Діагностична (контрольна) робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання)

Про матеріал
Перевірити рівень засвоєння матеріалу з орфографії, аналізувати мовний матеріал, розвивати логічне мисленя, узагальнювати матеріал.
Перегляд файлу

Десяте лютого

    Діагностична (контрольна) робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання)                                                       

І варіант

Початковий  рівень (по 0,5 б.)

1. З буквосполученням йо всі слова пишуться в рядку

А зна..митися, ..сип, кань..н, кур..з

Б опен..к, Головл..в, кол..ровий, т..хкати, син..окий

В сл..за, достатн.., тр..хсотий, гіль..тина

Г міль..н, га..к, заво..ваний, скрон..вий

Д с..мий, яблун..вий, давн..римський, лось..н

2. У якому рядку допущено орфографічну помилку?

А Схопити, зпрощувати, стискати, зробити;

Б здійснити, зміцнити, сфальсифікувати, змурувати;

В сходити, спилювати, зчистити, зцілити.

3. Знайдіть слово без  знака м’якшення:

    а) виховател…ці;  

    б) бул…ці;   

    в) нян…ці.  

4. Виділіть рядок, у якому всі слова вживаються з апострофом:

    а) пор…ядок, бур…я, п…ята;    

    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;

    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

5. Знайдіть слово, у якому м'які приголосні не подовжуються:

    а) терт…я;  

    б) зран…я;       

    в) узбереж…я.

6. Виділіть рядок, у якому подвоєння приголосних внаслідок збігу префікса і кореня:  

    а) цінний, відділений, денний, безземельний;

    б) беззубий, відданий, оббігти, беззвучний;

    в) настінний, розрісся, широченний, віддзеркалення

Середній та достатній рівні (по 2 б.)

7. Вставте пропущений знак чи букву і поєднайте їх з орфограмами:

а) солов…їний                   1. Правила вживання апострофа;

б) щиріст…                         2. Вживання ЙО ;

в) л…отчик                         3. Вживання м’якого знака;

г) зна…омий                       4. Вживання буквосполучення ЬО.

8. Запишіть слова, уставивши пропущені букви чи апостроф.

Лук…ян, хом…як, моркв…яний, тьм…яний, з…їсти, бур…я, Хар…ків, стан…те, лял..чин, тон…ший..

9. За допомогою префіксів, суфіксів утворіть нові слова з подвоєнням приголосних (2б.).

ЗРАЗОК.  Сон – сонний, зуб – беззубий.

 Бігати, дослідний, ділити,  збройний, знайомитися,  знати, дати, рано.                                              

Високий рівень (3 б.)

   Напишіть твір-мініатюру «Мамині руки» з використанням вивчених орфограм

 

 

 

 

Десяте лютого

    Діагностична (контрольна) робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання)                                         

ІІ варіант

Початковий  рівень (по 0,5 б.)

  1.               Апостроф – це:

А розділовий знак, який уживається для відокремлення слів, словосполучень і речень

Б надрядковий графічний знак, який передає на письмі роздільну вимову

В графічний знак для позначення на письмі м’яких приголосних звуків

Г графічний знак для позначення на письмі надтвердих приголосних звуків

2. Знайдіть рядок, де в усіх словах відбувається спрощення:

    а) чес..ний, доблес..ний, швидкіс..ний;    

    б) компос..ний, ціліс..ний, радіс..ний; 

    в) корис..ний, щас..ливий, хвас..ливий.

3. Знайдіть  слово без  знака м’якшення:

  а) обертаєт…ся;   

  б) ховаєш…ся;   

   в) співают… .

4. Виділіть рядок, у якому всі слова вживаються з апострофом:

  а) в…ється, моркв…яний, інтерв…ю;           

  б) м…яч, бур…як, без…язикий;

  в) в…язати, хлоп…ячий, міжгір…я.

5. Виділити рядок, у якому подвоєння приголосних внаслідок збігу префікса і кореня:  

  а) беззвучний, піддивитися, оббігти, віддати;

  б) стінний, безземельний, глибинний, беззаконний;

  в) беззбройний, старанний, картинний, підданий.

6. Знайдіть слово, у якому м'які приголосні подовжуються:

  а) колос…я;  

 б) лист…я ;       

 в) щаст…я.  

Достатній та середній рівні (по 2 б.)

7. Установіть відповідність:

     а) солов…їний, з..явитися, черв..як           1. Слова , які пишуться з апострофом;

  б) щиріст…, дон..ці, біл..ше                         2. Слова , які пишуться з ЙО ;

в) л…отчик, л..он, с..огодні                         3. Слова , які пишуться з м’яким знаком;

г) зна…омий, бо..овий, га..ок                      4. Слова , які пишуться з ЬО.

д) ..од, с..омий, бул..он, с..огодні.

8. Запишіть слова, уставивши пропущені букви чи апостроф .

Під…їзд, духм…яний, торф…яний,  бар…єр, без…язикий, Лук…янівна, різ…б…яр, кобзар…, граєт…ся, барабан…щик .

9. Від поданих слів за допомогою префіксів, суфіксів утворіть інші слова з подвоєними літерами (2б.).

ЗРАЗОК.  Сон – сонний, зуб – беззубий.

Дати, зброя, з’єднати, день, плавати, бити, туман, осінь

 

Високий рівень  (3 б.)

Напишіть твір-мініатюру «Зимові свята» з використанням вивчених орфограм.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лебедь Іванна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Вітюк Таня
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
16539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку