З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №13. (Лексична тема. Ідеї-винаходи-відкриття. Мовна тема. Речення: розповідні, питальні, спонукальні) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №13
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення речення, написання його з великої літери |
|
|
|
|
|
|
2 |
Вміння ділити текст на речення |
|
|
|
|
|
|
3 |
Розрізнення речення і словосполучень |
|
|
|
|
|
|
4 |
Складання речень із поданих слів |
|
|
|
|
|
|
5 |
Вміння підбирати розділові знаки в залежності від типу речень |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння перебудовувати питальні речення в розповідні |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 25-26-27 Тема 7.Ідеї-винаходи-відкриття.
Діагностична робота №13
Варіант 1
Тема.Речення: розповідні, питальні, спонукальні.
А) з великої букви
Б) з малої букви
В) з нового рядка
2.Поділіть текст на речення. Позначте, скільки речень у тексті.
Олесик зліпив сніговий колобок ввечері приніс його до хати і поставив на столі зранку побачив хлопчик дві вуглинки і морквинку а де ж колобок
А) три речення
Б) чотири речення
В) п’ять речень
3.Позначте рядок слів, який можна вважати реченням.
4.Із групи слів складіть і запишіть речення.
У, яблука, пахучі, достигли, садах.
5.Спишіть речення. Поставте в кінці кожного потрібні розділові знаки.
Школярі, допомагайте пташкам узимку
Хто сьогодні черговий
Ідуть холодні дощі
6.Перебудуйте питальне речення на розповідне і запишіть.
Чи Земля та інші планети Сонячної системи обертаються навколо Сонця?
Тиждень 25-26-27 Тема 7.Ідеї-винаходи-відкриття.
Діагностична робота №13
Варіант 2
Тема.Речення: розповідні, питальні, спонукальні.
1.Речення виражає ...
А) закінчену думку
Б) звертання
В) настрій людини
2.Поділіть текст на речення. Позначте, скільки речень у тексті.
Любомир змайстрував годівничку повісив її у саду до годівнички прилетіли синички та горобці а як ти допомагаєш пташкам взимку
А) три речення
Б) чотири речення
В) п’ять речень
3.Позначте рядок слів, який можна вважати реченням.
4.Із групи слів складіть і запишіть речення.
У, перелітні, відлітають, вирій, птахи.
5.Спишіть речення. Поставте в кінці кожного потрібні розділові знаки.
Діти, бережіть природу
Небо вкрили густі чорні хмари
Куди відлітають птахи восени
6.Перебудуйте питальне речення на розповідне і запишіть.
Чи Земля є третьою планетою від Сонця?