Державні символи України. Наталка Поклад "Прапор"

Про матеріал
Урок читання для 2 класу, за підручником О. Вашуленко. Виховаймо сильне майбутнє нашої Держави.
Перегляд файлу

Тема: Державні символи. Наталка Поклад  «Прапор»
Мета: розвивати пам’ять, мовлення, мислення, формувати патріотичне мислення, усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етно-соціального й соціально- культурного.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: ТНЗ, презентація.

 

Хід уроку:

1. Організація класу.
2. Актуалізація опорних знань.
2.1. Гра «Шифрувальники»
ішріВ  орп  інважред  иловмис  инїарк У

(Вірші про державні символи України).

2.2.Вправа «Мозковий штурм»

Що означає жовтий колір на прапорі?  ( колір золота – могутність, силу, багатство, постійність, справедливість, милосердя. Символ сонця, золотої пшениці)

Що означає блакитна барва?  ( чесність, вірність, бездоганність, символ неба)
Які ще державні символи ви знаєте?

2.3. Вправа «Добери епітет»

Дібрати слова-ознаки, якими можна охарактеризувати наші державні символи:

Прапор   (який?) …              Герб (який?) …         Гімн (який?) …

(красивий, могутній, урочистий, символічний, державний, золотий, жовто-блакитний, історичний, улюблений)

 

3. Повідомлення теми і мети уроку.
Чи здогадались ви, як звучить наша сьогоднішня тема?
Наша сьогоднішня тема звучить так: Державі символи.
Деякі з них ми вже пригадали, але є ще найголовніший символ - це наша солов’їна мова, яку ми будемо збагачувати за допомогою вірша «Прапор» Наталки Поклад.


4. Сприймання та осмислення нового навчального матеріалу.
Виразне читання вірша вчителем.


Про що йшлося у вірші?
Чи всі слова вам зрозумілі? Як ви розумієте слова святиня?
Які кольори є у нашому прапорі?
Про який народ йде мова у вірші?
Що символізує синій колір?
Що символізує жовтий колір?

 

 

5. Вправи на формування вмінь і навичок на основі засвоєних знаь.
5.1. Колективне читання вірша.
5.2. Самостійне читання мовчки.
5.3.  Виразне читання вірша  учнями.

5.4.Читання «Незнайком»

Прапор нашої країни має колір … синьо-жовтий  ( ні,  жовто-синій).

І повинен кожен … бачити   ( ні, знати),

Як два кольори… складати    ( ні, єднати).

Синє небо - … нижня  ( ні , верхня смуга).

Жовте поле – смуга друга  ( так).

Не забудь ніде й ніколи: Україна – небо й … море  ( ні, поле).

А іще запам’ятай – Україна - … рідний  ( ні, мирний)  край!

 

6.Підсумок уроку. Узагальнююча бесіда.

Яка тема віршів, що звучали сьогодні на уроці?  ( Державні символи?)

Як ми вчилися читати вірші?    ( Виразно, урочисто)

Яка мета, головна думка цих віршів?  (Повага і пошана до символів держави)

Тож, цінуймо державні символи та українську мову!

 

 

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
3907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку