Діагностична контрольна робота. Диктант 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Зразок текстів для діагностичної роботи з української мови відповідно програми МОН.
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИЧНА  РОБОТА

Диктант 2 семестр

Вимоги до текстів диктантів

   Диктанти, як і списування, є основними формами перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів.

   Кількість слів у тексті для 4 класу:

І семестр – 70-80 слів

ІІ семестр – 80-90 слів

   У тексті диктанту має  бути 25 % орфограм  від загальної кількості слів, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні  мають запам’ятати.

   Кількість слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою та які заздалегідь записуються на дошці – 2.

У І семестрі проводимо 1 диктант, у ІІ семестрі - 2 диктанти.

Диктант

В лісі сніг до колін. На гілках білі подушки. Тонкі берізки зігнулися, а ялини опустили важкі гілки. Всюди пухкий сніг. Лежить під ялинкою заєць – біляк. Не любить він блукати під час снігопаду. Рябчик поклював вільхового насіння і пірнув у сніг. Тільки величні лосі блукали по снігу.                                           Аж ось по чистому снігу біжить сіра мишка. За нею - доріжка , де в снігу лапки ступали. Побачила мишка соснову шишку, вхопила, шкребе і позирає, чи немає тхора. А злий тхір по сліду повзе, хвостиком сніг мете. Ось-ось мишку дожене і схопить. А мишка скік в сніг. Побрів голодний тхір по білому снігу.

Диктант

Як змінюється колір снігу

    Вранці сходить сонце і снігові замети стають рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням.  

     Сонце піднімається вище і вище, небо стає синішим – сліпучо-білим. Ввечері сніг стає синюватий, мов небо відбивається у блискучому дзеркалі. А в затінку він аж фіолетовий.

    Ось і зайшло сонце. Запалало небо на заході – завтра буде вітер. Відблиск вечірньої заграви ліг на снігові замети. Ніби їх сонце облило багряними барвами. Гасне заграва – і багряний відблиск на снігу згасає. Мерехтять зорі. Сніг сіріє. Пташка ховається у гнізді. Зайчик сидить під кущем.(83 слова)

За Василем Сухомлинським

Диктант

Квітень

                                                                              

   Білими кулястими хмаринками поплив долинами цвіт черемхи. До жовтих м'якеньких суцвіть верби зачастили      бджоли. Повертаються до своїх вуликів перевантажені взятком.

   Розлилися тихі й спокійні весняні води. Верби і берези видивляються в їх чистеньке люстерко. 

   З ранку до пізнього вечора пролітають пташині ключі. Високо в небі дзвенить переливчаста трель жайворонка. Продовжують тукувати глухарі й тетеруки.

    З'являються у звірів малята. Кожного дня ліс поповнюється звуками нових голосів.

    Під велетенським шатром неба шумить, буяє весна.

 

 

Слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні  мають запам’ятати.

Слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою та які заздалегідь записуються на дошці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, імя________________________

                             Бланк оцінювання результатів діагностичної роботи

Індекс

Показник

В(високий рівень)

Д(достатній рівень)

С(середній рівень)

П(початковий рівень)

МОВ 1.2

Розуміє та виконує навчальні дії відповідно до інструкцій

 

 

 

 

МОВ 3.1

Дотримується загальних правил письма в одну лінійку

 

 

 

 

МОВ 3.2

Нарощує швидкість письма, не спотворюючи літер

 

 

 

 

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

 

 

 

 

МОВ3.10

Пише під диктовку (50-70слів)

 

 

 

 

МОВ 4.8

Пояснює вивчені орфограми

 

 

 

 

МОВ4.16

 

Розрізняє часові форми дієслів, наводить приклади.

 

 

 

 

МОВ4.17

 

Правильно записує «Не» з дієсловами

 

 

 

 

МОВ4.28

Дотримується абзаців,полів зошита в оформленні текстів на письмі

 

 

 

 

 

Прізвище, імя________________________

Бланк оцінювання результатів діагностичної роботи

Індекс

Показник

В(високий рівень)

Д(достатній рівень)

С(середній рівень)

П(початковий рівень)

МОВ 1.2

Розуміє та виконує навчальні дії відповідно до інструкцій

 

 

 

 

МОВ 3.1

Дотримується загальних правил письма в одну лінійку

 

 

 

 

МОВ 3.2

Нарощує швидкість письма, не спотворюючи літер

 

 

 

 

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

 

 

 

 

МОВ3.10

Пише під диктовку (50-70слів)

 

 

 

 

МОВ 4.8

Пояснює вивчені орфограми

 

 

 

 

МОВ4.16

 

Розрізняє часові форми дієслів, наводить приклади.

 

 

 

 

МОВ4.17

 

Правильно записує «Не» з дієсловами

 

 

 

 

МОВ4.28

Дотримується абзаців,полів зошита в оформленні текстів на письмі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Косенко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Драч Алла
    Дякую за хороший матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
45661
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку