Діагностична робота № ___
на тему « Іменник. »
Варіант 1
1.Доповни речення
Слова, які означають назви предметів, відповідають на питання
А. який? яка? яке? які?; Б. хто? що?;
2.Підкресли слова, що відповідають на питання хто? що?
Марійка, сміливий, фіалка, біла, залізний, мороз, Дніпро, льотчик, гострий,
кінь, комбайн, сумна, мурашка.
3.Визначте рядок, у якому всі слова є назвами предметів?
а) сонце, дідусь, вчитель;
б) говорить, читати, малює;
в) ніжна, казка, квітучий.
4. Запишіть слова у дві колонки: хто? що?
Котик, автомобіль, зайчик, вчитель, камінь, олівець.
5.Усі іменники, які вказують на один предмет, записати, як багато
Календар, диктант, зошит, жайворонок, водій,сережка.
Списування
Калина
Кущ калини росте біля материнської хати. Червона калина – це символ отчого краю, символ України. Коли козак вирушав на чужину, мати напувала його калиновим чаєм та давала в дорогу хліб з калиною. Наречена прикріплювала до коня калинову гілочку. Часто на могилах садили червону калину як символ безсмертя.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
V досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № ___
на тему « Іменник. »
Варіант 2
1.Назви предметів відповідають на питання
А. що робити ? ; Б. який? яка? яке? які? В. хто? що?;
2.Підкресли слова, що відповідають на питання хто? що?
Ліс, мама, Дмитрик, курча, окуляри, книга, Наталка, відро, орел, море, лікар, ліжко, самокат.
3.Визначте рядок, у якому всі слова є назвами предметів?
а) будинок, тато, вихователь;
б) мріяти, дім, спить;
в) блакитний, весела, песик.
4. Запишіть слова у дві колонки: Хто? Що?
Лісник, , фіалка, кізонька, диня, мишка, вогнище.
5.Усі іменники, які вказують на багато предметів, записати, як один
Магазини, букви, вірші, кольори, лікарі, ромашки.
Списування
Пернатий друг
Одного разу на березі річки в кущах Василько спіймав шпачка. Дідусь дозволив узяти пташеня додому, бо воно було ще мале і могло загинути.
Минув тиждень. Шпачок навчився трохи літати і все більше звикав до хлопчика. Вони стали справжніми друзями.
Тільки восени шпак разом з усіма полетів у теплі краї.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги