Контрольна робота «Іменник» В-1 __________________________________________
Початковий рівень ( по 0,5 б)
А. Теля, тисяча, дошка, сирота. Б. Зорепад, учень, рівняння, поет.
В. Мужність, Катерина, килим, листя. Г. Весна, плакса, сотня, рілля.
А. Листоноша, учитель, директор. Б. Староста, задавака, сирота.
В. Професор, колега, суддя. Г. Незнайко, плакса, степ.
А. (М, м)ати (Б, б)ожа; (З, з)олоті (В, в)орота; (Г, г)азета « (Г,г)олос (У,у)країни».
Б. (Д,д)ніпро; (Г,г)голосіївський (П,п)арк, (Д,д)ень (У,у)чителя.
В. (Р,р)іздво; (К,к)онституція (У,у)країни; (Г,г)оверла.
Г. (А, а)вгієві стайні, (В, в)ерховна (Р, р)ада, (Х, х)рестові походи.
А. Матуся, боєць, бабуся, учитель. Б. Віталій, бабуся, жнець, син.
В. Книга, ім’я , Настя, Юрій. Г. Леся, любов, герой, сестра.
А. Ігоревич, Юріївна, Олегівна. Б. Іванівна, Іллівна, Анатоліївна.
В. Григоріївна, Микитович, Андрієвич. Г. Сергіївна, Миколаївна, Васильовна.
6. У яких іменниках у формі орудного відмінка однини подовжуються м’які приголосні?
А. Заполоч, блакить, височінь. Б. Нехворощ, фальш, суміш.
В. Повість, любов, річ. Г. Мати, гордість, північ.
Середній рівень ( по 1б)
7. Наведіть 4 приклади іменників ІІ відміни м’яка група ______________________________
__________________________________________________________________________________
8. Наведіть 4 приклади незмінних іменників _________________________________________
__________________________________________________________________________________
Достатній рівень (по 2 б). 9. Запишіть складні іменники, знявши риску: сиро/їд, пів/коло, пів/дня, мед/сестра, пів/Львова, спорт/клуб, кіно/прокат, бізнес/проєкт, лісо/степ, кафе/бар
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Провідміняйте іменники приятель, теля. Визначте закінчення.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (ІІІ бали) Напишіть листа до вашого улюбленого виконавця і запросіть його провести концерт у нашому місті, використовуючи іменники різних відмін. (5-6 речен)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота «Іменник» В-2 __________________________________________
Початковий рівень ( по 0,5 б)
1.У якому рядку всі іменниками належать до ІІ відміни?
А. Теля, тисяча, дошка, сирота. Б. Зорепад, учень, рівняння, поет.
В. Мужність, Катерина, килим, листя. Г. Весна, плакса, сотня, зілля.
2. У якому рядку всі слова є іменниками спільного роду?
А. Староста, лікар, інженер. Б. Суддя, прокурор, незнайко.
В. Канікули, зозуля, плакса. Г. Бідолаха, непосида, забіяка.
3. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери?
А. (Ч, ч)орне (М, м)оре; (С, с)узір’я (Ч, ч)умацький (Ш, ш)лях; (Б, б)іблія.
Б. (Д, д)ень (Ш, ш)ахтаря; (С, с)офійський (С, с)обор; (М, м)айдан (Н, н)езалежності; (П, п)ерун.
В. (Р, р)іздво; (В, в)ерховна (Р, р)ада; (Б, б)іла (Ц, ц)ерква.
Г. (К, к)омбайн «(Н, н)ива»; (К, к)арпати; (Ж, ж)урнал «(Б, б)арвінок».
4. У якому рядку наведено іменники, у котрих неправильно утворено форму кличного відмінка?
А. Друже, земле, товаришу, дівча. Б. Краю, мати, козаче, Катре.
В. Голубе, Настю, ім’я , брату. Г. Плаксо, мамо, Андрію, люди.
5. У якому рядку неправильно утворено форми родового відмінка імен по батькові?
А. Івана Семеновича, Людмили Василівни. Б. Марії Іванівни, Михайла Григоровича.
В. Ольги Ігорівної, Тараса Петровичя. Г. Зої Андріївни, Олени Валеріївни.
6. У яких іменниках у формі орудного відмінка однини не подовжуються м’які приголосні?
А. Заполоч, блакить, височінь. Б. Нехворощ, фальш, суміш.
В. Повість, Керч, кров. Г. Мати, гордість, північ.
Середній рівень ( по 1б)
7. Наведіть 5 прикладів іменників І відміни тверда група ________________________________
_____________________________________________________________________________________
8. Наведіть 4 приклади незмінних іменників ___________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Достатній рівень (по 2 б). 9. Запишіть складні іменники, знявши риску: чорно/зем, пів/день, пів/кола, мед/брат, пів/Луцька, гольф/клуб, само/хід, теле/фон, кіно/прокат, жар/птиця
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Провідміняйте іменники школяр, лоша. Визначте закінчення.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (ІІІ бали) Напишіть листа до вашого улюбленого виконавця і запросіть його провести концерт у нашому місті, використовуючи іменники різних відмін. (5-6 речень)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________