Діагностична робота №10 "Звертання"

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019) Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема. Цінності. Мовна тема. Звертання) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

 З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)

 Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема. Цінності. Мовна тема. Звертання) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Позначка/інтерпретація вчителя

Результат роботи

Коментар

++ (має значні успіхи)

Правильно виконав/виконала усі завдання

Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями...

+ (демонструє помітний прогрес)

Допустив/допустила 1-2 помилки

Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш...

V (досягає результату з допомогою вчителя)

Допустив/допустила 3-4 помилки

Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ...

! (потребує значної уваги і допомоги)

Допустив/допустила 5 і більше помилок

Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня навчальних досягнень

Діагностична робота №10

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі)

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знання визначення звертання

 

 

 

 

 

 

2

Вміння вживати

ввічливі слова за призначенням

 

 

 

 

 

 

3

Вміння знаходити звертання

 

 

 

 

 

 

4

Вміння вживати слова у формі звертання

 

 

 

 

 

 

5

Вміння складати речення зі звертанням, виділяючи звертання комою

 

 

 

 

 

 

6

Вміння зв’язно висловлювати власну думку, використовуючи звертання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 19                            Тема 5.Цінності.

        Діагностична робота №10

Варіант 1

      Тема.Звертання.

 

1.Слово, яке вказує, до кого ми звертаємося, це - ...

А) питання

Б) звертання

В) відповідь

 

2.Дякую, спасибі – промовляєте ...

А) за прохання

Б) за зроблену тобі послугу

В) за образу

 

3.Прочитайте вірш, підкресліть звертання.

 Будь ласка, сестричко,

подай рукавички.

 

4.Запишіть слова у формі звертання.

Зразок: брат – брате.

 Рибка  - ...

 Бабуся - ...

 Сергій - ...

 

5.Складіть і запишіть 2 речення з поданими звертаннями.

 Даринко, ... ... ... ... ... .

 Михайле Івановичу, ... ... ... ... .

 

6.Запишіть 2-3 речення, як ви звертаєтесь з проханням до членів своєї родини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 19                            Тема 5.Цінності.

        Діагностична робота №10

Варіант 2

      Тема.Звертання.

 

1.Слово, яке вказує, до кого ми звертаємося, це - ...

А) питання

Б) відповідь

В) звертання

 

2.Доброго ранку!,Здрастуйте!, Добрий день!– промовляєте, коли ...

А) лягаєте спати

Б) прокидаєтеся

В) випадково образите когось

 

3.Прочитайте вірш, підкресліть звертання.

     -    Скажи, горобчику, мені

 Чому боїшся букви У?

  • Тобі зізнаюся я, татку,

           Ця буква схожа на рогатку.

        Ігор Січовик.

    

 

4.Запишіть слова у формі звертання.

Зразок: брат – брате.

 Тарас  - ...

 Дідусь - ...

 Дощик - ...

 

5.Складіть і запишіть 2 речення з поданими звертаннями.

 Оксанко, ... ... ... ... ... .

 Ліліє Богданівно, ... ... ... ... .

 

6.Запишіть 2-3 речення, як ви звертаєтесь з проханням до членів своєї родини.

 

 

 

docx
Додано
5 серпня 2021
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку