Урок "О.Буцень. Хто дужче любить"

Про матеріал
Вчитись аналізувати твір, робити висновки та критично мислити. Удосконалювати навичку виразного читання. Виховання бережливого ставлення до природи.
Перегляд файлу

                      Читаємо,розуміємо, творимо 1 клас

Тема: О. Буцень «Хто дужче любить»

Мета: вчити аналізувати твір, робити висновки ,критично мислити; удосконалювати навичку виразного читання; розвивати мовлення і мислення;

виховувати бережливе ставлення до природи, людські чесноти.

 

                                             Хід уроку

І. Організація учнів до роботи.

Створення позитивної емоційної атмосфери.

 Гра  « Веселе коло»

         Діти утворюють коло, взявшись за руки. За вчителем промовляють:

     Всі візьмемося за руки!

     Веселіше стало всім.

     Усмішок сьогодні всім!

 

ІІ. Слухання вірша Т.Коломієць «Два веселих їжаки»

Два веселі їжаки
Накололи на голки
Всі листки
І сказали:
– Ми – кущі,
Золоті у нас плащі
На дощі.
Два веселі їжаки
Накололи на голки
Всі грибки
І сказали:
– Ми – пеньки,
Наросли у нас грибки,
Як горбки.

Два веселі їжаки
Позгортались у клубки
Під голки
І сказали:
– Ми – грудки...
Ну, а може,– будяки...
Ну, а може,– їжаки
Все-таки?.

 

ІІІ.Бесіда про їжаків за фото

 

Їжаки опинилися під загрозою зникнення у Європі - Главком

1.-Хто це?

-Які вони?

-Де ми читали про двох їжачків?

2.Інсценування їжачка

-Якими ви уявляєте цих тваринок? Покажіть.

 

ІV.Читання вірша «ланцюжком»

 Ой, журився їжачок,
Що багато колючок
На його свитині.
Не було б тих голочок –
Він катав би діточок
День і ніч на спині!

 

V.Робота в парах .Малювання їжаків. Презентація малюнків.

 

                   Фізкультхвилинка

 https://www.youtube.com/watch?v=2C2GdDFKixg

 

VІ.Опрацювання оповідання О.Буценя «Хто дужче любить»

 

Були якось Петько з Миколою в лісі. Суниць вони назбирали мало, зате двох їжаків зловили. Трапились вони на дорозі — ну як їх не взяти, кожний до себе.

Минуло ще кілька днів. Знову зустрілися хлопчики і засперечались, хто з них більше любить свого їжака. Петько хвалиться, що годує їжака молоком, всякого ганчір’я намостив у кутку комори, шоб добре було спати йому, мало не голки йому чистить…

— А ти що зробив для свого їжака? — питає Миколу.

— Нічого, — похмуро відповів хлопчик.

— От бачиш, — сказав Петько, — не любиш ти свого їжака.

— Ні, люблю, — заперечив Микола, — я його оце до лісу відніс, випустив на волю.

1.Читання вчителем.

2.Перевірка сприймання:

* Назвіть імена хлопчиків. Друкуємо в зошиті Микола, Петько.

-Хто з хлопців більше любить свого їжака? Доведіть.

-Якими були Микола і Петько? Назвіть риси характеру.

 

 

 

 

 

*Малюнок-переплутанка

 

Їжак. О.Толстой. Казка українською з малюнками онлайнВолосся хлопчика малюнок: 2020 Топ ідей зачісок з малюнками на голові для  хлопчиків – Все о здоровье волос, модные стрижки и прически

 

-Чи відповідає малюнок змісту оповідання? Чому?

3.Аналіз твору.

*Гра «Так» чи «ні».(Якщо вчитель переказує правильно речення  за змістом,

діти плескають в долоні; якщо неправильно-тупають ногами).

 

Були якось Петько з Миколою в лісі. Малини вони назбирали мало, зате двох їжаків зловили. Трапились вони під пеньком — ну як їх не взяти, кожний до себе.

Минуло ще кілька днів. Знову зустрілися хлопчики і засперечались, хто з них більше любить свого зайчика. Петько хвалиться, що годує їжака молоком, всякого ганчір’я намостив у кутку комори, щоб добре було спати йому, мало не голки йому чистить…

— А ти що зробив для свого їжака? — питає Миколу.

Багато чого, — похмуро відповів хлопчик.

— От бачиш, — сказав Петько, — не любиш ти свого їжака.

— Ні, люблю, — заперечив Микола, — я його оце до лісу відніс, випустив на волю.

 

4.Розвиток критичного мислення.

-Якби хлопці назбирали багато ягід, вони б узяли собі їжаків?

-Якби сидів один їжак, щоб зробили друзі?

-Уявіть, що їжаки  згодом зустрілись. Щоб вони сказали один одному?

                      Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=gDXqZRRNYgM

VІІ.Удосконалення техніки читання.

Читання тексту «естафетою».

VІІІ.Підсумок уроку.Рефлексія.

Вправа «Мікрофон»

-Що найбільше сподобалось  ?

-Що нового дізнались?

-Що запам*яталось?

 

 

docx
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку