Дата ________________________________________________________________
Діагностична контрольна робота з української мови
Робота з літературним твором
учня(учениці) 3 класу
____________________________________________________________________
1.Прочитай уважно текст. Олег Буцень
Горобчик
Маринка вбігла в кімнату весела, задихана і прямо з порога закричала:
— Дивіться! Горобчик!
Люда, що сиділа за столом і малювала, відштовхнула стілець і мерщій побігла до сестри.
— Де?
— Ось, — показала Маринка сіреньку пташку, розтуляючи долоні.
— Напевне, з дерева впала й забилась, — сказала мама.
— А вона видужає?
— Не знаю, треба допомогти їй.
— Видужає! Видужає! — закричали дівчатка. — Ми будемо добре доглядати її.
Того ж дня мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика. Маринка і Люда поставили йому блюдечко з водою, накришили хліба, насипали круп. Перший день горобчик сидів у куточку зажурений. Він підбігав під себе лапки і нічого не їв. Але наступного дня вже почав потроху їсти. А ще через кілька днів весело стрибав по жердинках.
Надворі була весна. Дерева стояли зелені, тепло світило сонце. Якось підійшла Люда до клітки, що висіла на вікні, дивиться: знову зажурився горобчик, забився в куток. Пролетить повз клітку пташка — він весь стрепенеться, зиркне очком і знову замре. Напевне, схотілось і йому політати в синьому небі. Жаль стало Люді горобчика. Відчинила вона дверцята клітки і... випустила його на волю.
Саме тут прибігла до кімнати Маринка. Побачила порожню клітку, питає:
— А де горобчик?
— Випустила, — відповіла Люда.
— Ех ти, — накинулась на неї Маринка, — а ще хвалилась, що пташок любиш. Не хочеш ти їх доглядати — от і випустила!
— А от і ні! — засперечалась з нею Люда. — Я більше за тебе їх люблю.
1.Цей текст-
А)оповідання Б) казка В) легенда
2.Кого побачила Маринка?
А)голуба Б)сойку В) горобчика
3.Чого хвилювалися дівчата?
А) Що пташка не одужає.
Б)Горобчика може зловити кіт .
В)Що мама скаже, щоб віднесли пташку, де знайшли.
4.Продовж речення
Перший день ________________________________________________________
Підкресли граматичну основу речення.
5.Знайди у тексті речення , яке відповідають поданій схемі і запиши.
………………… _____________ _____________ .
_____________
6.Встанови послідовність подій.
□ Справжня любов до пташки.
□ Сумно пташці.
□ Одуження горобчика.
□ Маринка принесла горобчика.
□ Догляд за пташкою.
7.Як ти думаєш чи правильно зробила дівчинка,що випустила горобчика? Чому? Напиши._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Подумай і напиши . З якою метою Олег Буцень написав це оповідання.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Розфарбуй горобчика.
Приклад бланку оцінювання ТДР
Індекс очікуваного результату (зі свідоцтва досягнень) |
Очікувані результати (зі свідоцтва досягнень) |
Номер завдання |
МОВ 2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст
|
1,2,3,4,5. |
6. |
||
МОВ 3.1 |
Створює письмові висловлювання
|
7 |
8 |
||
|
||
|
|
|
|
|
|