Державна підсумкова атестація з математики

Про матеріал

Державна підсумкова атестація з математики.Складала згідно орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)4 класів у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році за варіантом І. Якщо будуть якісь корективи, то буду вам, шановні колеги, щиро вдячна.

Перегляд файлу

І варіант

 

1.Розв’яжи задачу.

 

На машину навантажили 840 кг овочів: моркви – 49 кг, буряків – у 3 рази більше, ніж моркви, а решта була капуста. Скільки кілограмів капусти навантажили на машину?

 

2.Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями.

 

(3428+4442:2)-1034=

 

3.Порівняй і перетвори величини

30м5дм □ 646 дм

2 км 300 м =     м

4.Запиши число, яке дорівнює від 120.

 

5. Геометричне завдання

 

Накресли прямокутник, площа якого дорівнює 24 см², а ширина – 3 см.

 

6. Устав такі цифри, щоб рівності стали істинними.

 

5□+6□=120

4□+□2=130

ІІ варіант

 

1.Розв’яжи задачу.

 

У магазин привезли 940 кг фруктів: яблук24 кг, груш – у 6 разів більше, ніж яблук, а решта були апельсини. Скільки кілограмів апельсинів привезли у магазин?

 

2.Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями.

 

(4246+4888:4)-1058=

 

3.Порівняй і перетвори величини

 

45 дм 3 см □ 445 см

7 кг200г=     г

4.Запиши число, яке дорівнює від 150.

 

5. Геометричне завдання

 

Накресли прямокутник, площа якого дорівнює 36 см², а довжина  – 9 см.

 

6. Устав такі цифри, щоб рівності стали істинними.

 

7□+3□=110

□6+5□=100

docx
Додано
18 травня 2018
Переглядів
1443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку