20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Діагностична контрольна робота з математики, 6 клас

Про матеріал
Діагностична контрольна робота з математики за матеріалами 5-го класу є традиційним способом оцінки рівня знань, умінь, навичок учнів. Матеріал містить 4 варіанти. № 1-4 (0,5 б) – тестові, у відповідь – буква, № 5 (по 0,5б за відповідь) – буква. Картки готові для друкування та розрізання, варіанти можна проставити самотужки, навіть зашифрувати заради запобігання списуванню.
Перегляд файлу

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число:

А.    Б.   В.     Г.  

2. Округліть до сотень число 475,982.

А. 480.  Б. 500. В. 475,98. Г.  500,982.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,4 см.

А.  0,16 см2.  Б. 1,6 см2. В. 0,016 см2. Г. 0,8 см2.

4. Оберіть невірну нерівність:

 А. .  Б. .   В. .  Г.  2,00309 < 2,3.

5. Установіть відповідність.

1

Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок він прочитав?

А

20

2

Учень прочитав 60 сторінок книжки, що складає 30% всіх сторінок. Скільки сторінок у книзі?

Б

50

3

Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

В

42

4

Учень прочитав 30 сторінок книжки, яка містить 60 сторінок. Яку частину книжки (у відсотках) він прочитав?

Г

200

 

 

Д

18

6. Обчисліть: . 

7. Знайдіть корінь рівняння: (3x 6) : 9 = 1,5.

8. Виконайте дії: 7,6 0,45 – 0,78 : 1,3 + 2,8.

9. Власна швидкість птаха 18 км/год, а швидкість вітру – 4,6 км/год. Проти вітру птиця летіла 0,4 години, а за вітром – 0,2 години. Який шлях пролетів птах за весь цей час?

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число:

А.    Б.   В.     Г.

2. Округліть до сотих число 385,992.

А. 400.  Б. 300.  В. 400,992. Г.  385,99.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,6 см.

А.  3,6 см2.  Б. 0,36 см2. В. 2,4 см2. Г. 1,2 см2.

4. Оберіть невірну нерівність:

 А. 3,0678 < 3,1.   Б. .   В. .  Г.  .

5. Установіть відповідність.

1

Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів вони пройшли?

А

10

2

Туристи пройшли 50 км, що складає 20% всього маршруту. Знайти довжину маршруту.

Б

25

3

Туристи пройшли 20 км маршруту, довжина якого 50 км. Яку частину маршруту (у відсотках)  вони подолали?

В

250

4

Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти?

Г

40

 

 

Д

100

6. Обчисліть: . 

7. Знайдіть корінь рівняння: (6x – 20) : 7 = 2,5.

8. Виконайте дії: 0,56 : 1,4 +  6,8 0,65 – 2,9.

9. Власна швидкість катера 28 км/год, а швидкість течії – 1,6 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,6 години, а потім за течією –  0,3 години. Який шлях пройшов катер за весь цей час?

 

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число:

А.    Б.   В.     Г.

2. Округліть до сотень число 285,992.

А. 300.  Б. 200.  В. 285,99. Г.  300,992.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,8 см.

А.  1,6 см2.  Б. 6,4 см2. В. 0,64 см2. Г. 3,2 см2.

4. Оберіть невірну нерівність:

 А. 4,089 < 4,2.  Б. .   В. .  Г.  .

5. Установіть відповідність.

1

Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів вони пройшли?

А

20

2

Туристи пройшли 80 км, що складає 40% всього маршруту. Знайти довжину маршруту.

Б

48

3

Туристи пройшли 40 км маршруту, довжина якого 80 км. Яку частину маршруту (у відсотках)  вони подолали?

В

50

4

Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти?

Г

32

 

 

Д

200

6. Обчисліть: . 

7. Знайдіть корінь рівняння: (3x – 12) : 11 = 1,5.

8. Виконайте дії: 9,6 0,35 – 0,68 : 1,7 + 7,4.

9. Власна швидкість теплохода 31 км/год, а швидкість течії – 2,8 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,3 години, а потім за течією –  0,7 години. Який шлях пройшов теплохід за весь цей час?

 

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число:

А.    Б.   В.    Г.  

2. Округліть до сотих число 475,982.

А. 475,97.  Б. 500. В. 475,98. Г.  500,982.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,7 см.

А.  4,9 см2.  Б. 1,4 см2. В. 2,8 см2. Г. 0,49 см2.

4. Оберіть невірну нерівність:

 А. .  Б. 5,3 > 5,078.  В. .  Г.  .

5. Установіть відповідність.

1

Учень прочитав 60% усієї книжки, яка містить 30 сторінок. Скільки сторінок він прочитав?

А

42

2

Учень прочитав 30 сторінок книжки, що складає 60% всіх сторінок. Скільки сторінок у книзі?

Б

50

3

Учень прочитав 60% усієї книжки, яка містить 30 сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

В

12

4

Учень прочитав 30 сторінок книжки, яка містить 60 сторінок. Яку частину книжки (у відсотках) він прочитав?

Г

60

 

 

Д

18

6. Обчисліть: . 

7. Знайдіть корінь рівняння: (6x – 13) : 5 = 2,5.

8. Виконайте дії: 0,96 : 1,2 + 6,4 0,85 – 5,4.

9. Власна швидкість ластівки 56 км/год, а швидкість вітру – 2,4 км/год. Проти вітру ластівка летіла 0,2 години, а за вітром – 0,3 години. Який шлях пролетіла ластівка за весь цей час?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Корниенко Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бабєєва Юлія Анатоліївна
    Дякую за матеріал і за вдало підібрані завдання. Можливо додам завдання на знаходження кута
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 серпня
Переглядів
1908
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку