День відкритих дверейу 3 класі. "Добрий день, шкільна родино"

Про матеріал

День відкритих дверей. Добрий день, шкільна країно.

Мета: перевірити знання, уміння, навички, здобуті на уроках у 3 класі, залучити до співпраці батьків, прививати любов до знань, до родини.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вчитель. Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Це Шоу-огляд знань. Будуть змагатися дві команди дітей разом зі своїми батьками і отримувати бали за кожне правильно виконане завдання.

Спочатку дамо назву своїм командам...

ІІ. Робота над завданнями.

Завдання для першої команди учнів з української мови і читання.

1. Закінчи речення:

Вітер гойдає...

Хмари пливуть...

2. Дібрати антоніми:

розгорну (загорну) зачиню (відчиню)

занесу (винесу) вийду (зайду)

3. Утворити слова:

пра ник

ліс

про ок

ничиха

4.Розібрати за будовою: посадка

5. Яка частина мови?

Ранок, вишнева, прохолодний , заняття, пече, посадити.

6. Дібрати синоніми.

Сміятися (реготати), мокрий (вологий), пахучий (запашний)

7.З якого це оповідання?

« А знаєш, що, Грицю! Ось ти вибираєшся чумакувати, візьми й Тараса з собою.. .» («Малий Тарас чумакує», Антін Лотоцький)

8. З якого це вірша?

« Скатерть вишила, блузку вишила

Мамі лагідно подала» .(«Оленчині вишивки», Степан Жупанин)

9. Впізнай слово:

Омарашк - ромашка , тийвост - товстий, івецт -цвіте.

10. Розказати напам 'ять вірш.

Завдання для учнів другої команди з української мови і читання.

1. Закінчи речення:

На небі...

Пташки щебечуть...

2.Дібрати антоніми:

Насиплю (висиплю) виллю (наллю)

вилізу (залізу) заїду (виїду)

3. Утворити слова

від ити

сад

пере івниця овий

4.Розібрати за будовою: записка.

5.Яка частина мови?

Життя, класний, піднімає, будує, прапор, гірке.

6.Дібрати синоніми:

Іти (крокувати), тиша (спокій), чистий (охайний).

7.З якого це оповідання?

«Дяк погодився. Ще б пак - даровий наймит!» («Тарас у наймах», Оксана Іваненко).

8.З якого це вірша?

«Пусти мене! Мені, дитино мила, дорожча воля, ніж зерно твоє!» («Птиця», Дмитро Павличко)

9. Впізнай слово:

Пишинша -шипшина, уидйх- худий, орест -росте.

10.Розказати вірш напам 'ять.

Питання для першої команди учнів з природознавства.

1.Які птахи перші прилітають з вирію?(Шпаки)

2.Якого птаха і за що називають лісовою кішкою?(Сову, полює на мишей)

3.Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка)

4.Що то за гість, що темряву їсть? (День)

5.Ми лісові мешканцівправні будівельники. Будуємо всі разом житло із соснових голок(Мурахи)

Питання для другої команди учнів з природознавства.

1.Чому у птахів дзьоби різні?(Вони їдять різну їжу і по-різному її добувають)

2.Чому не можна брати яйця в гніздах птахів?(Тому що птах покине гніздо)

3. Яка це тварина: самої не видно, а пісню чути. (Комар)

4. В морі рибка золота кораблі переверта. (Кит)

5. Родич рака, ходить боком, живе у морі. (Краб)

Питання для учнів першої команди з математики.

1. Тулуб японського гігантського краба досягає 60см, а є краби-горошини з розміром тіла 2 см. У скільки разів тулуб крабагіганта більший від краба - горошини?(У 30 разів).

2.Мама спекла 19 пиріжків. Скільки гостей прийшло до Василька, якщо кожному дісталось по 2 пиріжки і 1 пиріжок залишився?(9 гостей)

3. Маса бурого ведмедя 35о кг, а білого 500кг. На скільки кг білий ведмідь важчий за бурого?(На 150кг)

4. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?(50)

Питання для учнів другої команди з математики.

1. Сестра старша від брата на 5 років. На скільки років вона буде старша від нього через 6 років? (На 5)

2.Уяви собі, що ти водій автобуса. В автобусі 28 місць, на яких сидять 12 жінок і 12 чоловіків. Крім них, в автобусі стоячи їдуть ще 5 чоловіків. Скільки років водію автобуса? (Скільки й тобі)

3. На дереві 7 гнізд було, по 8 птахів у них жило, не полохайте ви їх, а порахуйте, скільки всіх? (56)

4. Їжак живе 10 років, а життя зайця у 5 разів коротше. Скільки років живе заєць?(2)

Питання для першої команди дітей на розвиток мислення, ерудицію.

1. В який горщик не можна води налити?(В повний)

2.Яка тварина має найгучніший голос?(Крокодил)

3.Що можна бачити з заплющеними очима?(Сон)

4. Що таке кінологія?(Наука про собак)

Питання для другої команди дітей на розвиток мислення, ерудицію.

1. Де у коника вухо? (На нозі)

2.Яке колесо при різкому повороті автомобіля не повертається?(Запасне)

3.Що важче кілограм вати, чи кілограм заліза?(Однаково)

4.Стоїть два стовпи, а на стовпах бочка, а на бочці макітра, а на макітрі ліс. (Людина)

Питання для першої команди батьків

1. Що тримати біля хліба, щоб він не був черствий?(Сиру картоплю або сіль)

2. Як вивести жирні плями?(Посипати сіллю і потерти ватою з обох сторін)

3. В давнину: предмет, для прасування речей. (Рубель)

4. Підкована комаха. (Блоха)

5. Костюм диригента. (Фрак)

6. Нерідна дочка одного із подружжя. (Падчериця)

Питання для другої команди батьків

1. Як швидше зварити картоплю?(Кинути шматочок масла)

2. Як розвести масляну фарбу? (Оліфою)

3. Товстошкіра тварина?(Бегемот)

4. Спеціальність лікаря Айболита?(Ветеринар)

5. Овоч, складений з 90% води? (Огірок)

6. Предмет, яким дістають глечики з печі2(Рогач)

Складання віршів родиною за даним початком

І команда

Пригріло ясне сонечко

Співають вже пташки

………………………..

………………………..

ІІ команда

Прилинула весна

Квітуча, тепла, ясна

……………………..

……………………..

III. Підсумок уроку.

Нагородження команди - переможця.

Перегляд файлу

День відкритих дверей. Добрий день, шкільна країно.

Мета: перевірити знання, уміння, навички, здобуті на уроках у 3 класі, залучити до співпраці батьків, прививати любов до знань, до родини.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вчитель. Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Це Шоу-огляд знань. Будуть змагатися дві команди дітей  разом зі своїми батьками і отримувати бали за кожне правильно виконане завдання.

Спочатку дамо назву своїм командам...

ІІ. Робота над завданнями.

Завдання для першої команди учнів з української мови і читання.

1.      Закінчи речення:

Вітер гойдає...

Хмари пливуть...

2.      Дібрати антоніми:

розгорну (загорну)              зачиню (відчиню)

         занесу (винесу)                    вийду (зайду)

3. Утворити слова:

пра               ник

ліс

про                    ок

ничиха

4.Розібрати за будовою:  посадка

5. Яка частина мови?

Ранок, вишнева, прохолодний , заняття, пече, посадити.

6.      Дібрати синоніми.

Сміятися (реготати), мокрий (вологий), пахучий (запашний)

7.     З якого це оповідання?

« А знаєш, що, Грицю! Ось ти вибираєшся чумакувати, візьми й Тараса з собою.. .»   («Малий Тарас чумакує», Антін Лотоцький)

 

    8. З якого це вірша?

      « Скатерть вишила, блузку вишила

       Мамі лагідно подала» .(«Оленчині вишивки», Степан Жупанин)

 

   9. Впізнай слово:

      Омарашк - ромашка , тийвост - товстий, івецт -цвіте.

 

  10. Розказати напам ’ять вірш.

 

     Завдання для учнів другої команди з української мови і читання.

 1. Закінчи речення:

     На небі...

     Пташки щебечуть...

 

 2.Дібрати антоніми:

   Насиплю (висиплю)                 виллю (наллю)

   вилізу (залізу)                           заїду (виїду)

 

3. Утворити слова

                         від                                            ити

 

                                         сад

 

                   пере             івниця               овий

 

4.Розібрати за будовою: записка.

 

5.Яка частина мови?

 

   Життя, класний, піднімає, будує, прапор, гірке.

 

6.Дібрати синоніми:

  Іти (крокувати), тиша (спокій), чистий (охайний).

 

7.З якого це оповідання?

«Дяк погодився. Ще б пак - даровий наймит!» («Тарас у наймах», Оксана Іваненко).

 

8.З якого це вірша?

«Пусти мене! Мені, дитино мила, дорожча воля, ніж зерно твоє!» («Птиця», Дмитро Павличко)

 

9. Впізнай слово:

Пишинша -шипшина, уидйх- худий, орест -росте.

10.Розказати вірш напам ’ять.

 

Питання для першої команди учнів з природознавства.

 

1.Які птахи перші прилітають з вирію?(Шпаки)

2.Якого птаха і за що називають лісовою кішкою?(Сову, полює на мишей)

3.Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка)

4.Що то за гість, що темряву їсть? (День)

5.Ми лісові мешканці  вправні будівельники. Будуємо всі разом житло із соснових голок(Мурахи)

 

Питання для другої команди учнів з природознавства.

 

1.Чому у птахів дзьоби різні?(Вони їдять різну їжу і по-різному її добувають)

2.Чому не можна брати яйця в гніздах птахів?(Тому що птах покине гніздо)

3. Яка це тварина: самої не видно, а пісню чути. (Комар)

4. В морі рибка золота кораблі переверта. (Кит)

5. Родич рака, ходить боком, живе у морі. (Краб)

 

       Питання для учнів першої команди з   математики.

 

1. Тулуб японського гігантського краба досягає 60см, а є краби-горошини з розміром тіла 2 см. У скільки разів тулуб краба  гіганта більший від краба - горошини?(У 30 разів).

 

2.Мама спекла 19 пиріжків. Скільки гостей прийшло до Василька, якщо кожному дісталось по 2 пиріжки і 1 пиріжок залишився?(9 гостей)

 

3. Маса бурого ведмедя 35о кг, а білого 500кг. На скільки кг білий ведмідь важчий за бурого?(На 150кг)

 

4. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?(50)

 

Питання для учнів другої команди з математики.

 

1. Сестра старша від брата на 5 років. На скільки років вона буде старша від нього через 6 років? (На 5)

 

2.Уяви собі, що ти водій автобуса. В автобусі 28 місць, на яких сидять 12 жінок і 12 чоловіків. Крім них, в автобусі стоячи їдуть ще 5 чоловіків. Скільки років водію автобуса? (Скільки й тобі)

 

3. На дереві 7 гнізд було, по 8 птахів у них жило, не полохайте ви їх, а порахуйте, скільки всіх? (56)

4. Їжак живе 10 років, а життя зайця у 5 разів коротше. Скільки років живе заєць?(2)

 

Питання для першої команди дітей на розвиток мислення, ерудицію.

 

1. В який горщик не можна води налити?(В повний)

2.Яка тварина має найгучніший голос?(Крокодил)

3.Що можна бачити з заплющеними очима?(Сон)

4. Що таке кінологія?(Наука про собак)

 

Питання для другої команди дітей на розвиток мислення, ерудицію.

 

1. Де у коника вухо? (На нозі)

2.Яке колесо при різкому повороті автомобіля не повертається?(Запасне)

3.Що важче кілограм вати, чи кілограм заліза?(Однаково)

4.Стоїть два стовпи, а на стовпах бочка, а на бочці макітра, а на макітрі ліс. (Людина)

 

Питання для першої команди батьків

 

1.                 Що тримати біля хліба, щоб він не був черствий?(Сиру картоплю або сіль)

2.                 Як вивести жирні плями?(Посипати сіллю і потерти ватою з обох сторін)

3.                 В давнину: предмет, для прасування речей. (Рубель)

4.                 Підкована комаха. (Блоха)

5.                 Костюм диригента. (Фрак)

6.                 Нерідна дочка одного із подружжя. (Падчериця)

 

Питання для другої команди батьків

 

1.                 Як швидше зварити картоплю?(Кинути шматочок масла)

2.                 Як розвести масляну фарбу? (Оліфою)

3.                 Товстошкіра тварина?(Бегемот)

4.                 Спеціальність лікаря Айболита?(Ветеринар)

5.                 Овоч, складений з 90% води? (Огірок)

6.                 Предмет, яким дістають глечики з печі2(Рогач)

 

Складання віршів родиною за даним початком

                            І команда

Пригріло ясне сонечко

 Співають вже пташки

………………………..

………………………..

 

                         ІІ команда

Прилинула весна

Квітуча, тепла, ясна

……………………..

……………………..

III. Підсумок уроку.

Нагородження команди - переможця.

 

 

 

 

 

 

Кам’янецькій Ларисі Михайлівні

вчителю початкових класів

Городецької  загальноосвітньої  школи

«День відкритих дверей»

Сертифікат українською мовою

 

 

docx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку