З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №11. (Лексична тема.Хочу-можу-треба. Мовна тема. Текст) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №11
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення тексту |
|
|
|
|
|
|
2 |
Знання структури тексту |
|
|
|
|
|
|
3 |
Розрізнення типів тексту і набору речень |
|
|
|
|
|
|
4 |
Розрізнення різних типів текстів, зокрема тексту-опису |
|
|
|
|
|
|
5 |
Відновлення деформованого тексту. Добір заголовка до тексту |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння зв’язно висловлювати власну думку, використовуючи правила написання тексту-опису |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 20-21 Тема 6.Хочу-можу-треба.
Діагностична робота №11
Варіант 1
Тема.Текст.
1.Текст – це кілька речень, які ...
А) не зв’язані за змістом
Б) зв’язані за змістом
В) римуються
2.До тексту можна дібрати ...
А) речення
Б) заголовок
В) слова
3.Із двох груп речень виберіть і обведіть текст.
На узлісся вийшов великий лось. Він був худий-худий. Насилу дійшов до берізок, під якими росли барвисті мухомори. Лось підійшов, обережно зірвав гриби, почав їсти. Виявляється, лосі лікуються отруйними грибами. Кому отрута, а лосю – ліки. |
На узлісся вийшов великий лось. Лисичка заховалася в норі. Їжачок наколов на голки яблука і груші. |
4.Який із наведених текстів є текстом-описом? Позначте ✓.
На поляну вийшов великий красень лось.
5.Прономерйте речення, щоб із них утворився текст. Доберіть до нього заголовок і запишіть.
6.Опиши свого домашнього улюбленця.
Тиждень 20-21 Тема 6.Хочу-можу-треба.
Діагностична робота №11
Варіант 2
Тема.Текст.
1.Текст складається з ...
А) зачину
Б) кінцівки
В) зачину, основної частини, кінцівки
2.До тексту можна дібрати ...
А) заголовок
Б) речення
В) слова
3.Із двох груп речень виберіть і обведіть текст.
Слон – найбільша тварина на землі. У теплих країнах ростуть пальми. По землі бігають ящірки.
|
Слон – найбільша тварина на землі. Він живе у теплих країнах. Ніс у нього витягнутий і називається хоботом. З обох боків великої голови широкі вуха. |
4.Який із наведених текстів є текстом-описом? Позначте ✓.
5.Прономерйте речення, щоб із них утворився текст. Доберіть до нього заголовок і запишіть.
6.Опиши свого домашнього улюбленця.