Діагностична контрольна робота "Орфоепія. Орфографія" ( 5 клас, НУШ, за підручником О.Забалотного))

Про матеріал
Діагностична контрольна робота містить завдання з тем : "Ненаголошені е/и", "Уподібнення приголосних", "Спрощення в групах приголосних", "Чергування звуків", "Правопис префіксів з/с"
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота «Орфоепія. Орфографія» («Ненаголошені е/и», «Уподібнення приголосних», «Спрощення у групах приголосних», «Чергування звуків» , «Правопис префіксів з-,с-, роз-, без-»)

              І варіант

  1. Спишіть слова, уставляючи е/и:

Кр…ниця, с…стра, гл…б…на, з…леніти, л…л…ка, гр…міти, кр..шталевий, л…пневий, пром…ніє, с…лянин, б…р…гиня.

  1. Спишіть слова, уставляючи потрібну букву (букви), підкресліть

ті, у яких при вимові відбувається явище уподібнення:

Риб(п)ка, дуж(ш)ка, кіг(х)оть, бороть(дь)ба, молоть(дь)ба, фуд(т)бол, ваш(ж)кий, вог(х)кий.

  1. Спишіть, уставляючи пропущені букви (де це потрібно) та 

враховуючи явище спрощення в групах приголосних:

Контрас…ний, ціліс…ний, якіс…ний, форпос…ний, хвас…ливий, жаліс…ливий, умис…ний, зліс…ний.

  1. Доберіть до поданих слів спільнокореневі, утворюючи явище чергування голосних звуків:

Чернігів, Канів, гора, здерти, ломити, літак, село, четверо, біль, бік.

  1. Доберіть до поданих слів спільнокореневі, утворюючи явище чергування приголосних звуків:

Галактика, ходити, муха, нога, підлога, козак, Віка, Олег, ворог, перелік.

  1. Спишіть , розкриваючи дужки (чергування у/в)

У(в) нього, у(в) творчості, у(в) фоє, сидіти у (в) своєму домі, приїхав у(в)літку, ходила у(в)зимку, у(в) озері.

  1. Спишіть , розкриваючи дужки (чергування і/й):

Мама і(й) син, курка і(й) півень, людина і(й) вогонь, вона і(й)шла, він і(й)шов, осінь і(й) весна.

  1. Спишіть слова, виправляючи, де потрібно, помилки:

Зчищений, спотворений, срізаний, безкоштовний, зкуштувати, звірити, счорнілий, спитати, росвиватися, безробіття, сжалістися, зронити.

Діагностична контрольна робота «Орфоепія. Орфографія» («Ненаголошені е/и», «Уподібнення приголосних», «Спрощення у групах приголосних», «Чергування звуків» , «Правопис префіксів з-,с-, роз-, без-»)

              ІІ варіант

  1. Спишіть слова, уставляючи е/и:

Каш…ль, в…шневий, р…клама, кл…новий, в…лос…пед, пш…ниця, запл…сти, т…рпіти, дзв…ніти, пів…нь, кол…ктив.

  1. Спишіть слова, уставляючи потрібну букву (букви), підкресліть ті, у яких при вимові відбувається явище уподібнення:

Кіш(сьц)і,швид(т)кий, сніг(х), приз(с)ьба, хот(д)ьба, умиваєш(сс)я, мотус(з)ка, берег(х).

  1.  Спишіть, уставляючи пропущені букви (де це потрібно) та 

враховуючи явище спрощення в групах приголосних:

               Студен…ський, корис…ний, балас…ний, аген…во, ті…чин,

               артис…ці, турис…кий, шіс…сот.

  1. Доберіть до поданих слів спільнокореневі, утворюючи явище чергування голосних звуків:

   Ніч, рік, кіт, шість, пекти ,терти, котити, корінь, воля, школа,

  1. Доберіть до поданих слів спільнокореневі, утворюючи явище чергування приголосних звуків:

Дорога, друг, рука, вухо, казати, сніг, горох, казка, щітка, луг,

  1. Спишіть , розкриваючи дужки (чергування у/в):

    Говорити у(в)голос, тримати у(в)валізі, знав у(в)сіх, вірила у(в) себе, був у(в) Миргороді, була у(в) Чернігові, займалися гімнастикою у(в)двох.

  1. Спишіть , розкриваючи дужки (чергування і/й):

    Мати і(й) батько, ти і(й) я, рослини і(й) тварини, знав і(й) його , вірити і(й) чекати, Оля і(й) Юля.

  1. Спишіть слова, виправляючи, де потрібно, помилки:

     Росхвилювався, схвалити, зробити, безмежний, зтриманий, розказаний, смазаний, сбудований, зварений, сліплений.

docx
Додано
8 лютого
Переглядів
3028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку