс «Допоможи по господарству»

Правила конкурсу: потрібно дві команди по п’ять гравців. У кожної команди є відро, у яке потрібно зібрати якнайбільше картоплі. Тоді, коли почне грати музика ви маєте почати збирати картоплю. Яка команда назбирає більше картоплі і стає переможцем.

Молодці, добре попрацювали! (Слайд 14)

Диктор: Дякуємо, що дочекалися нас. В ефірі телевізійна передача «Тисяча і одна професія» з Ніколаєвою Анною. А зараз пропонуємо вам прогноз професій з Татарбунарського районного центру зайнятості. Його підготував наш спеціальний кореспондент Пастухіна Христина. (Слайд 15)

Демонстрація відеоролика із записом виступу (Слайд 16)

3-й Кореспондент: За інформацією Татарбунарського районного центру зайнятості актуальними професіями на ринку праці регіону є: продавець столяр, електрогазозварник, бармен, бухгалтер, охоронник, вантажник, маляр, касир, слюсар, та інші. Студія?

Диктор: Дякуємо. Нагадую, на зв’язку була Пастухіна Христина. А ми повернемося після рекламної паузи. (Слайд 17)

Рекламна пауза. Виходить ведуча

Ведуча: Скажіть, будь ласка, хто з вас вже мріє кимось стати? Хто обрав професію?

Діти відповідають

Коли ви обов’язково оберете собі професію, то вам обов’язково знадобиться те, чого ви навчалися у школі.

Пропоную вам відгадати невеличкий кросворд.

На кожну загадку виходить переодягнений у костюм вихованець

Презентация1.jpg

  1. Прокидається він рано

І пече нам хліб духмяний,

Бублики і пиріжки,

Пряники, медівники. (Пекар)

  1. Хто на кухні хазяйнує,

Хто каструлями керує,

Із ножем працює вправно

І смачні готує страви? (Кухар)

  1. Продаю я залюбки,

Книги, іграшки й ляльки.

Ви купуйте все завзято,

Будуть раді всі малята. (Продавець)

  1. У нас цю професію знають усі:

Сидить за кермом вантажівки й таксі,

Вантаж і людей він по місту розвозить

У літню спекоту й зимові морози. (Шофер)

  1. Як приходимо у клас,

Там чекає він на нас.

Вчить писати і читати,

І невтомно працювати. (Учитель)

  1. Квіточки попідливає,

Кущики попідстригає...

Для рослинок — чарівник,

Любить землю... (садівник).

  1. Хто садочки побудує, школу й магазин?

Щоб було де людям жити,

Він вам побудує дім. (Будівельник)

  1. Що без неї ми б робили?

Мабуть, всі брудні б ходили.

Чисту постіль й рушники

Приготує залюбки. (Праля)

От ви і розгадали всі загадки, яке ключове слово вийшло? (Професія) Так. (Слайд 18)

Диктор: Дякуємо, що дочекалися нас. В ефірі телевізійна передача «Тисяча і одна професія» Наступна наша постійна рубрика «Ярмарок професій» разом з кореспондентом Данильченко Єлизаветою. (Слайд 19)

Демонстрація відеоролика із записом виступу (1 частина) (Слайд 20)

4-й Кореспондент: Ярмарки на Україні існують давно. Спочатку для обміну речей, пізніше для торгівлі. Бо ярмарок це торгове дійство. Нині на ярмарках все частіше організовують виставки, на яких підписуються контракти купівлі-продажу. Проводяться зустрічі з цікавими людьми і концерти аматорських колективів. На нашій виставці представлені деякі нові професії, про які ви, можливо вже чули, а може й почуєте вперше. Але спочатку інформація з Татарбунарського районного центру зайнятості про професії, за якими є можливість працевлаштуватись сьогодні: (перелік професій) (слайд 21)

Охоронець

Продавець

Медсестра

Кочегар

Демонстрація відеоролика із записом виступу (2 частина) (Слайд 22)

А тепер докладніше про нові цікаві професії.

Деякі спеціальності не існували, тому для них ще не знайдено відповідних українських назв.

 (Слайд 23) Промоутер. Наприклад, діджеїв у нас вистачає, а спеціалістів, які можуть зробити популярним клуб або організувати більше двох концертів на місяць, поки можна перерахувати на пальцях.

  (Слайд 24) Арт-консалтинг – це професійні консультації з образотворчого мистецтва. В ідеального спецiалiста має бути кандидатський ступінь і досвід роботи у великому музеї.

  (Слайд 25) Дієтолог. Особистий дієтолог, так само, як і родинний лікар, повинен знати про вас усе і спілкуватися з вами як мінімум раз на місяць. Також йому мають бути відомі генетичні особливості пацієнта, психологічний стан і шкідливі звички.

  (Слайд 26) Бренд-менеджер. Хороший бренд-менеджер зобов’язаний за час своєї роботи вивести доручений йому бренд на абсолютно новий рівень – наприклад, переконати мільйони людей, що перед ними – не звичайний кефір, а багатий полівітамінами і мінералами супердієтичний напій для успішних молодих людей.

  (Слайд 27) Агент зірки – людина, яка представляє інтереси знаменитості. Саме за ним бігає преса, домовляючись про інтерв’ю, йому дзвонять організатори концертів або зйомок. Для вдалої кар’єри агентові необхідно знати, як працюють засоби масової інформації, і бути знайомим з основними „акулами” журналістського світу, тому досвід роботи у пресі йому не завадить.

(Слайд 28) Креативний директор - Це мрія випускників усіх творчих вишів. Креативні директори потрібні на телеканалах, у рекламних агенствах, пресі і книжкових видавництвах. Основне завдання цієї людини – придумувати нові образи, нестандартні ідеї та оригінальні ходи.

  (Слайд 29) Консультант із закупівлі продуктів. Основні функції – знати, в яких постачальників краще придбати продукти. Консультант ресторану зобов’язаний ще й дбати про імідж і спеціалізацію закладу: для італійського ресторану дібрати правильного постачальника макаронів, а для французького – якісного сировара. Приватні клієнти платять консультантам, аби дізнатися, де взяти продукти для алергіків, екологічно чисті або приготовані за особливою технологією.

(Слайд 30) Грумер. Професія „собачого стиліста” з’явилася на початку 90-х після масового виведення незнаних раніше порід собак. Грумер необхідний для собак, яких треба часто підстригати (пуделі, тер’єри, шнауцери). Найдорожчі грумери займаються лише виставковими собаками – таких майстрів мало, і записатися до них дуже складно.

У мене на цей час вся інформація. Студія? (Слайд 31)

Диктор: Дякуємо, Лізо. І я передаю слово нашій ведучій.

Виходить ведуча

Ведуча: Щоб легше було орієнтуватися у світі професій, люди їх систематизували за певними ознаками і умовно розділили на групи. Наприклад, за видами діяльності існує 5 типів професій:

  1. людина-природа                                                 2) людина-техніка

                            

  1. людина-художній образ                                  4) людина-знакова система

                              

  1. людина-людина

А щоб краще запам'ятати групи професій, давайте їх повторимо. Повторюйте разом з нами рухи.

Виходять на сцену всі кореспонденти та разом з ведучою

показують рухи, глядачі повторюють

Людина-природа: копаємо

Людина-техніка: пиляємо, стукаємо

Людина-художній образ: аплодуємо

Людина-знакова система: встаємо - сідаємо

Людина-людина: потискаємо руки сусідам.

Давайте пограємо у гру «Плутанина».

Гра «Плутанина»

У мене є пакунок. Але речі у ньому перемішалися. Давайте розкладемо їх відповідно до професій. Запрошую вийти 10 гравців.

Правила гри: на картинках – зображення людей різних професій. Доберіть інструменти, які потрібні для їхньої роботи. Кожен гравець по черзі підходить до пакунка, дістає інструмент та кладе його на картинку з потрібною професією. За правильно виконане завдання ви отримаєте цукерку.

Виходить на сцену 2-й кореспондент

Професій безліч є цікавих,

Але свою вгадати як —

Щоб добре діло й добра слава?

І я собі міркую так:

Потрібно лікувать хвороби,

Водить у космос кораблі,

Та я із роду хліборобів,

І родовід мій — від землі.

Степ перейти — життя прожити,

То не такі прості слова,

Життя утворене від жита,

Бо хліб — усьому голова.

Раніш од сонечка вставати,

Погладить колос на ходу!

 Ні, я, мабуть, не в космонавти, —

 У хлібороби я піду.

Ведуча: Скажіть, будь ласка, людина, яка працює, що вона отримує? (Заробітну плату) Правильно. Пропоную вам цікаву вікторину, за відповіді на яку ви отримаєте заробітну плату у вигляді монетки.

Ведуча підходить до глядачів і задає запитання кожному

Вікторина «Світ професій»

■ Лікар, сталевар, будівельник - це... Професії.

■ Хто навчає школярів основ різних наук? Вчитель.

■ Хто головний на кораблі? Капітан.

■ Хто допомагає зберегти здоров'я домашнім тваринам? Ветеринар.

■ Хто головний чоловік у лісі? Лісник.

■ Хто пише музику? Композитор.

■ Хто виконує твори (твори) композитора? Музикант.

■ Хто керує літаком: піднімає його в повітря, веде за потрібним курсом, приземлює на аеродромі? Льотчик.

■ Хто пише книжки? Письменник.

■ Хто намагається зробити будівлі не схожими один на одного? Архітектор.

■ Хто першим дізнається всі новини і приносить їх в редакцію? Журналіст.

■ Кому в роботі потрібні пензлі, фарби і мольберт? Художник.

■ Яка професія найбільш героїчна? Військовий.

■ Хто видобуває з-під землі кам'яне вугілля? Шахтар.

■ Як називають кухаря на кораблі? Кок.

■ Хто вміє робити нове взуття і лагодити стару? Швець.

■ Хто все життя вчиться: збирає всі знання про те, що відбувається навколо, шукає невідоме і незрозуміле? Вчений.

■ Хто вступає в бій з вогнем? Пожежний.

■ Хто водить відвідувачів по залах музею, розповідає про експонати? Екскурсовод.

■ Хто приводить в порядок музейні дивини? Реставратор.

■ Хто допоможе знайти потрібну книгу? Бібліотекар.

■ Хто вивчає, що відбувається з різними живими істотами, коли навколо них змінюється повітря або вода, з'являється зайвий шум або яскраве світло? Еколог.

■ Хто на верстаті робить з тоненьких ниток красиві полотна - тканини? Ткач.

■ Як називають людину, який придумав (винайшов) щось нове, раніше невідоме? Винахідник.

■ Хто шиє одяг для дітей і дорослих? Кравець.

■ Хто робить цвяхи, підкови та інші речі з розігрітого металу? Коваль.

■ Хто виплавляє метал? Металург.

У будинку протікає кран: хто його полагодить? Сантехнік.

■ Що за будинок без меблів? А хто її робить? Столяр.

■ Ким працював Пєчкін з книги про дядька Федора? Листоноша.

■ Завдяки його майстерності на сцені оживають улюблені герої. Актор.

■ Хто готує до роботи в театрі і цирку звірів і птахів? Дресирувальник.

■ Хто подорожує по різних місцях і вивчає надра землі? Геолог.

■ Хто допомагає людям інших професій управляти технікою? Інженер.

Представник якої професії керує процесами росту, визрівання, збору врожаю? (Агроном)

Представник якої професії слідкує за ростом, очисткою, посадкою рослин у лісі? (Лісник)

Назвіть найсолодшу професію. (Кондитер)

Ведуча: Чи знаєте ви таке прислів’я – «Хто не працює, той …. Не їсть»?!

Ви всі добре попрацювали, от і заробили собі монетки.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Виходять на сцену ведуча та всі кореспонденти

Ведуча: Обираючи професію, треба пам'ятати, що здійснити відповідальний крок вибору треба свідомо.

1-й кореспондент: Розподіл професій на погані й хороші, цікаві та не цікаві, легкі й важкі помилковий. Значення професії у людини залежить не від характеру роботи, а як до неї ставиться сама людина.

2-й кореспондент: Професію не слід обирати за компанію.

3-й кореспондент: Інколи за зовнішньою привабливістю професії приховані й труднощі.

Ведуча: Сподіваємося, ця подорож у світ професій була для вас корисною і цікавою. Можливо, що якась із названих сьогодні професій стане вашим вибором.  Нам хотілося б, щоб він був вдалим.

 Народна мудрість каже: щасливий той, хто радісно йде на роботу і з радістю повертається додому. Але, щоб радісно було йти на роботу, треба одержувати від неї задоволення, а це залежить від вдало обраної професії. Вибір професії — це справа не одного дня. Сьогодні ми зробили початок, а вдалий вибір залежить від вас. Щасти вам!

 Диктор: На сьогодні це вся інформація, яку ми для вас підготували. Дивіться нас у наступних випусках.  З вами була телепередача «Тисяча і одна професія» на каналі ТМВТР «Твоє майбутнє в твоїх руках». До нових зустрічей! (Слайд 31)

ФАНФАРИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік використаних джерел:

 

  1. http://te.zavantag.com/docs/242/index-9520.html?page=4
  2. http://5fan.info/jgeujgrnamerujgmer.html
  3. http://bukvarik.at.ua/publ/vikhovna_robota/vikhovni_godini/vikhovnij_zakhid_quot_cikavij_svit_profesij_quot/10-1-0-33

C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7057.JPG    C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7060.JPG

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7062.JPG    C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7066.JPG

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7067.JPG    C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7075.JPG

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7076.JPG    C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7079.JPG

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7086.JPG    C:\Users\Татьяна\Desktop\193_2101\IMG_7095.JPG

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мазур Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волницька Валентина Володимирівна
    Гарна, чітко продумана робота, матеріал якої стане в нагоді для вчителів,які працюють з різною віковою аудиторією.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2018
Переглядів
6837
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку