Діагностична контрольна робота з української мови 3 клас .Робота з літературним твором

Про матеріал
Діагностична контрольна робота з української мови 3 клас Робота з літературним твором
Перегляд файлу

Дата ________________________________________________________________

 Діагностична контрольна робота з української мови

Робота з літературним твором

учня(учениці) 3 класу

____________________________________________________________________

 

Так чи не так. Олег Буцень                        

 

1.Прочитай уважно текст.              Олег Буцень

Горобчик

           Маринка вбігла в кімнату весела, задихана і прямо з порога закричала:

— Дивіться! Горобчик!

Люда, що сиділа за столом і малювала, відштовхнула стілець і мерщій побігла до сестри.

— Де?

— Ось, — показала Маринка сіреньку пташку, розтуляючи долоні.

— Напевне, з дерева впала й забилась, — сказала мама.

— А вона видужає?

— Не знаю, треба допомогти їй.

— Видужає! Видужає! — закричали дівчатка. — Ми будемо добре доглядати її.

      Того ж дня мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика. Маринка і Люда поставили йому блюдечко з водою, накришили хліба, насипали круп. Перший день горобчик сидів у куточку зажурений. Він підбігав під себе лапки і нічого не їв. Але наступного дня вже почав потроху їсти. А ще через кілька днів весело стрибав по жердинках.

        Надворі була весна. Дерева стояли зелені, тепло світило сонце. Якось підійшла Люда до клітки, що висіла на вікні, дивиться: знову зажурився горобчик, забився в куток. Пролетить повз клітку пташка — він весь стрепенеться, зиркне очком і знову замре. Напевне, схотілось і йому політати в синьому небі. Жаль стало Люді горобчика. Відчинила вона дверцята клітки і... випустила його на волю.

      Саме тут прибігла до кімнати Маринка. Побачила порожню клітку, питає:

— А де горобчик?

— Випустила, — відповіла Люда.

— Ех ти, — накинулась на неї Маринка, — а ще хвалилась, що пташок любиш. Не хочеш ти їх доглядати — от і випустила!

— А от і ні! — засперечалась з нею Люда. — Я більше за тебе їх люблю.

1.Цей текст-

А)оповідання          Б)  казка                В) легенда

2.Кого побачила Маринка?

А)голуба                 Б)сойку                  В) горобчика

3.Чого хвилювалися дівчата?

А) Що пташка не одужає.

Б)Горобчика може зловити кіт .

В)Що мама скаже, щоб віднесли  пташку, де знайшли.

4.Продовж речення

Перший день ________________________________________________________

Підкресли граматичну основу речення.

5.Знайди у тексті речення , яке відповідають поданій  схемі і запиши.

…………………         _____________      _____________  .

                                     _____________

6.Встанови послідовність подій.

□ Справжня любов до пташки.

□ Сумно пташці.

□ Одуження  горобчика.

□ Маринка принесла горобчика.

□ Догляд за пташкою.

7.Як ти думаєш чи правильно зробила дівчинка,що випустила горобчика? Чому? Напиши._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Подумай і напиши . З якою метою Олег Буцень написав це оповідання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Розфарбуй горобчика.

Описание: https://stihi.ru/pics/2014/06/02/5010.jpgОписание: https://nukadeti.ru/content/images/essence/color/1638/2626.jpg

 

 

 

 

Приклад бланку оцінювання ТДР

Індекс очікуваного результату (зі свідоцтва досягнень)

Очікувані результати (зі свідоцтва досягнень)

Номер завдання

МОВ 2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

 

 

1,2,3,4,5.

6.

МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання

 

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Величко Ірина
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
2683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку