Діагностична робота на тему "Іменник"

Про матеріал
Діагностична робота на тему "Іменник" складається з двох варіантів для 2 класу.Тести завдань складено відповідно до Типової освітньої програми.Доповнюється текстом для списування.Є таблиця для самооцінювання і вчителя.Матеріал можуть використовувати вчителі і батьки.
Перегляд файлу

Діагностична робота № ___

на тему «  Іменник. »

Варіант   1

 

   1.Доповни речення

        Слова, які означають назви предметів, відповідають на питання

       А. який? яка? яке? які?;             Б. хто? що?;          

    2.Підкресли слова, що відповідають на питання хто? що?

  Марійка, сміливий, фіалка, біла, залізний, мороз, Дніпро, льотчик, гострий,  

    кінь, комбайн, сумна, мурашка.

      3.Визначте рядок, у якому всі слова є назвами предметів?

а) сонце, дідусь, вчитель;

б) говорить, читати, малює;

в) ніжна, казка, квітучий.

4. Запишіть слова у дві колонки: хто? що?

Котик, автомобіль, зайчик, вчитель, камінь, олівець.

      5.Усі іменники, які вказують на один предмет, записати, як багато

      Календар, диктант, зошит, жайворонок, водій,сережка.

 

  

                                                                      Списування

       Калина

Кущ калини росте біля материнської хати. Червона калина – це символ отчого краю, символ України. Коли козак вирушав на чужину, мати напувала його калиновим чаєм та давала в дорогу хліб з калиною.  Наречена прикріплювала до коня калинову гілочку. Часто на могилах садили червону калину як символ безсмертя.

 

                                                                 Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

    V  досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

                                         

 

                                                         

                                             

 

 

 

                                           Діагностична робота № ___

на тему « Іменник. »

Варіант  2

        1.Назви предметів  відповідають на питання

          А. що робити ? ;    Б. який? яка? яке? які?   В. хто? що?;     

    2.Підкресли слова, що відповідають на питання  хто? що?

        Ліс, мама, Дмитрик, курча, окуляри, книга, Наталка, відро, орел, море,        лікар, ліжко, самокат.

      3.Визначте рядок, у якому всі слова є  назвами  предметів?

а) будинок, тато, вихователь;

б) мріяти, дім, спить;

в) блакитний, весела, песик.

 4. Запишіть слова у дві колонки: Хто? Що?

Лісник, , фіалка, кізонька, диня, мишка, вогнище.

       5.Усі іменники, які вказують на багато предметів, записати, як один

      Магазини, букви, вірші, кольори, лікарі, ромашки.

 

                                                             Списування

 

Пернатий друг

Одного разу на березі річки в кущах Василько спіймав шпачка. Дідусь дозволив узяти пташеня додому, бо воно було ще мале і могло загинути.

Минув тиждень. Шпачок навчився трохи літати і все більше звикав до хлопчика. Вони стали справжніми друзями.

       Тільки восени шпак разом з усіма полетів у теплі краї.

 

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

doc
Додано
9 серпня 2021
Переглядів
1945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку